[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

domien

Zeer actief discussietopic...

Ik ben nog aan het twijfelen tussen:

- Anja
- inuzuki
- Shaddow

Mijn stem zal naar 1 van deze 3 gaan.
Ik ben zometeen een quiz aan het presenteren dus ga vanavond niet al te vaak online kunnen zijn...

"In this world there are no sides, just players"

Thelight288

Ik zou dan altijd voor shaddow gaan en dan pas inuzuki als je daar over twijfelt

Thelight288

Al kan ze welp of iets zijn altijd ookal zou shaddow priester zijn

fannieklm

ik blijf bij mijn gevoel van de afgelopen nachten en stem weer op anja

Sunny

Dat is deze keer ook mijn keuze. Gisteren ging het voor mij al tussen Anja en Mala.
Ben vanavond niet tot heel weinig online. Als je me wilt spreken dan is de beste kans via WA.
Fijne avond!

AnjaAquaFaba

Ik ben niet slecht, wil ik nog even herhalen. Als jullie dat nu nog niet geloven dan gaan woorden ook niet meer overtuigen en ik heb er ook de energie niet voor. Ik twijfel tussen Semi-Sjamaan en Roodhapje.

Thelight288

Ik zie wel mogelijk slechtje bij Anja op afstrepen. Ik denk nog steeds dat Anja wel slecht kan zijn, maar mijn hoofdverdachte is ze niet. Shaddow neig ik steeds meer naar ketter. Omdat ik twijfel aan priester en bisschop op begin. Semi blijft ook op mn lijstje vooral omdat die gered leek afgelopen nacht. Dan vooral krijg ik g/s vibes tussen Domien en Semi. Domien timing om bw te wateren vond ik apart. Maar als g/s zet jezelf goed neer in die positie. En verklaard waarom Domien semi zou redden en nu ook niet als verdachte meer noemt. Het blijft een speculatie, maar wilde die gedachte wel noemen. Of Inu dan goed of slecht is ja ik zie zelfs shaddow medewolf priesteren. Dus ik zou liever nu voor shaddow en of semi gaan.

Thelight288

Doordat Nos de bron was, wat sunny wist is zei wel weer gedaald op mn lijstje. Omdat slecht daar niet vanaf leek te weten

AnjaAquaFaba

Bedankt voor de stemmen, ik waardeer het zeer. Ik denk altijd maar zo: als je gelynchd wordt dan was je in elk geval niet onzichtbaar.

Ik heb niks te verbergen, dus voor als mensen het nog niet wisten. Ik ben de yeti, ik was nacht twee buiten. Jullie hebben daar de gevolgen wel van gezien.

Ik ben niet het grote harige monster wat we zoeken.

Thelight288

Rich

Voor mij ging het vandaag tussen Shaddow, Inu en Anja.

Anja was de minst verdachte van de drie voor mij maar ook een potentieel slechtje omdat ze heel afwezig leek in de zoektocht naar wolven. En ik hoorde van anderen dat ze dachten dat ze de bordspellen soms probeerde te saboteren (o.a. van thelight). Aangezien anderen ook op haar gingen heb ik besloten mee te gaan.

Van Inu vind ik het verdacht dat ze in het dt zich beklaagde over spelers die op haar stemde zonder reden of met matige reden, maar zelf ook geen verklaring gaf voor haar stem op mij, en nu niet voor Anja. Ze gaf vorige stemming ook al snel aan waarschijnlijk uit zelfbehoud te gaan stemmen, wat ik, om dat zo vroeg aan te geven, vrij makkelijk vind. Verder is ze onzichtbaar en heb ik geen idee wie ze verdenkt of niet en of ze de spellen speelt, ze zat wel in de clever-app maar suggereerde daar nooit wat. Datzelfde geldt voor Agamemnon.

Shaddow vind ik verdacht omdat hij op mij stemde met de reden dat vorige stemming misschien een reddingsactie voor mij was. Degenen die toen last minute Nos stemden waren Mala (burger), domien (bewezen), thelight (neutraal) en ik. Hoe je daar een reddingsactie voor slecht in ziet? En dat ik geen tweede priester verwacht.

Voor nu zet ik mijn stem op Shaddow omdat ik hem als slechtje een groter gevaar acht in de bordspellen dan Inu.

Rampposi

Ik ben er 90% van overtuigd dat het Semi-Sjamaan is. Tot 2x toe is hij van de lynch gered (hij is in het DT hoofdverdachte, maar ineens is er een trein op iemand anders). Ik stem op hem en daarmee basta.
Ik heb zelf geen zin om hele discussies aan te zwengelen, daar heb ik (in andere spellen) al genoeg pogingen voor gedaan in mijn optiek en door dit stille DT heb ik geen zin meer om nog langer door te gaan en vergeet ik dit spel ook.

Als mensen info van mij willen weten, misschien reageer ik morgen ergens.

fannieklm

Waar is die 2e keer dat hij gered zou zijn?

Die eerste keer (de dag dat nos lynch was) snap ik nog.
Maar die 2e zie ik niet zo, zie ik iets over het hoofd?

Rich

Citaat van: Rampposi op 27 november 2022, 00:41:40
Ik ben er 90% van overtuigd dat het Semi-Sjamaan is. Tot 2x toe is hij van de lynch gered (hij is in het DT hoofdverdachte, maar ineens is er een trein op iemand anders). Ik stem op hem en daarmee basta.
Ik heb zelf geen zin om hele discussies aan te zwengelen, daar heb ik (in andere spellen) al genoeg pogingen voor gedaan in mijn optiek en door dit stille DT heb ik geen zin meer om nog langer door te gaan en vergeet ik dit spel ook.

Als mensen info van mij willen weten, misschien reageer ik morgen ergens.

Ja waar is de tweede keer? En de eerste keer is er ook niet, ik heb in mijn vorige post al aangegeven dat er geen slechtjes voor Nos last-minute hebben gestemd. Dus hoe zou ik daar gered zijn?..

Rampposi

Voor mij is het niet;
RoodHapje,
domien
Waterwork
mijzelf

Dus moet ik zoeken tussen;
fannieklm
Semi-Sjamaan
Inuzuki
Sunny
Shaddow

Sunny heb ik al een slecht gevoel bij wat ik altijd instant bij haar krijg als ik denk dat ze slecht is, waar ik 85% van de keren goed mee zit. Dan zou je denken dat ik op haar stem, maar dat doe ik niet omdat ik er geen vinger op kan leggen wat ik normaal wel kan als ik dat gevoel heb bij Sunny.
Shaddow zie ik nog wel ketter zijn, maar dat is pas uit te sluiten na een lynch op Inuzuki, waar ik op het volgende punt kom:
Inuzuki is volgens mij de welp die nu volgroeit is, dus het moment van wateren van shaddow had toch 0 effect gehad ook als hij priester was geweest.
Semi-Sjamaan wekt hetzelfde gevoel op als bij Sunny, maar dan iets sterker.
En fannieklm is voor mij al helemaal een groot vraagteken.

Dan ga ik maar open kaart spelen misschien hebben jullie er wat aan maar anders bloedt het weer dood, ik ga bommetjes gooien en ik hoop dat men er wat mee kan:
Ik ben Bisschop en ik heb van domien een Priester gemaakt.