[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 21:11:00
Dit is wel wat ik vaker van haar heb gehoord. Ik ieder geval dat ze heel vaak burger is. En ze is vrij fel in haar posts vaak, waardoor ze volgens mij wel vaker verdacht is.

Het zou ook maar zo kunnen dat het tussen 2 goedjes gaat, maar iedereen gaat in het duister lijkt het. Zouden er geen ziener of helderziende in zitten?

Ja, zij is inderdaad altijd goed haha. Maar dit is de eerste keer dat ik haar écht verdenk. Eerder een keertje, maar toen kort. Maar normaal spreek ik haar ook via whatsapp, dat is heel anders.

Circle

Zou jij uit de opmerking van Nostalgia afleiden dat hij een nuttige rol heeft?

Dragonfly

Circle

Nu Sunny haar stem van Berber heeft gehaald, denk ik dat ik hem wel kan insturen als landactie toch?

Of zou jij iemand anders doen?

Dragonfly

Circle

De landactie heeft niets opgeleverd. Berber heeft geen nachtactie gedaan.

Dan is de grote vraag: is hij het vergeten, heeft hij gelogen over dat hij een nachtactie heeft (maar waarom dan?) of is hij toch wolf?

Ik kan niet bedenken hoe dat te achterhalen is. Of is er nog een ingenieus plan te bedenken?

Dragonfly

Ik zie dat hij van rol gewisseld is? Dit is echt waardeloos, weer de verkeerde...

Welk land ben jij nu?

Circle

Ik had nog geld om naar of Fiji of Nauru te gaan. Ik heb gekozen om terug te gaan naar Nauru, omdat ik dacht dat het handig zou zijn om daarna door te gaan naar Micronesië om daar post te versturen. Maar nu twijfel ik of dat slim was.

Ik zit nu dus weer in lijkland. Samen met Angelique, maar ik heb haar nog niet gesproken.

En jij?

Dragonfly

Nu heb ik dat dus gezegd in speltopic en ook spijt. Dit maakt mij namelijk wel sitting Duck. Nja.  ::)

Ik ben in Papoea Guinea. Ik mag hier gokken wie waar is. Dan wordt mijn inzet verdubbeld als t goed is.

Circle

Ik zit dus in Nauru! Met Angelique! Easy money!  ;)

Misschien is open kaart niet zo gek. We zijn gestart met 17, dus 4 zullen er zeker zijn. Misschien wel 5. Het wordt tijd dat we wolven gaan vangen.

Roep maar als ik jouw claim moet bevestigen.

Dragonfly

Ik denk dat dit nog niet direct nodig is, maar we kijken even. Gok dat niemand verder nu gaat roepen dat hij/zij het was. Als dat wel gebeurd heb ik mooi wat achter de hand met jou en Fannie die nu weet dat ik zvw ben!

Dragonfly

Fannie kwam savonds nog online dus dat is nog gelukt. Zij heeft geen extra rol. En ja, zeker Easy money!

Dragonfly

Ik heb dan straks 1200 euro, als ik dan terugga naar Australië kan ik zielsverwantschap met iemand kopen denk ik. Ik heb niet onthouden hoe duur het is, maar dat moet lukken. Kan ik controleren of mensen goed zijn! Maar goed gaat wel tijd overheen want moet er eerst heen, dan de nacht erop krijg ik t zvw schap en dan pas ben ik t. Als ik zo lang overleef, daar heb ik sterke twijfels bij.

Circle

Ben ik nou de enige die niet ziet waarom het zo overduidelijk Fannie moet zijn?

Angelique heeft met me gedeeld dat ze stalker is. In nacht 2 zou ze BW hebben gestalkt en kan nog 1x iemand stalken.

Ik heb ook een lijstje met landen die ze bezocht heeft tot dusver.

Nieuw Zeeland - reneiz
Australië - beschrijving komt overeen met wat jij zei.
Papoea Nieuw Guinea - idem
Micronesië - De 3 anonieme pms, klopt met wat ik gezien heb.

Daar schieten we dus eigenlijk niets mee op.

Dragonfly

Nee, ik heb ook gevoel dat er dankbaar op Fannie gesprongen wordt vanuit verkeerde redenen.