Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Pff, dan is het echt hopen dat Inu daadwerkelijk slecht is.

Ja, denk ik wel ja!

Dragonfly

Ok wisselen dus en zegening op Angelique

Circle

Nou, we zijn er nog. En Inu was slecht. Wat een spel dit!

Ik vind de keuze tussen BW en Yasu nog wel ingewikkeld, maar op dit moment denk ik dat BW slecht is. Jij?

En qua lynch? Eerst maar Angelique?

Sowieso lijkt het erop dat maar 1 van ons de eindstreep kan halen. Of ben je nog een wondermiddel tegengekomen in Palau?

Dragonfly

Nee. ik kan er mijn rol verkopen.  ::) Maar ja, ik kan t niet meenemen het graf in  :P

Dragonfly

Het ding is, BW heeft uitgebreid de kans gehad mij eruit te stemmen. Dat heeft hij niet gedaan. Waar Yasu er niet onderuit kon om mij te vertrouwen gezien hij mij als zvw gezien had.

Dragonfly

Maar Yasu stelde in het zvwland wel voor om hem te zvw en. Hij zei er toen wel bij dat dat t minste opleverde. Hij stelde overigens ook semi serieus voor om Cupido te kopen en koppel te worden.

Dat vond ik wel een amusant voorstel, maar heb gezegd dat ik geen zin had in gs en gg ons slechts dubbel sterfkans op zou leveren.  :P

Circle

Wat me nog opgevallen is: toen BW gisteren naar buiten kwam met z'n 'ik heb Inu als conversiewolf gezien' zei hij ook: ik heb Angelique en Circle gezien als goed. Misschien heeft hij bij ons de rol die hij zag niet genoemd, maar het zou ook kunnen dat hij liegt en er niet op durft te gokken dat we daadwerkelijk burger en stalker zijn.

Ik blijf het een sterk verhaal vinden dat Inu eerst Conversiewolf was en ketter is geworden. Zou dat een actie kunnen zijn geweest die ze zelf gedaan zou kunnen hebben? Of moet dat (net als bij rad van fortuin) door een ander gedaan zijn? En wie zou dat dan kunnen zijn?

Als dat niet zo is, dan is William toch mogelijk nog de oorspronkelijke conversiewolf. En dan is de vraag: wie heeft het rad van fortuin dan gedaan?

Dan nog de optie dat het tweede reneiz lijstje niet klopte. Maar dat maakt niet zoveel uit: dan zoeken we volgens mij nog steeds 2 slechtjes.

Voorstel om Cupido te worden is wel wat vreemd: dat heeft, als je goed bent, een groot nadeel t.o.v. zielsverwant. En geen enkel voordeel.

Circle

Citaat van: Angelique op 25 juni 2022, 09:30:55
Citaat van: Dragonfly op 25 juni 2022, 08:17:28
Zou William nu conversiewolf zijn geweest veranderd in Wamster of Inuzuki conversiewolf veranderd in Wamster of t hele reneizvisioen mee geknoeid zijn?

Zouden we bij William niet gezien hebben dan dat ie slechte weerhamster was?

Maar goed, prima als jullie willen stemmen op iemand waarvan je niet zeker weet of ie slecht is in tegenstelling tot iemand waarvan we het eigenlijk wel zeker weten. Dan is het spel sowieso over na komende nacht

Wat vind jij hiervan? Ze lijkt te proberen de lynch op Yasu te krijgen. Doet ze dat omdat ze hoopt dat we meegaan en ze zo met BW kan winnen? Of is het omgekeerde psychologie? Dat ze Yasu nu in de spotlight zet en hoopt dat we het tegenovergestelde doen?

Dragonfly

Circle

Ik wachtte eigenlijk nog op je reactie.

Misschien toch goed om vandaag Yasu of BW te lynchen. Hebben we het fout, dan is het vandaag klaar. En anders weten we dat het wel goed zit als alleen Angelique nog overblijft als lynch.

Al begin ik me nu toch nog zorgen te maken dat je ook in een koppel zit.  ???

Dragonfly

O sorry helemaal vergeten.  :-[

Wbt Angelique... Tja ik neig naar BW als het goedje maar er is ook een scenario waarin BW juist t slechtje is. Ik denk dat ze idd liever Yasu op de lynch heeft dan of t is toch schijn? Ik weet het niet!

Verder: lieve Circle. Ik ben echt echt echt niets anders dan jouw zielsverwant. En het voelt een beetje alsof ik jou er nu van aan t overtuigen ben dat ik niet vreemdga.  XD Maar trust me on this one. De gedachte aan een koppel is ook wel door.mijn hoofd gegaan, maar ik denk omdat de optie in t spel zit het er wel eens niet in zou kunnen zitten.

En, als je mijn karakter een beetje in kunt schatten, ik ben oprecht genoeg om jou niet te verraden als zvw op t moment dat die keuze er lag.

Maar als we vandaag Yasu of BW lynchen dan neig ik toch naar yasu. Maar hoe denk jij dat Angelique zvw niet gelukt is evt?

Dragonfly

Ik vraag me af of BW nog optijd gaat reageren

Dragonfly

Ik vind het trouwens wel.opvallend dat Yasu nog niet veranderd heeft naar Angelique.

Circle

Ze hebben allebei dingen die me geen goed gevoel geven. Als ik de laatste pagina's discussie teruglees, zou BW het wel heel knap gefabriceerd hebben allemaal. Maar hij lijkt de vragen te negeren (waardoor het bijv ook niet te achterhalen of z'n acties logisch zijn) en ik blijf me afvragen hoe Inu dan ketter geworden is. Dat is best wel een ingrijpende landactie, toch? Dan denk ik dat een goedje daar priester kon worden en een slechtje ketter, zoiets.

Yasu kon niet anders dan ons zielsverwantschap steunen en verder heeft hij ook niet zoveel bijgedragen. Hij is redelijk op de achtergrond. Zijn verklaring waarom hij in Australiƫ bleef is ook bijzonder en betwijfel ik.

Kan jij verder reizen nadat je je rol hebt verkocht? Misschien zinnig om te checken of Yasu daadwerkelijk in Australiƫ gebleven is of iets van BW checken? Dan kan ik misschien nog doen alsof ik overtuigd ben van 1 van de 2 om zo misschien sneller geluncht te worden? Mij maakt het niet uit als ik niet win, als goed maar wint.

Dragonfly

Ik verkoop mijn rol nu. F kijken hoeveel ik er voor krijg en hoeveel geld ik dan heb in totaal! Dan zou dat wel een optie zijn. Maar stel dat ik terug naar Aus ga, en Yasu heeft gedaan zoals gezegd, zegt ons dat dan iets?