Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ben jij de eerste in Vanuatu?

En welke voorwaarden gelden voor de actie in Tuvalu? Kan die ook alleen uitgevoerd worden?

Circle

Oh, en zou je aan Adriaan willen vragen of een zielsverwant wel wolf kan worden door de actie in vanuatu? In de rolbeschrijving van zielsverwant staat immers dat een zielsverwant altijd goed is!

Dan zou de actie alleen maar positief kunnen zijn of niets veranderen.

Dragonfly

Dragonfly

Circle

Hmm... het was misschien ook wel te mooi om waar te zijn. Al leek het me wel een mooie loophole.

Nog even over Tuvalu: Ik wil daar eigenlijk wel heen. Zeker nu Berber heeft aangegeven dat hij zijn rol wel een nacht wil opofferen om Ramp de kans te geven zichzelf te bewijzen. Dat zou betekenen dat zijn rol daar zeker op te vragen zou moeten zijn.

Wil je de voorwaarden om zo'n rol op te kunnen vragen doorgeven? Stel dat ik daar alleen ben, kan ik dan ook een rol opvragen? Is er nog iets anders waar ik rekening mee moet houden?

Dragonfly

Ja, zoals ik zei. Als je alleen bent mag je gewoon zelf beslissen. Je kunt geen rol opgeven, je moet een speler opgeven. Als deze speler een actie doet in de nacht zie je alleen iets.

Dragonfly

Ik twijfel onwijs. Wel/ niet Rampposi. Hij gaat eruit dat zie ik wel, maar toch twijfel ik over mijn eigen stem.

Dragonfly

Ik blijf trouwens met dat slechte gevoel met betrekking tot sunny zitten.

Ik denk er trouwens aan om naar Australie te gaan..

Circle

Helemaal met je eens dat Rampposi twijfelachtig is. Maar ik weet ook niet wie ik dan zou moeten stemmen. Ik ga zo nog even kijken. Misschien ga ik dan voor een hele stille, want sommige hebben nog praktisch niets gezegd, wat ook een slechtjes-tactiek kan zijn.

Dragonfly

Dragonfly

Ik wil eigenlijk vannacht wel weer naar buiten.

Circle

Vannacht naar buiten lijkt me prima. Dan kan ik morgen hopelijk ongestoord die landactie doen in Tuvalu

Ik zit erover te denken op Berber te stemmen.

Dragonfly

Yeti heeft geen invloed op landacties tenzij expliciet vermeld.

Ik heb van Berber tot nog toe t idee dat hij goed is

Circle

Oh. Ben niet helemaal scherp. We hebben er een weekje avondvierdaagse opzitten en dat was heel erg leuk, maar ook vrij vermoeiend.

Ik las net nog het laatste (denk ik) bericht van Rampposi terug dat hij zich dan bij slecht wil aansluiten. Zou wat zijn als we hem toch zouden redden en hij inderdaad slecht kiest.

Maar goed, ik zit me hier druk te maken om m'n stem, terwijl die waarschijnlijk geen enkele invloed meer heeft.

Circle

Zo, goedemorgen weer! Fijn dat er geen lunch is geweest. Jij bent inderdaad buiten geweest?

Ik ben naar Tuvalu gegaan en ben daar alleen. Er is na jou en Ramp ook niemand anders geweest. Ik ben dus nu voor de 4e x alleen in een land. Ook wel jammer dat ik verder nog niemand gesproken heb. Voordeel hier is wel dat ik de actie alleen kan bepalen. Ik denk dat ik in principe Berber zal opvragen omdat hij gisteren zei een nachtactie te hebben, toen het even ging over het 'bewijzen' van Rampposi. Maar hij heeft de afgelopen 2 dagen al wel wat stemmen gehad, dus ik wil ook even nadenken over een backup. Wat lijkt jou handig? Het mooist is natuurlijk als ik een slechte rol bij iemand terugkrijg, maar omdat de kans 1/aantal wolven is, is het misschien slimmer om iemand te kiezen die een nachtactie lijkt te hebben. Maar hoe kom je daar achter? Heeft William daar iets over losgelaten toen jullie samen in een land zaten?

Ben jij inderdaad naar Australiƫ gegaan? Hoe is het daar?