[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ehmmm... Hangt er een beetje vanaf. Wat waren de voorwaarden precies?

Dragonfly

Ik kan nu dus zvw schap kopen. Daarmee kan ik een speler checken want t lukt alleen als diegene goed is. Maar ik hoor t helaas pas na de nacht.

Circle

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 23:21:54
Ehmmm... Hangt er een beetje vanaf. Wat waren de voorwaarden precies?

Het kan alleen als je goed of goed/neutraal bent, je behoud je eigen rol, moet in het speltopic van het land.
Kan maar 1x lukken, wie het eerst post, heeft de eerste kans.

Dragonfly

Hmmm. Ik weet het niet, misschien dat ik het zou doen als ik verder nergens aan verbonden was idd. Maar met zvw bv zou ik t idee hebben deze te verraden. Miss had Angelique dat idee überhaupt?

Dragonfly

Ik ga nu zvw kopen als controle. Maar met wie? Hoor t pas na de nacht. Hopen dat ik dan nog leef.

Dragonfly

Argh. Ik word hier echt gefrustreerd van!
William vindt t blijkbaar prima om gepriesterd te worden. Hoe kan dat?

Circle

Nou ja, waarom zegt Inu dat ze gaat wateren, maar doet ze vervolgens niet? Het zou bluf kunnen zijn van William, in de hoop dat Inu iemand anders kiest.

Ik ben wel heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Dragonfly

Circle

Ik wilde trouwens ook nog even in de groep gooien dat die ruilactie die William op Berber uitgevoerd heeft niet zo onschuldig is als William deze beschreven heeft, maar dat een goedje daar ook daadwerkelijk slecht kan worden. Ik vind het raar dat hij dat niet vermeld en ook raar dat hij dat risico genomen zou hebben. Mijn gevoel is dus dat als William slecht is, dit ook geldt voor Berber.

Eens om dit in het DT te zetten? (het is immers jouw informatie)

Dragonfly

Oef ik moet eerst daar voor terug kijken. Ik heb iets teveel.op mijn bordje momenteel. Hoe zat het ook alweer precies. William zei dat het door die actie kwam? Maar het is de vraag wie de actie uitgevoerd heeft toch?!

Circle

Citaat van: Williambz op 21 juni 2022, 00:24:09
Omdat ik ook op het lijstje sta zal ik ook open kaart spelen.

Ik ben weerhamster. Toen ik in het 1e reinez lijstje stond dacht ik daarom ook 'shit' omdat ik dacht dat een ziener eerst deze mensen zou checken. Ik heb echter niet geclaimd in verband met en mogelijke welp en hoopte gewoonweg dat de ziener niet mij zou bekijken (als er überhaupt een ziener inzit).

De 1e dagen was ik nog niet erg actief, maar ik zag dat ik bijna de 1e lynch was geworden wat ik opmerkelijk vond. Er werd ook relatief makkelijk op mij gestemd, omdat ik te stil was. Ik heb ook gewoon aangegeven dat dit door mijn verjaardag kwam. Ik realiseerde me echter een dag terug dat de 1e lunch niemand dood was gegaan. Ik zou dus wellicht ook de 1e lunch geweest kunnen zijn, aangezien ik ook weer in 625 tot het einde in het spel bleef.

De wolven zouden daarom wellicht al weten dat ik weerhamster zou zijn en die kan je alleen maar lynchen. Daarom viel mijn oog al eerder op berber, fannie en katz.

Berber bleef na de lynch ook nog mijn naam noemen en voor mijn gevoel wilde hij mij wel erg graag lynchen. Immers is een weerhamster niet te lunchen uiteraard. Toen kwam ik in een land waar men de rolkrachten van een persoon kan wisselen, terwijl de alliantie hetzelfde blijft. Omdat ik berber verdacht had ik besloten zijn rolkrachten te wisselen. Ik kon overigens niet kiezen, maar het zou willekeurig uit een lijst met 5 rollen worden gekozen. Er stond 1 neutrale rolkracht in, dus dat kan inderdaad kloppen dat berber deze heeft gekregen. Ik denk dat het beter is om dit voor onszelf te houden. Overigens is dit het land waar o.a. Yasu is geweest, dus dan weet je welk land inderdaad.

Ik heb dit nog niet voor de deadline gedeeld, omdat dan enkele mensen zouden weten in welk land ik op dat moment zou bevinden en ik ben nog steeds voorzichtig met de landenwelp.

Misschien is mijn stem op Fannie (en waarom ik niet naar inu wilde switchen) nu ook wat duidelijker. En ik weet dat weerhamster een goede wolvenclaim kan zijn, naar helaas kan ik mijn rol niet veranderen

Berber zei een nieuwe neutrale rol te hebben gekregen en William zei (zie hierboven) hoe dat dan zou werken.

Circle

Ik bedenk me nu wel dat een andere rol voor een wolf kan betekenen dat hij dus geen wolf meer is en hulpje wordt. Hoe heb jij dat geïnterpreteerd?

Dragonfly

Check f t landentopic wat er werkelijk was in Vanuatu.

Circle

Dragonfly

Er was geen priester. En ik geloof niet dat dit stukje ons nu verder brengt. Zouden William mala en inu slecht zijn of is er ergens een loophole? Ik snap t niet echt meer en t frustreert me mateloos