[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ik ook denk ik op iemand anders. Ik had ook dl gemist. Wel logisch want was zelfde vgm vorige keer.

Rampposi

Citaat van: Sunny op 22 november 2022, 12:45:37
Citaat van: Rampposi op 21 november 2022, 22:34:57
Citaat van: RoodHapje op 21 november 2022, 21:26:05
WaterMarc, die is volgensmij bewezen en daarmee de ideale lunch.
Hier sluit ik mij bij aan

???
Laten we het er op houden dat mijn idee is veranderd.

BloodWolf14

Ik vind het wel heerlijk hoe deze gebeurtenis mijn eerdere reacties alleen maar ondersteunt. We zijn kennelijk zo weinig bezig met het spel dat we dit soort belangrijke dingen vergeten XD

Maar hey! Ik ben toch slecht net als Shaddow dus boeit mij wat dat niemand die immuniteit heeft ^^

Waterwork

Ik vind dit heel goed dat er een heks dood is. Ik had contact met Bloodwolf en hij had contact met een slechtje en zei goed gekozen te hebben. Hij wou bijna dit zeggen maar nog niet gedaan omdat hij de dag wou afwachten. Nu weet ik niet zeker dat hij de waarheid vertelde maar had het er ook over dat Nostalgia wellicht g/s koppel was

Sunny

Gaat een goede heks ook dood van het wateren eigenlijk?
Of alleen een slechte?

Shaddow

Elke heks gaat dood; dat is een beetje de trade-off in het originele kaartspel, waar de heks altijd goed is en de wolven altijd doodgaan door water.

Sunny

Opmerkelijk dat BW er dan voor koos dit zo openbaar te maken.

Shaddow

Verder heeft Bloodwolf ook tegen mij gezegd dat hij vergeten kantkeuze was in te sturen en daarom nog steeds goed was, en zijn levensdrankje nog niet had gebruikt.

Over een GS heb ik zelf dan weer niks gehoord.

Thelight288

Ja je weet niet wat de waarheid was. Nu wel bewezen speler erbij. Maar miss wel jammer

fannieklm

Okee, Domien dus bewezen en mag dus van mijn verdachten af O0
WW bewezen door de keuze van Luuk.

Blijft over Rampposi, Anja en Shaddow uit mijn eerdere verdenkingen.

Ik heb nog niet echt iets gezien waardoor ik hen wil/kan afstrepen.
Ik stem op degene die ik in het DT het minste gezien heb

domien

Tsja kijk om een omelet te maken moet je nou eenmaal eieren breken.

Ik denk/ hoop dat door de acties van vandaag toch wat wolven kunnen gaan beginnen vangen.

"In this world there are no sides, just players"

Rampposi

Mijn stem staat op Inuzuki. Het feit dat ze wel zegt dat ze meer aanwezig zal zijn en vervolgens niks laat horen of iets en het feit dat ze makkelijk meeliep op WW zijn de redenen waarom ik op haar stem.
Vanavond is de DL en heb geen zin in last minute dingen.

Inuzuki

Meen je dit? Volgens mij heb ik vorige speldag een uitgebreide post gedaan met argumenten voor WW. Ik was de 2e dus ik liep niet mee, had dit namelijk ook al bedacht voor dat ik zag dat hij al een stem had en ik had ook andere argumenten. Ik heb alle posts in het dt daarna gelezen maar er waren uberhaupt weinig inhoudelijke posts van mensen over het spel, vooral veel observaties of frustraties. Ik zou zeggen dat het aantal posts niet de maatstaf moet zijn om op iemand te stemmen, maar de inhoud ervan. Daarnaast draag ik achter de schermen echt wel mijn steentje bij aan het bordspel. Als je mensen op basis van gebrek aan activiteit wil pakken, dan ben ik echt niet de meest voor de hand liggende. Dus, waarom ben ik je nou echt meer opgevallen dan anderen?

Rich

Oke, twee dagen niet actief mee kunnen doen, vanochtend heb ik weer even tijd gehad het dt bij te lezen.

Als reactie op het weerwoord van Rampposi op mijn verdenking; tja je kan zeggen dat je wilde beulen vanwege frustratie maar dat zie ik jou eerlijk gezegd niet doen, je bent iemand die imo niet snel zich laat leiden door emoties. Verder, zou het echt een beulsactie waard zijn om heel misschien nog een slaapwandelaarsactie te winnen? Ten tijde dat je de beulsactie voorstelde stonden we al dusdanig ver achter dat het onmogelijk was om nog te winnen. Wij hadden 5 jokers gebruikt, slecht 2. Slecht had al 2 kolommen vol, en bijna kolom G, N en O, wij hadden 1 kolom vol en bijna A. Slecht had slechts 4 sterren open, wij nog 10 (!). Het had dus niets uitgemaakt voor de einduitslag. Dit geldt natuurlijk al helemaal ten tijde van je fanatisme, je zegt dat we het nog konden winnen maar we stonden echt al mijlenver achter. Dus dat klopt niet.
Verder zeg je dat je erg gehamerd hebt op dat visioenen over slechtjes niet vroeg geuit moet worden, maar ik vind 1 dt post in het begin niet "hameren" op iets.

Je hebt ook aan het begin gezegd dat netwerken en dt belangrijk blijven ondanks de bordspellen, maar in je post voor vorige deadline zeg je je bewust afzijdig gehouden te hebben omdat niemand jou aanschreef? Dat strookt niet met elkaar.
De woorden van berber doen me niet zoveel. Ten eerste komen ze van een wolf en hoe zou hij, als het al zo is, uberhaupt kunnen weten dat fannie en ww een g/s-koppel zijn? Dat je hier wel op doorgaat vind ik opvallend.

Citaat van: Rampposi op 22 november 2022, 11:30:22
Oke niemand heeft dus blijkbaar gestemd op de immuniteit en ik was net te laat. Blijkbaar is er dus niemand die 1 bepaald persoon vrijgesteld wilde hebben van de dood in de nacht? Zelfs onze slechte heks heeft niks gepost.

Deze post valt me ook op. De vraag specifiek naar iemand die iemand anders immuniteit wil geven is dus vragen naar connecties tussen goedjes. Koppel / zielsverwant / controlerende rol en vogeltje etc... Komt op mij over als het vissen naar informatie die vooral voor wolven van belang is.

Je verdenkingen vind ik ook maar kort door de bocht. Ik moet wel zeggen dat ik het waardeer dat je activiteit toont, het is voor mij echter vooral verdachte activiteit. Ik stem wederom op Rampposi.

Verder zet ik domien en waterwork op groen, neig ik voor Roodhapje, Fannie en Inu ook naar groen. Ik vond William niet verdacht, ik neig ernaar te denken dat hij goed was. Thelight ga ik vanuit dat hij neutraal is.

Dan zouden de overige slechtjes zitten tussen Nostalgia, Shaddow, Malanaphy, Sunny en Anja.

Rampposi

Dan ga ik jou even uit je droom halen semi, want twee mensen kunnen voor mijn goedheid instaan, die 2 zet jij ook richting groen.