Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik zou graag in contact willen komen met de wolven, zoals ook al uitgelegd in het spellendiscussietopic.

Gaarne bewijzen dat je wolf bent door mij de lunch voor de nacht te pmen :)

Veel plezier iedereen in dit spel!

BloodWolf14

BM stemmen mogen ook deze kant op komen. Zoals gezegd beloof ik echt goed te zijn!

Robin89

Voor de verandering wil ik ook wel een keer BM worden!
Lekker veel concurrentie is er, dus gaat nog lastig worden om de hoed (de ketting?) te krijgen. Maar stemmen op mij zijn welkom dus :)

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Waterwork

Ik hoef geen bm te worden, ik stem op Robin ik heb daar een goed gevoel over

Robin89

Citaat van: Waterwork op 12 november 2022, 09:06:24

Dank je! En ik had beloofd op jou te stemmen, dus dat doe ik ondanks dat je geen BM wil worden XD

Williambz

Waterwork

Citaat van: Robin89 op 12 november 2022, 10:14:19
Citaat van: Waterwork op 12 november 2022, 09:06:24

Dank je! En ik had beloofd op jou te stemmen, dus dat doe ik ondanks dat je geen BM wil worden XD

Dankjewel

Nou vooruit mensen mogen op mij stemmen

fannieklm

123berber

Ik hoef niet perse bm te worden, maar mochten jullie mij geschikt vinden dan hou ik mij aanbevolen. Ik heb tenslotte meegedaan aan het vorige bordspellen spel.

Mijn stem zal naar Robin gaan, want hij doet weer mee! En ik denk dat hij een hele goede BM zou zijn.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Wolf

Malanaphy

Kijk nu claimt Sunny goed, dus mag zij de hoed x
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Rampposi

Ik heb op Sunny gestemd. Haar speech en haar voorzichtigheid met rollen informatie als deze aan haar worden doorgespeeld zorgen er voor dat ik denk dat Sunny een goede BM kandidaat is.

Sunny

Rampposi

Over de variant;
Ik heb de vorige keer dat deze variant er was meegespeeld. Ik wil mensen er even op wijzen dat er risico's zijn met deze variant;
- Door de spellen kunnen er mensen zijn die meer tijd in het bordspel steken, dan in het DT waardoor het DT inactiever is. Meestal wordt het excuus "geen informatie" gebruikt, maar hier kan men natuurlijk zelf ook verandering in brengen.
- Als er een confirmed slechtje is, kan deze, net zoals de vorige keer aan de hand was, expres onze zetten verpesten zodat slecht het bordspel wint. Als er iemand als slecht is gezien of iets, probeer daar dan zo lang mogelijk zo discreet mogelijk mee om te gaan.