[Discussie] Hij haalde een Aas uit zijn mouw!

Gestart door adriaan, 11 november 2022, 15:49:21

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

BloodWolf14

Even los van het Splendor spel: Zijn er nog mensen die bij mij neutraal willen claimen dit spel? Ik praat graag over hoe wij elkaar kunnen helpen :)

RoodHapje

Jij hebt nog niet eens gereageerd op mijn claimvraag :o

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

BloodWolf14

Maar ben jij dan een neutraaltje als ik dit zo lees? Want je heb nog geen nieuwe PM gestuurd ;)

RoodHapje

Awards
[close]

Sunny

Ik stem ook op Robin want, naast mezelf, vertrouw ik hem het eerzame Burgemeesterambt ook toe  :)

RoodHapje

Jammer, jij bent actiever, dus had liever gehad dat je hem niet in het zadel zou helpen, no offense Robin.

Awards
[close]

Thelight288

Robin89

Bedankt voor de stemmen lieve mensen! En sorry dat ik nog niet heel actief ben. Heb het erg druk met van alles en daarnaast ben ik niet helemaal fit (snotverkouden en weinig energie). Dus het bordspel laat ik noodgedwongen even langs me heen gaan. Ik begrijp het als jullie liever Sunny als BM hebben, want zij draagt inderdaad meer bij. En ik gun het haar ook van harte :)

RoodHapje

Nu het eerste bordspel voorbij is en er nog wat tijd van de dag over is:
iemand nog wat belangrijke info in de speurtocht naar wolven? Als de info niet handig is hier te delen, zoek me gerust op in PM of Whatsapp!

Awards
[close]

Nostalgia

Ik denk ook dat Robin en Sunny beiden geweldige burgemeesters zouden zijn! Ik heb daarom op Sunny gestemd.  :)

Rich

Eerlijk gezegd zou ik zowel Sunny als Robin niet als bm kiezen. Niet persoonlijk, maar ik heb het liefst een bm die zich inzet voor de bordspellen. Beiden hebben dat niet gedaan, en hoewel Robin een legit reden heeft, stemt hij zelf wel op Sunny waarbij ik het dus nu al niet eens ben met zijn stemgedrag. In dat opzicht ook geen geschikte kandidaat voor mijn bm-stem dus. Maargoed, het gaat nu tussen hen, en als ik dan moet kiezen kies ik liever Robin, waarvan ik wel verwacht dat wanneer hij zich beter voelt en minder aan z'n hoofd heeft zich inzet voor de bordspellen.

Thelight288

Verder wil ik nog even mededelen. dat ik van de mensen in de whatsappgroep van team iedereen met splendor, van niemand super vreemde suggesties heb gedaan. wat me gevoel geeft dat slecht nog niet echt heeft geprobeerd goed dwars te zitten. kan natuurlijk nog slechte tussen zitten. maar voor mij hebben die een klein plusje nu iig voor mij gevoel. maar we gaan nog zien

Rich

Iemand een idee met wie Robin heeft proberen te wisselen vannacht?