Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Nja weet je, het kan ons echt wat opleveren, dat rad. Maar in het ergste geval word jij wolf. Voor jou niet onoverkomelijk, maar voor mij wel heel naar..  XD:P

Circle

Citaat van: Dragonfly op 15 juni 2022, 19:41:44
Ik zie in Rampposi alsnog geen slechtje. Hij kwam echt oprecht over in het land, hij speelt alleen wel onhandig.

Poeh... Ik neig ernaar berber op groen te zetten, maar kan er vreselijk fout zitten natuurlijk. Bloodwolf denk ik dat ook wel een goedje is. Rampposi is oprecht neutraal denk ik maar kan nog slecht kiezen. Zeker gezien de recentelijke events.

Ik vind het echt super lastig nog en kan er nog weinig van zeggen. Berber lijkt inderdaad goed, maar die opmerkingen of die post op het wolvenboard had moeten staan was dan wel echt onnozel. Want dat sloeg inderdaad nergens op.

Als Rampposi de Nungunungu/Katz-connectie echt goed opgepikt heeft, is dat wel knap. Al vind ik het raar dat hij deed alsof het 100% vaststond daardoor, alsof hij zeker wist dat het niet bij slechtje die wilde doen alsof vandaan kon komen. En dat kan je alleen maar weten als je weet dat ze goed zijn.

Ik ben van plan om door te reizen naar Tuvalu in de hoop daar een rol op te vragen. Moest je daarvoor met z'n 2en zijn? Welke voorwaarden waren eraan verbonden?

Dragonfly

Landenoverzicht:

Tuvalu: Driemaal een persoon opgeven. Je ziet de rol van de persoon wanneer deze een nachtactie doet. Doet deze geen actie, zie je niets. Bij wolven een kans om iets te zien afhankelijk van het aantal wolven.

Marshalleilanden: Landenwelp eenzaam.

Fiji: 500 euro ontvang je als je alleen bent. 200 euro boete als je met meer bent.

Micronesië: 3 (anonieme) berichten kun je sturen naar andere spelers (1 per speler). Deze worden direct bezorgd. Die berichten post je in het speltopic en zijn dus wel te lezen door andere/latere bezoekers. Je kan dit 1x doen.

Nauru: Lijk maken

Vanuatu: Rad van fortuin. Een andere speler wordt: Burger, Helderziende, Weerhamster, Pyromaan (je behoudt je alliantie), Weerwolf ((wordt) slecht)

Salomon eilanden: Omschrijving van Yasu: Er is een boete als je daar blijft, maar de actie is wel prima om te gebruiken, Yasu twijfelde, net als bij Vanuatu, of de actie nu al wel zo bruikbaar is. Ze hebben de actie wel gebruikt omdat het ook geen kwaad kon.

Dragonfly

Zullen we bovenstaande steeds even aanvullen?

Circle

Citaat van: Dragonfly op 15 juni 2022, 19:42:44
Nja weet je, het kan ons echt wat opleveren, dat rad. Maar in het ergste geval word jij wolf. Voor jou niet onoverkomelijk, maar voor mij wel heel naar..  XD:P

Het is maar een 1-5 kans, maar dat blijft een reële kans. Voor mij is het natuurlijk wel een soort win-win. Al zou ik écht liever geen weerwolf worden. Voor jou zit er sowieso minder voordeel aan. Jouw actie, dus jij beslist.

Circle

Dragonfly

Citaat van: Circle op 15 juni 2022, 19:55:17
Citaat van: Dragonfly op 15 juni 2022, 19:41:44
Ik zie in Rampposi alsnog geen slechtje. Hij kwam echt oprecht over in het land, hij speelt alleen wel onhandig.

Poeh... Ik neig ernaar berber op groen te zetten, maar kan er vreselijk fout zitten natuurlijk. Bloodwolf denk ik dat ook wel een goedje is. Rampposi is oprecht neutraal denk ik maar kan nog slecht kiezen. Zeker gezien de recentelijke events.

Ik vind het echt super lastig nog en kan er nog weinig van zeggen. Berber lijkt inderdaad goed, maar die opmerkingen of die post op het wolvenboard had moeten staan was dan wel echt onnozel. Want dat sloeg inderdaad nergens op.

Als Rampposi de Nungunungu/Katz-connectie echt goed opgepikt heeft, is dat wel knap. Al vind ik het raar dat hij deed alsof het 100% vaststond daardoor, alsof hij zeker wist dat het niet bij slechtje die wilde doen alsof vandaan kon komen. En dat kan je alleen maar weten als je weet dat ze goed zijn.

Ik ben van plan om door te reizen naar Tuvalu in de hoop daar een rol op te vragen. Moest je daarvoor met z'n 2en zijn? Welke voorwaarden waren eraan verbonden?

Als je daar met meer dan één bent moet je het samen eens worden over welke persoon je gaat opvragen en wie daarvan de uitslag krijgt. Je moet dit beide dan ook posten in het speltopic. Ben je alleen mag je gewoon gaan. Je mag maar één keer 'meedoen'.

Dragonfly

Ik heb trouwens geen goed gevoel bij Malanaphy.

adriaan

Citaat van: Dragonfly op 15 juni 2022, 20:01:08
Zullen we bovenstaande steeds even aanvullen?
Je mag er ook in dit board een nieuw topic voor maken, misschien handiger :)

Dragonfly

Haha ik heb die optie nog overwogen maar wist niet of het mocht. Doe ik even!

Circle

Is het nog handig om de Landenwelp en lijkactie aan te vullen met info?

Dragonfly

Mag hoor, maar we kunnen altijd nog even terugkijken en voor ons zijn dit niet de meest interessante landen verder. :P

Circle

Ik heb het voor mezelf genoteerd. Het is hooguit handig als iemand de 'regels' van het land verkeerd in het DT zou zetten, maar ik verwacht niet dat het daar op aan zal komen.

Ben wel benieuwd naar de 2e reneiz. Dan is er nog wat te beleven.  :)

Dragonfly

Zou rampposi als hij wel conversiewolf was misschien van plan zijn geweest mij te converteren?

Circle

Dat is best een optie inderdaad. Ik kan z'n gedachtegang dan nog niet helemaal volgen. Als hij conversiewolf is, dan kon hij toch ook gewoon iemand op laten vragen en hopen dat diegene geen nachtactie heeft? Waarom zo'n ingewikkeld plan en dan toch terugkrabbelen?