Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Jullie mogen mij nu lynchen, als jullie dat fijn vinden <3

Mijn rol was al bekend bij slecht, dus was de hele tijd gestresst om te sterven enzo.

Nostalgia

Door op mij te stemmen zit je in ieder geval fout. Maar wat moet mij overtuigen dat je geen ketter kan zijn? Eerst continu slecht claimen en nu ook nog zeggen dat slecht al wist dat je priester bent, komt op mij niet echt over als een goedje.

Als je weet dat je rol al bekend was bij slecht, aan welk slechtje heb je dan je rol verteld?

Waterwork

Dit zegt echt voor mij genoeg sorry Shaddow maar ik krijg al langer slechtkes vibes van je maar 2 priesters vind ik ongeloofwaardig

Shaddow

Hey Nos, goed je weer te zien :)

Niets moet of kan jou overtuigen dat ik geen ketter ben, anders dan mijn dood. Maar ik weet van mijzelf dat ik geen ketter ben, en dat is genoeg.

Bloodwolf kwam ineens bij mij dat ik priester was en of ik hem nog even niet kon priesteren. Hij zei dat hij het van Berber wist. Daar heb ik nooit expliciet geclaimd, maar wel gezegd dat ik bewijsbaar was toen ik dacht dat hij goed was.

Ik claimde vooral ook slecht omdat ik kantclaims onzinnig vind, overigens.

Ik heb heel kort geslapen gisteren dus mijn telefoon gaat uit.

Gelieve op mij te stemmen ipv Inuzuki,  en liever op geen van beide.

Thelight288

domien

Niet dat ik perse shaddow wil redden maar zoals enkelen al geraden hebben was ik tot vorige speldag gewoon burger. Trek daar gerust je eigen conclusies uit

"In this world there are no sides, just players"

Rich

Ik ga mijn stem van Ramp afhalen, door een pm van domien en nu zijn dt post. Ik twijfel voor mijn stem tussen Anja, mala, nos en shaddow.

Rampposi

Ik wijzig op basis van gevoel, (nja, 2e gevoel, gevoel nummer 1 was op Sunny vanaf het moment van privé contact met haar XD ). Ik wil shaddow voordeel van twijfel geven.

AnjaAquaFaba

Ik snap dat we op zoek gaan naar een wolf die het goed doet. En dat er dus wordt gezocht bij de mensen die wat minder aanwezig zijn. Ik ben altijd minder aanwezig dus ik ben dit wel gewend. Maar ik verzeker jullie dat ik niet slecht ben.

Als ik een sterke verdenking zou hebben bij iemand met een goede reden had ik dit natuurlijk wel gezegd, dus ik moet toch ook kiezen voor iemand bij wie ik minder gevoel heb. Er lijken wat mensen in een gezellig groepje te zitten, die hebben daar vast een reden voor. Ik heb bij domien ook verteld wat ik ben. Ik vertrouw Marc, thelight en roodhapje door de bordspellen. Ik ga stemmen op Sunny

domien

#chaos in die laatste minuten.

Ik weet het niet jongens en meisjes.
Maar ik denk dat mijn stem naar Nostalgia gaat. Sorry als ik daar verkeerd in zit Nos.

"In this world there are no sides, just players"

Rich

Okee.. opeens stemmen uit het niets op mij? Ik zou zeggen hou die mensen in de gaten als ik straks dood ben.

Inuzuki

Waterwork

Ik weet niet waar alle stemmen op nos vandaan komen tbh

Sunny

Nou dit is heel vervelend, want Nos was dus mijn Vogeltje.
Ik wist niet dat hij deze rol had want hij zweerde bij hoog en bij laag dat niet hij, maar zijn zvw de bron was. Hij claimde zelf Stalker te zijn.
En hier komt nu het wrange, hij vroeg me om iets te zeggen als hij op de lynch zou komen.
En die kans kreeg ik dus niet omdat ik op WA in gesprek was en niet in de gaten had wat hier gebeurde. Al weet ik ook niet of ik het wel gered had om zo snel op mijn mobiel te typen.
Domien zegt dat het geen afgesproken actie was in ieder geval. 

Shaddow

Dus ik kijk even naar die stemming right en het valt mij op dat op het moment dat Semi-Sjamaan 3 stemmen heeft, er eigenlijk een hele rits op nostalgia komt.

Een reddingsactie?
Toeval?

Toch wel verdacht.

Verder zijn uit mijn documentaires helaas niet heel veel gekomen.

Ook ben ik dit weekend LARPen! Dus verwacht van mij wat minder activiteit.