[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Zie ook lijstje Berber.

Je zou het erop kunnen gokken!

Bevestigd door Adriaan: geen lynch als jij beschermd wordt voor de lynch.

Circle

Als jij, Yasu en ik niet wisselen, moet BW (als hij goed is) wel mee op Angelique. Anders valt hij wat mij betreft door de mand. Zeker als hij nog naar jou wisselt.

Ik denk dus dat we voet bij stuk moeten houden.

Vietnam is wel een gokje waard misschien, want ik zie geen reden waarom Perry een dure reis gemaakt zou hebben. Ik heb niemand anders over die landkracht gehoord, dus ik verwacht niet dat hij ergens was uitgenodigd.

Verder denk ik dus Berber zegenen, behalve als BW niet wisselt naar Angelique. Dan BW.

Ik ga zo naar een vriendin, maar ik hou sowieso de stemmen in de gaten. Hopelijk maakt Yasu niet alsnog een rare sprong.

Dragonfly

Huhhh, ik had niet verwacht dat Berber nog zou switchen?!

Dragonfly

Is dit een soort toneelstukje dat slecht heeft afgesproken?

Circle

Ik heb meer het idee dat ze zich vast aan het indekken zijn, omdat het niet te verkopen was om op Inu te blijven. Ik blijf bij Angelique.

Dragonfly

Zal ik naar Palau gaan en me.laten verrassen?

Laten we er vanuit gaan dat we Angelique lynchen... En dan Berber zegenen? Of toch inu?

Circle

Ik dacht BW. Waarom wilde hij niet wisselen?

Circle

Ik zou zelf Vietnam doen. Ik schat de kans dat daar een extra stem zit wel redelijk is.

Dragonfly

Voor mijn gevoel is BW niet slecht. Maar miss zit ik daar fout hoor... Ik heb toch t gevoel dat Inu en Berber slecht zijn... Zij en met name Berber komen zo onecht over ..

Dragonfly

Ik heb te weinig geld voor vietnam.blijkt. 400 euro terwijl ik 500 nodig heb. Heb even Adriaan gevraagd

Dragonfly

Dragonfly

Circle

Ok, Palau lijkt me een mooi avontuur.

Als BW geconverteerd is, kan hij nu info van eerder in het spel gebruiken om de boel te verdraaien. Ik blijf bij eerst Angelique, of ben ik dan te eigenwijs?

Dragonfly

Het heeft volgens mij geen zin om op Angelique te blijven. Yasu switcht wat betekent dat t 2 stemmen voor ons op Angelique zijn. Dus wordt inu eruit gestemd tenzij slecht plots nog switcht naar mij in welk geval.er niemand uitgestemd wordt. Dat helpt ook niet. Toch? Of zie.ik dit verkeerd?

Dragonfly