[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Jammer dat het met Rampposi niet gelukt is in Tuvalu. Ik weet niet zo goed wat ik daar van moet denken. Ik denk dat ik neig naar hem het voordeel van de twijfel te geven.

Heeft William nog wat interessants te vertellen?

Dragonfly

Ja!! Ik ben ook geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven. Denk niet dat hij anders zo'n verhaal had opgehangen, schat in dat t dan heel anders gegaan was... Denk dat hij werkelijk neutraal is.

Circle

Dragonfly

Zo, discussietopic doorgespit en gepost.
Pff...

Ja! We zitten nu op zat je eerder met een ander op een land? William claimt goed.

Wat denk jij van Sunny en van Nungu en Berber?

Dragonfly

Ik wil aankomende nacht trouwens wel een wandelingetje buiten maken.  (A)

Dragonfly

Maar dat overleggen via die boards gaat zo langzaam dan he. Haha zie dan weer waarom ik voorkeur heb voor wel netwerken. Plus de intensiviteit van t doorspitten van zon dtopic.

Dragonfly

Ik denk er op dit moment aan te stemmen op Sunny of Malanaphy. Maar ik vind zon eerste lynch altijd onwijs lastig.

Circle

Ik vind Aappen nog wel een prima keuze eigenlijk. Maar dat is op basis van de aanname dat zijn claim klopt óf hij slecht is. Ik heb nog geen echte rode vlaggen gezien en een stem op een ander is een gok waarvan de kans groot is dat hij slechter uitpakt dan bij Aappen.

Het is inderdaad prima weer voor een wandeling.

Sunny vind ik lastig te peilen, maar haar reacties nu passen wel bij hoe ik haar ken. Mijn gevoel bij Berber en dat met die uitnodiging is dat dat goed overkomt. De post van nungugungu over Aappen is erg over de top. Niet echt nodig. Dus zou best ook wat aangedikt kunnen zijn om over te komen als geïrriteerd goedje, al snap ik niet wat hem dat zou opleveren.

Yasu blijft overigens ergens in m'n hoofd spelen door het gevoel dat ik kreeg bij reacties in het begin. Zijn reactie op Berber die zichzelf eng noemde maar vooral dat hij reageerde op 'hier geloof ik echt niets van' van Katz. Het was toch heel duidelijk dat Katz niet op hem reageerde daarmee? En nu is hij heeel stil. Puur onderbuikgevoel.

Dragonfly

Circle

Ik ga naar Nauru. Dan kan ik morgen evt. naar Tuvalu om een rol op te vragen van iemand.

Dragonfly

Jij moet mogelijk beslissen straks. Denk er goed over na en succes!

Circle

Op het dt word je er snel op 'afgerekend' maar hier kan ik het wel even zeggen: bah, wat een nare lynch en lunch. Echt zonde.

Ik had vandaag ook super weinig tijd met een kantoordag, de avondvierdaagse en m'n schoonouders die om half 10 nog even kwamen binnenvallen. Maar het was hoe dan ook een gok geweest.

Ik heb inmiddels Rampposi beschuldigd in het dt. Ik wilde eigenlijk tot morgen wachten, maar ik kon het toch niet laten.

M'n nieuwe land is nu Nauru. Ik heb besloten met jou te overleggen wat handig is. Ik heb namelijk geen zin om jou een eventueel mes in je rug te steken en wil liever gewoon samen blijven werken. Spannend deze opbouw, hè?

In/op Nauru heb je namelijk de kans een lijk te maken als je goed of goed-neutraal bent. Er staat niet hoe groot de kans is dat het lukt. Je post het op het bord en krijgt in pm te horen of het gelukt is. Ik ben hier wederom alleen en er is een boete als je langer dan 1 dag hier blijft (200 en je mag het de volgende dag niet (opnieuw) proberen).

Dragonfly

Dit is echt naar....
Oh tja ik heb liever geen lijk XD

Ik kan dus iemand een nieuwe rol geven ..  rad van fortuin: pyromaan, burger, helderziende, wamster... Je behoudt je alliantie. Of weerwolf-je wordt slecht. Alleen diegene krijgt t te horen.

1/5maar mij eigenlijk toch te risky...

Circle

Oeh, het is wel verleidelijk! Ik wil best helderziende worden!  ;D

Normaal kan een zielsverwant niet slecht worden, toch? Maar misschien geldt hier een uitzondering voor?

Ik wil het risico wel nemen, maar het is natuurlijk jouw keuze.

Jij bent mijn opvolger als BM. Wie zou ik daarna als backup doorgeven?

Dragonfly

Ik zie in Rampposi alsnog geen slechtje. Hij kwam echt oprecht over in het land, hij speelt alleen wel onhandig.

Poeh... Ik neig ernaar berber op groen te zetten, maar kan er vreselijk fout zitten natuurlijk. Bloodwolf denk ik dat ook wel een goedje is. Rampposi is oprecht neutraal denk ik maar kan nog slecht kiezen. Zeker gezien de recentelijke events.