[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Foxi

Ik denk persoonlijk niet dat Robin begonnen is als wisselaar, maar dat iemand succesvol gewisseld is met hem. Het is zonde dat er geen wisselnetwerk kan ontstaan en dat Robin gelijk gestorven is. Hij was iemand bij wie ik geen slechtje verwachtte

RoodHapje

Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 09:49:15
Ik zie mezelf als beste optie. En dat mogen mensen arrogant vinden, maar ik ben de enige die hard zijn best gedaan heeft voor splendor en goed claimt. Een neutraaltje, hoe goed hij ook zijn best heeft gedaan, kan altijd slecht worden en derhalve nu al verkeerde informatie die hij met een stalkeractie zou krijgen kunnen geven.

Dat is natuurlijk onzin, ik heb ook mijn best gedaan :o

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Williambz

Ik heb ook op thelight gestemd, omdat ik bij hem als neutraalclaim nog een beter gevoel heb dan semi-sjamaan zijn goedclaim. Overigens zaten er een stuk of 5? mensen in die splendor app, maar het zou me zeker niet verbazen als daar een slechtje tussen zit. Als slechtje meteen slechte moves doen bij het eerste spel is heel riskant lijkt mij. Ik denk dan ook dat een slechtje zich wellicht goed heeft opgesteld om vertrouwen te winnen. Ik zeg niet dat semi dit dan direct is, maar dit in combinatie met een discussie in het speldiscussietopic en het feit dat hij de stalkeractie wel erg graag wilt geeft mij een onzeker gevoel over hem.

RoodHapje

Precies dat William, om die reden neig ik ook sterk naar thelight.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

fannieklm

ik ben juist wel voor semi gegaan  :D
Thelight heeft zo wel heel veel touwtjes in handen in dit spel.

En wanneer ik hem vertel dat hij nu wel goed moet kiezen gaat hij moeilijk doen om het woord moet :"(

Waterwork

Citaat van: Semi-Sjamaan op 15 november 2022, 09:49:15
Ik zie mezelf als beste optie. En dat mogen mensen arrogant vinden, maar ik ben de enige die hard zijn best gedaan heeft voor splendor en goed claimt. Een neutraaltje, hoe goed hij ook zijn best heeft gedaan, kan altijd slecht worden en derhalve nu al verkeerde informatie die hij met een stalkeractie zou krijgen kunnen geven.

Ik vind dit eem beetje teveel. Er zijn toch meer spelers die hun best hebben gedaan dit klinkt  echt alsof jij als enige alles postte terwijl ik weet dat thelight ook heel veel heeft geappt

123berber

Ik neig voor de stalkeractie (als ik kijk naar wie het meeste hebben bijgedragen) dan naar Shaddow/Thelight. Het kan zijn dat Semi in de beginfase veel heeft bijgedragen, maar daar heb ikzelf weinig van meegekregen. Aangezien ik shaddow nu nog lastig te pijlen vindt ga ik voor Thelight. Ik heb hem vanochtend even gesproken en het was een fijn gesprek. Krijg zeker geen slechte vibes nu bij hem.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Rampposi

Ik ga er niet op stemmen. Ik heb er niet genoeg van meegekregen en dus ga ik geen input geven op basis van gevoel en of geruchten die wel of niet waar hoeven te zijn.

BloodWolf14

Ik vind het sowieso apart dat we de Stalkeractie weggeven op basis van wel of niet actief bijdragen aan het Splendor spel.

Ik heb me expres afzijdig gehouden van het spel omdat ik het niet kende, maar wolven gaan zeker niet openbaar goed dwarsbomen omdat dat gewoon te veel opvalt. Ditzelfde vind ik nu gelden voor de manier waarop Semi reageert. Door een arrogante houding aan te nemen jaag je veel te snel mensen tegen je in het harnas. Hier kunnen Kevindemen en ik denk ik over meespreken. Ik verwacht voor nu dan ook niet direct een wolfje bij Semi.

Anderszijds vind ik Thelight wel typisch neutraal reageren. Hij kwam na mijn oproep bij me om te kijken wat ik wilde, maar hij wilde dan geen antwoord geven op de vraag of hij kantkeuze had of niet. Op deze manier kan ik zelf dus niets met Thelights neutraalclaim en ik ga hem dan ook zeker de Stalkeractie niet geven.

Inuzuki

Hoi allen, ik ga even alles bijlezen enzo. Als je interessante updates hebt om me sneller op de hoogte te brengen, altijd welkom  ;D

Sunny

Citaat van: Rampposi op 14 november 2022, 23:04:29
Robin is een persoon die nog bijna nooit eerste lunch is geweest tho, dit heeft hij een keer op een meeting gezegd (de meeting van de laatste keer in Breda). Hij doet meestal een a twee potjes mee en dan eventjes weg en dan doet hij twee a drie spellen later weer mee.

Ineens moest ik hier aan denken, wie waren daar allemaal op die meeting? Kan ik dat ergens terug vinden?

Sunny

Rampposi
Thelight
Waterwork
Shaddow
Domien
Fannie
Bloodwolf
Wolf
Foxi

En die doen toevallig allemaal mee  ;D
Kunnen we hier wat mee?

RoodHapje

Awards
[close]

Sunny

RoodHapje

Awards
[close]