Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ik denk trouwens dat ik wel even reactie afwacht van Angelique

Circle

Ik heb jou trouwens lynchbescherming gegeven. Dus als het er op aan komt, zou het mooi zijn om te doen alsof ik mezelf beschermd heb. Misschien door juist te zeggen dat ik jou beschermd heb in de hoop dat ze dat niet geloven.

Maar als iedereen meegaat op Angelique hoeven we daar natuurlijk niet over te beginnen.

Ook weer opvallend dat Berrie zich niet realiseerde dat hij geen geld had om te gaan.


Dragonfly

Of niet noemen/geen antwoord op geven. Hopen dat ze t dan niet aandurven een van ons te lynchen.

Circle

Ja precies. Ik vind het het ook eigenlijk wel leuk dat het nog een beetje onvoorspelbaar is nu.

Ik vond Mala best een beetje verdacht overkomen gisteren, dus bijzondere keuze wel!

Ik ben benieuwd welke reacties er nu komen en of/wie nu toch weer gaat roepen dat jij dus wel de conversiewolf moet zijn.

Dragonfly


Dragonfly

Ik ben trouwens idd waar ik kan zegenen! Afhankelijk van wie er uit gaat Angelique of Inu zegenen?

Circle

Ja, of berber. Ik wil hem nog wel vragen naar zijn actie, maar hij zal wel met een suf excuus komen waarom hij het niet gedaan heeft of mala gedaan heeft of zoiets. Maar als BW inderdaad goed is, zal hij daar ook wel vraagtekens bij hebben.


Dragonfly

Ik hoop dat BW werkelijk goed en standvastig genoeg is. Hij is vaak erg standvastig ik hoop dat hij dat nu blijft.

Wat een frustrerend spel dit!!

En ja, idd Berber. Berber zal wel samen met Angelique wolf zijn dan?

Wie zou de rol van William veranderd kunnen hebben? Is dit echt een plausibel scenario?

Dragonfly

He, met betrekking tot mijn yeti actie in nacht 2. @123berber jij hebt toegegeven dat jouw actie toen mislukte. 

Je zei later, misschien was je in een land met een landenactie waar jij mij mee stopte. Maarrr dit kan helemaal niet. Je weet waar ik op dag 1 was. Ik was toen met Rampposi in Tuvalu, waar rampposi vergat de actie in te voeren. Dit is uitgebreid op het discussietopic geweest. Dag 2 was ik in Fiji. Waar je geld kon krijgen als je alleen was, een boete kreeg met meerdere spelers.

Dit is door William bevestigd. Kijk maar na.

Dus, hoe wil je jouw mislukte actie in nacht 2 dan verklaren?

Dragonfly

Inuzuki was trouwens gezegend vannacht door mala

Dragonfly

Citaat van: Dragonfly op 23 juni 2022, 16:11:37
He, met betrekking tot mijn yeti actie in nacht 2. @123berber jij hebt toegegeven dat jouw actie toen mislukte. 

Je zei later, misschien was je in een land met een landenactie waar jij mij mee stopte. Maarrr dit kan helemaal niet. Je weet waar ik op dag 1 was. Ik was toen met Rampposi in Tuvalu, waar rampposi vergat de actie in te voeren. Dit is uitgebreid op het discussietopic geweest. Dag 2 was ik in Fiji. Waar je geld kon krijgen als je alleen was, een boete kreeg met meerdere spelers.

Dit is door William bevestigd. Kijk maar na.

Dus, hoe wil je jouw mislukte actie in nacht 2 dan verklaren?

Verkeerde plek

Circle

Mijn hoop is ook wel gevestigd op BW en ook Yasu leek wel redelijk vatbaar voor ons verhaal. Wat natuurlijk geen verhaal is, maar toch.

Ik ga je mee op Angelique en hoop dat minimaal nog 1 ander volgt. Ik bedenk me nog wel dat er ergens een extra stem gegeven kan worden. Hopelijk lopen we daar niet nog tegenaan.

Ik ga ook nog even kijken naar de mogelijkheid dat William een nieuwe rol heeft gekregen. Maar dat doe ik als de kinderen op bed liggen.

Circle

Ik ga zo ook even kijken of Fannie daadwerkelijk bijna William eruit gestemd heeft. Dat zou wel heel riskant zijn.

Circle

Leuke voornemens, maar nu blijk ik te lui te zijn om nu iets uit te gaan zoeken.  ;D Misschien morgen nog even (als ik aan het werk hoor te zijn).

Ik zou het liefst op Angelique stemmen, omdat die naar mijn idee het meest bewezen slecht is. Maar als het er op aankomt, ga ik wel mee op Inu.

Wat vind jij?

Dragonfly

Citaat van: Circle op 23 juni 2022, 21:44:29
Leuke voornemens, maar nu blijk ik te lui te zijn om nu iets uit te gaan zoeken.  ;D Misschien morgen nog even (als ik aan het werk hoor te zijn).

Ik zou het liefst op Angelique stemmen, omdat die naar mijn idee het meest bewezen slecht is. Maar als het er op aankomt, ga ik wel mee op Inu.

Wat vind jij?

Same...