[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

En idd beide hebben dingen waarvan je denkt.....???

En idd ik kom er ook echt niet uit hoe alles gebeurd is. Echt serieus niet.

Circle

Nee, dat zegt niet meteen iets. Maar als hij weggegaan is wel.

Ik hoop nog dat BW gaat antwoorden, want het lijkt nu dat hij niets zegt omdat hij bang is dat hij iets verkeerds zegt.

Dragonfly

Ja dat hoop ik ook. Maar hij was wel online...maar heeft niets gezegd .. 

Circle

Ja, als jij plausibele antwoorden geeft, dan neig ik naar Yasu.

Ook zijn verweer dat hij vanaf het begin op wolven heeft gezeten zegt  niets omdat het om conversie gaat én hij heeft pas de 4e lynch op Fannie gestemd (en daarvoor berber, ramp, berber). BW stemde juist wel meteen op Fannie wat hem misschien juist weer een logischere lynch zou maken.

Circle

De eerste jij moet natuurlijk hij zijn.

Dragonfly

De bovenstaande post weet ik even niet helemaal welke stukjes nu over wie gaan?

Dragonfly

Ik heb 800, ik kan dus gaan en staan waar ik wil

Circle

Als Bloodwolf de vragen beantwoord en daar zit niets geks in, dan neig ik naar Yasu = slecht.

Yasu zei na afgelopen deadline ook dit:
Ik zat op het begin op fannie, was vanaf het begin volledig voor een lynch op Inuzuki.. nu dus bewezen wolf.. zou wel enorm gek zijn als ik het hele spel alleen maar op mijn zogenaamde medewolven zou hebben gestemd.. ja ik heb ook verkeerd gestemd, namelijk veel meegewisseld met de meute omdat er anders ook geen meerderheid zou zijn..

Maar ik heb even teruggelezen en hij heeft inderdaad een paar keer gezegd dat hij Fannie slecht vond, maar pas tijdens de 4e lynch op haar gestemd.

Circle

Ik heb nog even wat door het DT gescrollt. Bloodwolf komt veel zoekender over en was veel meer aan het vragen en analyseren. Yasu praatte vooral mee en zeker als er verdenkingen op een goedje waren.

Wat wil jij doen? Angelique vandaag? Of gokken op Yasu of BW?

Dragonfly

Dragonfly

En waar zal ik heen. Als we nu Yasu eruit stemmen hoef ik niet meer naar Aus.

Dragonfly

BW gaat niet meer online komen. Voor t geval er iets gebeurt met stemmen ga ik ook op Yasu dan nu.

Circle

Ik denk inmiddels dat we ook echt wel goed zitten met Yasu.

Land weet ik dan niet eigenlijk. Misschien dan maar een onbekende?

Wel irritant dat Bloodwolf stil blijft.

Dragonfly

Wat kennen we nog niet?  ??? Ik heb t zo f niet helder haha

Dragonfly

Kiribati! Ofzo. Nog niets over gehoord.