Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Oke ik vind ramp ook nog verdacht, maar als iemand voor hem kan instaan is dit belangrijk

Rampposi

Waterwork

Ik weet inderdaad de rol van Rampposi ik geloof deze niet 100% maar er zijn anderen die veel verdachter zijn. Ik twijfel tussen 2 kwaden namelijk Inuzuki en Anja

AnjaAquaFaba

Ik zie dat ik word verdacht. Schijnt dat je dan moet reageren. Er zijn volgens mij geen echte redenen om mij te verdenken, behalve dat ik besta.

Thelight288

Mala en nos lijken ook van aardbodem verdwenen en ik vermoed dat daar ook slechtje tussen zit

Inuzuki

Citaat van: AnjaAquaFaba op 23 november 2022, 17:20:33
Ik zie dat ik word verdacht. Schijnt dat je dan moet reageren. Er zijn volgens mij geen echte redenen om mij te verdenken, behalve dat ik besta.
Exact dit ;D

Inuzuki

Schaamteloze dubbelpost. Maar moet zeggen dat ik ook wel een beetje gefrustreerd ben. Er was een reden dat ik me in eerste instantie niet voor het spel had ingeschreven en ik doe echt mijn best om er nog het beste van te maken. Vind het helemaal niet erg als ik eruit gestemd word oid, maar nu komt eerst Ramp met een zeer matig argument (en ook eentje die ik eerlijk gezegd best een beetje vervelend vind, omdat ik echt hard met best doe actief te zijn) en WW doet vervolgens niet eens de moeite met een argument te komen. Hier is niet echt tegen te verdedigen en maakt het spel ook niet bepaald leuker.
Dus mocht iemand een zienende rol oid hebben zou ik zeggen, leef me op je uit en betrek me daarna wat meer bij het spel, dat zou leuk zijn. Maar veel meer kan ik op dit moment niet doen. Ik ben vanavond niet beschikbaar, dus ik ga later wel zien in hoeverre ik nog leef.  :P Ik wacht de stemmen even af en ga wss meer stemmen om mezelf te kunnen redden oid.

Sunny

Citaat van: thelight288 op 23 november 2022, 17:25:27
Mala en nos lijken ook van aardbodem verdwenen en ik vermoed dat daar ook slechtje tussen zit
Ja Mala is voor mij ook de afwezige speler, in zowel de spellen als dt als prive.
Nos is in DT ook niet veel aanwezig. Dat is voor hem niet afwijkend, maar ik vind ook dat hij wel erg op de achtergrond blijft.
Ik kan ook meegaan in de Anja/Inu verdenking tbh, maar denk dat het Mala gaat worden omdat beide dames zich wel in de spellenapp laten zien.

Rich

Citaat van: Waterwork op 23 november 2022, 16:57:22
Ik weet inderdaad de rol van Rampposi ik geloof deze niet 100% maar er zijn anderen die veel verdachter zijn. Ik twijfel tussen 2 kwaden namelijk Inuzuki en Anja

Ergens voor instaan is iets heel anders dan iemand zijn rol niet 100% vertrouwen, dus zolang er niet meer informatie op tafel komt blijft mijn stem op Rampposi staan.

domien

Ik wil er gerust voor instaan dat Rampposi goed is

"In this world there are no sides, just players"

Rich

Bijzonder dat jij tot die conclusie komt en waterwork niet.

Malanaphy

Citaat van: AnjaAquaFaba op 23 november 2022, 17:20:33
Hahahahahahahaha echt me dit

Citaat van: Sunny op 23 november 2022, 18:41:31
Ja Mala is voor mij ook de afwezige speler, in zowel de spellen als dt als prive.
Nos is in DT ook niet veel aanwezig. Dat is voor hem niet afwijkend, maar ik vind ook dat hij wel erg op de achtergrond blijft.
Ik kan ook meegaan in de Anja/Inu verdenking tbh, maar denk dat het Mala gaat worden omdat beide dames zich wel in de spellenapp laten zien.
Ik zit daar niet in, hence mijn hele standpunt in dit spel lol

Nos heeft met mij contact geprobeerd te zoeken hoor, en ik ben vast niet de enige
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

O grapje Sunny ik snap dat je verwijst naar Inu en Anja en niet mij en nos
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Thelight288

Ik heb juist met now contact moeten zoeken. Maar nu al lang niks meer van gehoord

adriaan

Vergeet naast het spel ook niet dat het over minder dan 2 uur nacht is en nog meer dan de helft van de spelers moet stemmen. Denk ook aan nachtacties.