Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ik ben in Aus

Je mag hier je bmschap verkopen voor 700 euro, er komen dan nieuwe verkiezingen.
Je mag ook je ijzeren hein zijn verkopen voor 400 euro.

*Je mag van een speler bekijken welke extra rollen hij/zij heeft. De speler weet dit dan meteen.

We zouden er dus voor kunnen kiezen om fannie, die hier met mij is, te laten zien dat ik zielsverwant ben.

Is wel een risico. Misschien eet ze me op.

Of: een extra rol kopen. 300 euro voor ijzeren hein, 600 voor zielsverwanten, 1000 voor cupido. Bij zielsverwant moet je het geluk hebben dat degene die je kiest goed is, anders mislukt t.





Dragonfly


Dragonfly

De extra rol die individueel opgevraagd wordt wordt in het speltopic van het eiland 'openbaar' gemaakt.

(Aappen en berber hebben geen extra rol)

Circle

Ook wel weer een interessant land. Divers ook.

Ik vind het nog zo lastig om Fannie te polsen. Het valt me in ieder geval op dat ze vaak genoemd wordt. Zonder dat ik daar echt een goede reden voor zie. Zou iemand iets te weten gekomen zijn in een land?

Het is ook stil op het dt. Dat helpt niet echt bij het vinden van slechtjes.

Circle

Zou het nog slim zijn om iemand uit te nodigen in Tuvalu? Er kan (nadat ik de actie heb gedaan) nog 2x een slaapwandelaarsactie gedaan worden.

Het is dan ook wel de vraag of iemand nog genoeg geld heeft om de reis te maken.

Dragonfly

Ja, ik zie daar ook niet echt een reden toe... Maar iedereen die daar komt ziet dan dat ik zvw ben. Maakt mijn kans dood te gaan groter. Tegelijkertijd weet men dat ik goed ben

Dragonfly

Citaat van: Circle op 17 juni 2022, 21:26:34
Zou het nog slim zijn om iemand uit te nodigen in Tuvalu? Er kan (nadat ik de actie heb gedaan) nog 2x een slaapwandelaarsactie gedaan worden.

Het is dan ook wel de vraag of iemand nog genoeg geld heeft om de reis te maken.

Kan wel... Is de actie tnecht waard nu om nu iemand voor uit te nodigen denk jij?

Dragonfly

Ik heb ervoor gekozen Fannie aan te raden mijn extra rol te bekijken. Met sidenote, als ik morgen dood ben, ben jij de volgende. Beetje risico, I know. Maar we hebben leven nodig in dit spel.

Circle

Als het lukt, is het wel echt een hele fijne actie. Maar de kans is ook wel groot dat je iemand zonder nachtactie kiest of een wolf en de pech hebt dat je niets ziet. Ik heb nog maar 300 om te reizen en ik verwacht dat er meer zijn die wat minder hebben. Dus ik betwijfel ook of iemand nog 500 wil gebruiken om zomaar op een uitnodiging in te gaan.

Dragonfly

Ja, mee eens. Ik kan wel Fannie nog tippen. Die is niet heel ver weg. Heb geen idee of zij goed of slecht is hoor.

Circle

Citaat van: Dragonfly op 18 juni 2022, 08:17:10
Ik heb ervoor gekozen Fannie aan te raden mijn extra rol te bekijken. Met sidenote, als ik morgen dood ben, ben jij de volgende. Beetje risico, I know. Maar we hebben leven nodig in dit spel.

Waarom ben ik de volgende als jij dood gaat? Ze weet dan toch alleen dát je zielsverwant bent? Niet met wie?

Dragonfly

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 08:24:41
Citaat van: Dragonfly op 18 juni 2022, 08:17:10
Ik heb ervoor gekozen Fannie aan te raden mijn extra rol te bekijken. Met sidenote, als ik morgen dood ben, ben jij de volgende. Beetje risico, I know. Maar we hebben leven nodig in dit spel.

Waarom ben ik de volgende als jij dood gaat? Ze weet dan toch alleen dát je zielsverwant bent? Niet met wie?

Nee, was tegen haar.  :P zij is dan de volgende, want dan gaat ze op de lynch toch?  :P

Circle

Ja, precies! Ik dacht al!

Mijn plan is nog om Berber te kijken vannacht. Maar niet als hij lynch wordt natuurlijk.

Wat vind jij van Nostalgia? Die is bijna onzichtbaar.

Nou is het nu sowieso wel heel erg stil. Ik wil eigenlijk niet weer de laatste zijn die stemt.



Dragonfly

Ik was een beetje vergeten dat hij meedeed.  Maar ik kan er weinig van zeggen omdat hij weinig gezegd heeft...

Circle

Ja, klopt. Maar ik weet niet zeker of dit gedrag bij hen past als hij slecht is of juist niet. Hij postte ook iets over omstandigheden en dat maakt het ook wel vaag.

Ik zie dat Aappen op mij wil stemmen. Heel vaag argument wel. Zou een soort actie van hem kunnen zijn om te kijken of er iemand mee gaat, maar hij is zo slecht te peilen. Met die lynchbescherming die hij zegt te hebben.