Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Even een beginnersvraag: waarom is dat interessant?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

AnjaAquaFaba

Ik twijfel want ik ben alle regels vergeten, maar
de wisselaar is eerder dan de lunch dus de vraag moet dan toch zijn:

Iemand een idee wie met Robin heeft gewisseld vannacht?

Thelight288

Rampposi

Een wisselaar wisselt eerder dan de lunch. Een wisselaar wisselt van rol met enkel goede rollen, en bouwt zo dus een netwerk op. De enige manier om een wisselaar uit te schakelen is om het wisseltarget te weten en die te lunchen. Het feit dat 1. De wisselaar de eerste lunch is en 2. dat Robin is, doet me denken dat iemand misschien een vermoeden heeft gekregen dat hij een target zou worden.
Robin is een persoon die nog bijna nooit eerste lunch is geweest tho, dit heeft hij een keer op een meeting gezegd (de meeting van de laatste keer in Breda). Hij doet meestal een a twee potjes mee en dan eventjes weg en dan doet hij twee a drie spellen later weer mee.

Ik denk dat de persoon die met robin heeft gewisseld lekker anoniem mag blijven, de kans bestaat namelijk dat robin mislukt gewisseld heeft deze nacht en dus als startwisselaar is gestorven.

Thelight288

Hij is laatste paar keer wel vroeg nacht 2 of 3 Lynch geweest vgm, maar ja niet eerste

Rampposi

Over de stalkeractie, ik stel voor dat iemand die actie krijgt die goed meedacht in het spel van Splendor. Ik laat de keuze dus ook aan de mensen die daar aan meededen.

RoodHapje

Ah precies! Is het dan niet logischer dat de wisselaar Robin zo op goedheid heeft willen checken omdat hij BM ging worden? Dus dat het een succesvolle wissel is geweest?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Malanaphy

Citaat van: RoodHapje op 14 november 2022, 23:10:07
Ah precies! Is het dan niet logischer dat de wisselaar Robin zo op goedheid heeft willen checken omdat hij BM ging worden? Dus dat het een succesvolle wissel is geweest?
Denk ik wel tbh!
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Waterwork

Ik heb ook op Thelight gestemd vooor de actie van de stalker hij heeft zo zijn best gedaan. Meer mensen hoor maar omdat ik Thelight in RL heb gezien en daar was hij zo goed bezig.

Qua dat Robin is gestorven denk ik dat hij gewisseld is succesvol want het werd duidelijk dat hij BM werd, dus dan heeft iemand nu de rol van Robin

Rich

Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat er op thelight gestemd wordt, die openlijk neutraal claimt. En Robin die hem het bmschap nalaat...  XD Shaddow snap ik want die claimt zelf slecht...

Waterwork

Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 09:20:44
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat er op thelight gestemd wordt, die openlijk neutraal claimt. En Robin die hem het bmschap nalaat...  XD Shaddow snap ik want die claimt zelf slecht...

Wie wil jij liever zien dan

Thelight288

Ik snap de terughoudendheid en gaf dit al aan dat ik niet perse hoefde aangezien ik neutraal ben. Maar als mensen vertrouwen met iets ben ik niet iemand die dit snel zal schaden. Plus ik heb me natuurlijk ingezet met splendor voor voordeel voor goed

Rich

Ik zie mezelf als beste optie. En dat mogen mensen arrogant vinden, maar ik ben de enige die hard zijn best gedaan heeft voor splendor en goed claimt. Een neutraaltje, hoe goed hij ook zijn best heeft gedaan, kan altijd slecht worden en derhalve nu al verkeerde informatie die hij met een stalkeractie zou krijgen kunnen geven.

Shaddow

Er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen goed claimen en goed zijn, en het is niet een dusdanig sterk voordeel dat het echt een probleem vormt als het bij een neutraaltje terecht komt, en dat neutraaltje later toch besluit slecht te kiezen.

Sunny

Op zich ben ik best bereid te wisselen naar jou Semi, want als jij vindt dat je over het hoofd wordt gezien met de eer van de overwinning dan vind ik dat vervelend en wil ik dat graag rechtzetten.

Maar ik weet niet of ik je vertrouw er mee.
Je maakt er een grote show van dat ik niet mee wilde doen met het spel, terwijl ik je heb uit gelegd waarom ik die keuze heb gemaakt en dat ik wel degelijk achter de schermen een vinger aan de pols heb gehouden maar dat negeer je in het DT even helemaal, terwijl je op Robin stemt voor BM terwijl die letterlijk helemaal niets heeft gedaan.
Ik heb niet gespeeld, omdat ik het spel niet ken, maar wel degelijk gevraagd om controle van de spelers omdat dat niet goed leek te gaan. 
En ik moet me per WA meteen verantwoorden voor mijn keuze op TL.
En nu krijg ik het gevoel dat je dit naar je toe wilt trekken.
Dus dat voelt allemaal niet zo goed.
Helemaal wanneer ik je met bovenstaande confronteer en je reactie is dat ik het niet snap en wel slecht moet zijn.
Tja, dat is niet echt de manier om stemmen te verzamelen denk ik he?

Mijn stem blijft op TL, omdat ik ook van anderen hoor dat hij zich er heel veel voor heeft ingezet. Meer dan waar jij je hier op voor wilt laten staan.
Ook al claimt hij N te zijn, naar mijn mening heeft hij zich als een Goedje gedragen.