[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ik denk dat de rol van William daar door iemand is veranderd van conversiewolf naar Wamster...

Dragonfly

Dragonfly

Maar why zou je als conversiewolf dat risico nemen? Je blijft dan geen wolf zeg maar

Circle

Omdat door de dood van Fannie bewezen zou worden dat er 2 conversiewolven in het spel zitten. En dan is het een kwestie van afstrepen tot de 2e gevonden zou worden. Denk ik.

Het is de enige optie die ik zie: William was conversiewolf en nu niet meer, Inu heeft immers gewaterd en kan het niet zijn en jij ook niet.

Tenzij de rol van een van de andere doden gestoord is, maar dat lijkt me bijna onmogelijk.

Circle

Hij zegt nu ook letterlijk dat er geen weerhamster bij staat in vanuatu. Waarom zou hij daarover liegen?

Dragonfly

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 23:26:13
Hij zegt nu ook letterlijk dat er geen weerhamster bij staat in vanuatu. Waarom zou hij daarover liegen?

Huh, waar? Die heb ik f over t hoofd gezien

Circle

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 23:15:36
Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 23:07:11
Ik zat met Fannie fout, wat me waarschijnlijk niet helpt in deze situatie. Maar DF is nou eenmaal mijn zielsverwant en kan dus nooit conversiewolf geweest zijn. Katz en Rampposi zijn dood en ik zie geen enkele mogelijkheid waarin Inu van conversiewolf een priester geworden kan zijn.

William moet dus de conversiewolf zijn (geweest). 

Voor het geval ik het nog niet duidelijk gemaakt heb: ik denk dus dat in Vanuatu de rol van William is gewisseld van conversiewolf naar weerhamster. Wat bloedirritant is, want zelfs als dat waar is zal hij (denk ik) dood gaan als (slechte) weerhamster. En dan is er eigenlijk nog niets bewezen.

Haha circle in Vanuatu was er geen weerhamster. In Vanuatu kan ik niet gewisseld zijn van conversie naar werhamster. Dit klinkt echt als onzin sorry. Je benoemde zelf alle 5 de mogelijke rollen hoor.

Ik denk dat mensen ook moet kijken naar het stemgedrag van inu, DF en mij. Inu en ik bleven op fannie de conversiewolf, terwijl o.a. DF probeerden mensen te overtuigen om fannie te redden en op inu te gaan. En 3x raden wie er mee gingen? Circle, Yasu (en BW).

Dragonfly

Dragonfly

Met wie zal ik proberen zvw te worden? Angelique/Malanaphy dacht ik aan

Circle

Wat heb je liever? Iemand waarbij het lukt en dus weet dat je goed bent? Of bewijzen dat iemand slecht is?

Dragonfly

Als t goed is gaan mensen naar Aussie toe en zien dat ik goed ben. Maakt me dus niet echt uit. Vraag me alleen af of mala geconverteerd is. Dit is de kans om dit uit te sluiten. Maar Angelique heb ik weinig beeld van

Dragonfly

Voor mijn gevoel wil mala eigenlijk op ons stemmen.

Circle

Ik vind Mala wel wat vreemd overkomen soms. Dus het zou me niet verbazen, al kan het volgens mij alleen afgelopen nacht gebeurd zijn. Ik zou alleen William en Inu niet doen, verder is het me redelijk om het even.

Ik ben wel benieuwd wie ze lunchen. En of er nog geswitcht gaat worden.

Ik zit nu natuurlijk in het land waar ik lynchbescherming kan krijgen/geven. Zou dat nog een reden zijn om toch weer aan ons verhaal te gaan twijfelen? Wat denk jij? Gewoon vertellen?

Dragonfly

Hmmmm.. wat mij betreft kun je t vertellen eerlijkheid duurt t langst

Dragonfly

Zou me niks verbazen als ze mij lunchen.  :P