[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Maar wat maakt Berber voor jou zo verdacht? Ik ga er vanuit dat jij dan wel een soort goede actie heeft gedaan iig in dat land?

Circle

Ik heb het idee dat als iemand had moeten weten dat de kans dat er iemand in beide lijstjes voor zou komen heel groot is, dat dat Berrie is. En dat hij ook weet dat de meeste mensen gewoon heel slecht zijn in kansberekening. Hij zegt in die post zo stellig dat het aannemelijk is dat Ramp conversiewolf moet zijn, terwijl hij dus beter zou moeten weten.

Maar eerlijk: het is dat we zielsverwanten zijn, anders had ik echt helemaal niemand vertrouwd. Ik heb iedereen op oranje, niemand op groen of rood.

En dan houdt voor m'n gevoel de helft ook nog eens z'n lippen op elkaar. We zijn volgens mij echt niets wijzer geworden sinds de laatste deadline.

Circle

Hoe gaat het met Fannie? Heeft ze jouw bijrol al opgevraagd?

Dragonfly

Circle

Dragonfly

Citaat van: Dragonfly op 18 juni 2022, 20:32:15
Dat klopt.  :-\

deze post was een reactie op jouw post daar weer boven.

Van Fannie heb ik dus niets meer gehoord. Ze heeft vanochtend vroeg nog wat gezegd, ik heb haar getagd (dit x wel) maar radiostilte...

Dragonfly

Circle

Niet overduidelijk. Ze zat sowieso fout met haar stem op jou, maar ik geloof dat ze nu geswitcht is. Wel zonder toelichting en dat vind ik ook vaag. Al weet ik niet of een slechtje zo veel zou switchen met stemmen.

Ik vind het echt niet te doen nog. Het lijkt zo makkelijk voor de wolven om onder de radar te blijven. Zeker als de stemmen op goedjes blijken te zitten.

Circle

Het staat nu 4-4 tussen Berber en Sunny

Het liefst zou ik Berber checken in Tuvalu, maar hij zit nu wel op een Pinkpop en het is geen garantie dat hij z'n nachtactie instuurt. Hij heeft al wel gestemd, dus misschien heeft hij het al gedaan. Maar het is voor hem wel een excuus als ik hem opvraag en geen rol terug krijg.

Dragonfly

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 20:56:45
Niet overduidelijk. Ze zat sowieso fout met haar stem op jou, maar ik geloof dat ze nu geswitcht is. Wel zonder toelichting en dat vind ik ook vaag. Al weet ik niet of een slechtje zo veel zou switchen met stemmen.

Ik vind het echt niet te doen nog. Het lijkt zo makkelijk voor de wolven om onder de radar te blijven. Zeker als de stemmen op goedjes blijken te zitten.

Om zichzelf te redden denk ik.

Mee eens hoor... Ik vind het ook heel lastig. Ik ben niet echt een dtopic mens ook haha.

Circle

Zal ik Malanaphy nog uitnodigen naar Tuvalu? Dan kan zij eventueel een poging wagen met de slaapwandelaar?

Dragonfly

Sunny claimt dus burger.

Maar, wordt zij er serieus vaak uitgestemd/ niet geloofd? Die indruk heb ik niet perse?

Dragonfly

Circle

Dit is wel wat ik vaker van haar heb gehoord. Ik ieder geval dat ze heel vaak burger is. En ze is vrij fel in haar posts vaak, waardoor ze volgens mij wel vaker verdacht is.

Het zou ook maar zo kunnen dat het tussen 2 goedjes gaat, maar iedereen gaat in het duister lijkt het. Zouden er geen ziener of helderziende in zitten?

Dragonfly

Ik vermoed van niet. Dat of hij zit bij bijvoorbeeld Mala die dus niet weet wat ze er mee aan moet.