[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ik kom op William, Yasu die dat vooral doen

Circle

Dragonfly

Bekent weinig kleur. Schuift ook Fannie onterecht richting keugenwolf. Ik ben ook best bereid haar te stemmen maar wilde wel even wat actie richting Yasu/Will ook

Circle

Ik geloof niets van dat hele verhaal van Berber. Hij zei eerst: ik ben met iemand gewisseld en daarna: oh nee, ik heb een nieuwe rol gekregen. Er staat niets over wisselen. Yasu en Inu komen daarna op m'n lijstje. Vooral omdat ze er sterk rekening mee blijven houden dat Perry contact had met slecht en zelfs een leugenwolf aannemelijk vinden. Ik zou echt niet weten hoe hij dat geregeld zou moeten hebben.

Ik ga wel met Yasu mee hoor; daar heb ik al vanaf het begin geen goed gevoel over.

William lijkt meer te tunnelen, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.

Veel plezier met volleyballen; leukste sport die er is :)

Dragonfly

Nee maar Berber z'n verhaal kan wel kloppen! Je kon immers met t rad van fortuin ik geloof slotenmaker? Worden.

Circle

Pyromaan kon, maar wel met behoud alliantie. Dus ook als z'n verhaal klopt, kan hij nog gewoon slecht zijn.

Grote kans dat diegene die de actie gedaan heeft ook slecht is. Toch? Zeker omdat je ook slecht kan worden daarmee. En Yasu zegt er geweest te zijn.

Dragonfly

Ja voor mij, hij heeft toen idd niks gedaan daar.

Circle

Ik sluit in ieder geval niet uit dat een slechtje daar is geweest om een medeslechtje een betere rol te bezorgen. Ik kan daar zelf niet meer heenreizen.

Ik kan naar landen waar ik al geweest ben, ik kan blijven (maar daar doe ik Adriaan geen plezier mee) en ik kan naar de solomoneilanden. Dat is dan een verrassing.

Dragonfly

Solomon Eilanden is waarschijnlijk lynchbescherming

Circle

Oh, meh... niet echt het spektakel waar ik op hoopte.  ;D

Dragonfly

Circle

Oh ja! Sorry! Maar als ik dan kan kiezen tussen berichten versturen, naar een land waar ik al een Slaapwandelaar-actie heb gedaan, iets met lynchbescherming en blijven hangen in een land waar ik niet weg kan komen, lijkt lynchbescherming me nog potentieel het meest nuttig, toch?

Dragonfly

Circle

Heeft het nog zin om naar Inu te wisselen? Ik zie dat BW maar weer teruggegaan is naar Fannie.

Dragonfly

Tja doe maar inu dan...Yasu gaat nu blijkbaar niet lukken. Heb wel m'n twijfels hierbij