Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Wat BW zegt lijkt wel logisch. Maar dan moet inu dus ergens priesterkrachten hebben gekocht?

Waarom vindt BW dat logischer dan dat ik conversiewolf ben?

Circle

Dat is wel waarom ik liever zie dat Angelique gelyncht wordt. Voor hetzelfde geld is BW slecht en Inu toch goed.

Circle

Het blijft wel echt een flinke puzzel zeg! Ik heb steeds het idee dat ik wel ongeveer weet hoe het zit en dan (b)lijk ik er weer naast te zitten. Nu denk ik dat Inu wel eens opgeofferd zou kunnen worden omdat ze geen conversiewolf meer is. Eigenlijk het scenario dat ik ook bij William dacht, maar dan een ander rad van fortuin land of iets dergelijks. Maar er is van een aantal landen gewoon nog niet duidelijk wat de krachten daar zijn en ik kan echt niet inschatten hoe aannemelijk het is.

Voor m'n gevoel is het wel positief dat het nu 2-2 staat. Inu en Angelique hebben beide nog niet gestemd en dus is Berber normaal gesproken doorslaggevend.  Maar Yasu lijkt nu degene die het meest te vertrouwen is, dus hopelijk gaat hij nog mee op Angelique.

Ik heb wel het idee dat de komende lunch iets gaat zeggen over Berber: Als hij daadwerkelijk pyromaan is, zal slecht het risico toch niet willen lopen dat hij een van hun huizen afbrandt? Dus lijkt het me wel een logische kandidaat voor de lunch. Wordt hij niet geluncht, dan verwacht ik dat hij wel degelijk slecht is.

Dragonfly

Het plaatje wordt volgens mij

Inuzuki, Angelique en Berber.

Bloodwolf is vasthoudend. Het staat er als volgt voor: Wij gaan met 3 op Angelique, we nemen hierbij een risico dat Yasu toch slecht blijkt en switcht, of dat BW toch slecht blijkt en ook op mij gaat.

Of we gaan mee op Inuzuki en nemen het risico dat Inuzuki toch goed blijkt. Dit lijkt me steeds minder waarschijnlijk omdat zij niet bereid lijkt te switchen naar Angelique, die haar medewolf zal zijn.

Circle

Ik zie nu 4 mogelijke scenario's:
- Inu wordt lynch, zij is goed: spel is afgelopen áls de lunch lukt
- Inu wordt lynch, zij is slecht: het wordt 3-2 áls de lunch lukt
- Angelique wordt lynch, zij is slecht: het wordt 3-2 áls de lunch lukt
- Jij wordt lynch, jij bent goed: de lynch mislukt, het wordt 3-3 áls de lunch lukt.

In het laatste scenario is het aannemelijk dat de lunch op mij komt. Dan ben jij bewezen en denk ik dat de verhoudingen wel duidelijker zijn. Dus we zouden het daar op zich op kunnen laten aankomen.

Ik vind het lastig. Ik denk dat Inu lynchen toch niet handig is.

Dragonfly

Ik snap je plaatje maar als we verdeeld blijven lopen we veel risico dat de lynch misgaat en ik er direct uitgestemd word.

Circle

Dragonfly

Dragonfly

Maar als ik lynch word, is dan de tweede keuze lynch of is er geen lynch?

Circle

Dragonfly

Als we onze stemmen laten staan, wie zal.ik.dan zegenen?

Circle

Ja, goede vraag...

BW wil graag op Inu gaan, Berber juist niet. Ik denk een van deze 2.

Het zit me niet lekker dat: BW niet naar het land is gegaan waar jij bewezen kon worden en dat hij niet meegaat op Angelique. Hij zei voor de vorige deadline dat hij jouw/onze claim te logisch vond om te negeren en na de deadline dat hij er vanuit gaat dat jouw claim klopt (en daarom niet naar het land is gegaan). Dan stem je toch mee?

Circle

Als BW toch mee gaat op Angelique, dan zou ik Berber zegenen. Doet hij dat niet? Dan Bloodwolf.

Maar het blijkt toch een beetje een gok.

Dragonfly

Ik heb nog vijfhonderd euro. Weten we waar t land met de dubbele stemmen is?

Circle

Ik ben bang van niet. Misschien is het nog te achterhalen? Perry was eerst in het reneiz 'uitkomst' land = Cambodja. Buurlanden: Thailand, Laos en Vietnam.

Als zijn tactiek was om goedkoop te reizen en zo niet veel geld uit te geven, dan zou hij naar Vietnam gegaan kunnen zijn. In de andere zegt BW geweest te zijn en daar zijn dus (hoogstwaarschijnlijk) andere acties.

Is er een manier om in het DT makkelijk op 'Vietnam' te zoeken, om nog even te checken of iemand die genoemd heeft?