[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Nee precies, een van ons tweeën.

Wie zal ik beschermen voor de lynch morgen?

Dragonfly

Mij? Ik denk dat ik eerder op de lynch ga dan jij. Zal ik zvw doen met Mala? Checken of ze niet geconverteerd is?

Dragonfly

Dragonfly

Toch maar Angelique? Mala zou wel een laat conversietarget worden idd...

Dragonfly

Is er nog een scenario waarin William toch goed is? En zo ja wie zouden t dan zijn?

Circle

Ik denk dat het in theorie niet volledig uit te sluiten is. Maar ik verwacht het niet.

Dat Mala mogelijk een laat slachtoffer is kan wel kloppen natuurlijk. Ik verwacht dat je er minimaal 1 hebt tegengehouden, ze zouden een van ons geprobeerd kunnen hebben en ze zijn wellicht niet de eerste nacht al gestart met converteren.

En wat die lynchbescherming betreft. Ik denk dat ik inderdaad voor jou ga. Ook al denk ik dat je, als je de nacht overleeft, wel bewezen bent. Maar ik durf ook niemand anders volledig op goed te zetten.

Dragonfly

Ok, ik moet nu wel een beslissing gaan maken, wat zal ik doen? :P

Circle

Even nadenken... Malanaphy, Inu en William stemmen nu op jou. Het zou me, ook gezien hun posts, dat ze alle 3 slecht zijn.

Er is dan vermoedelijk nog iemand zich aan het indekken door met ons mee te stemmen, omdat ze denken dat William niet meer te redden is (of ze moeten nu nog wisselen). Bloodwolf stemde als eerste op William, toen volgens mij nog niet duidelijk was welke kant het op zou vallen. Daarna Berber, Yasu en Angelique.

Dan zou ik Angelique doen inderdaad.

Dragonfly

Angelique gedaan.

Zal ik mij laten verrassen op Timor Leste of naar Indonesie gaan waar ik iemand kan zegenen? (Of vervloeken maar dat is voor ons niet zo interessant. :P)

Circle

Volgens mij zijn Angelique (stalker) en Berber (pyromaan) op basis van de claims de enige die nog een actie kunnen doen die te zegenen is. Waarbij ik het eigenlijk ook raar vindt dat beide daar niets over gezegd hebben. Berber had een huis in brand kunnen steken en zichzelf daarmee bewijzen (want dan had iemand kunnen bevestigen dat zijn huis was afgebrand) en Angelique had nog een stalkeractie over. Misschien heeft ze die nog niet gedaan, maar ik weet niet of dat heel logisch is.

Dragonfly

Wanneer de gezegende een weerwolf zegent is er een kans dat de lunch mislukt.

Circle

Oh, daar had ik niet aan gedacht. Zou nog wel nuttig kunnen zijn.

Circle

Ik betwijfel of we samen door zullen spelen, dus ik wilde nog even zeggen dat ik het raar vind dat Berber nog geen poging heeft gedaan om zich te bewijzen als pyromaan. Hij had makkelijk iemand huis kunnen afbranden. Dat zou diegene te horen hebben gekregen en kon dan daarmee Berbers rol bevestigen. Toch?

Circle

Ok, weer een uitkomst die ik niet had verwacht. We leven nog! Dat zou kunnen betekenen dat 'ze' jou nu als conversiewolf willen aanwijzen.

Wat is nu handig? Op Angelique gaan en kijken wat de rest doet?

Ik zou een landactie waar je priesterwater kunt kopen eigenlijk te sterk vinden, maar het is niet volledig uit te sluiten.

Mijn theorie over William blijft mogelijk: hij was conversiewolf en heeft de weerhamster-rol gekregen. Dan zoeken we naast Angelique nog een geconverteerde en zou Inu zowel ketter als priester kunnen zijn.

Ben jij nu in dat land waar je kan zegenen?

Dragonfly

Ik hoop heel erg dat BW wel gegaan is en mij kan bevestigen. Ik zou dat even afwachten misschien. Ondertussen kan Angelique stemmen altijd.

Ik ben ook verbaasd. Waarom is niet een van ons dood? Dat zou logisch zijn.

Zou t betekenen dat er alleen wolven (BW, Berrie) naar Aus gingen en ze weten dat ze ons er nu uit kunnen stemmen?