[Welkom] Fijn om met thuis te kunnen bellen!

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:35:21

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Het lijkt me sterk dat er überhaupt nog iets te veranderen valt aan de uitkomst van de lynch.

Heb je twijfels bij dat Inu slecht is?

Dragonfly

Ja ik twijfel gigantisch. Ik denk dat William slecht is.

Dragonfly

Ik zit echt structureel mis dit potje. Echt.

Circle

Dragonfly

Of inu is ook conversiewolf? Twee conversiewolven

Dragonfly

Zal ik vertellen dat wij zielsverwanten zijn?

Circle

Ik snap echt niet waarom de lynch van Fannie zo zonder tegensputteren ging.

Gaan we ons zielsverwantschap op tafel gooien?

Circle

Ik denk dat we daar inderdaad niet meer mee moeten wachten.

Dragonfly

Circle

Wat? Ik kan ff niets van Wmb maken...  ???

Dragonfly

Dragonfly

Ik hoop dat ik je goed begreep, jij wilde t ook bekend maken toch?  :P anders is t nu te laat  XD

Circle

Hahaha, ja. Als we er pas mee komen nadat een van ons stemmen krijgt, is de kans kleiner dat het geloofd wordt.

Dragonfly

Ja ok! Echt dit spel het is echt verschrikkelijk. Ik zit structureel fout of misschien toch niet want er bestaat ook nog de stoorwolf. De Roo waar ik echt een hekel aan heb. Argh!

Circle

Als er niet gestoord is en Fannie was daadwerkelijk conversiewolf, dan is het op zich toch nog een positieve uitkomst. Ik had namelijk verwacht dat een van ons tweeën geluncht zou worden.

Maar dat betekent: 2 conversiewolven en een reneizland waar 2x conversiewolf is opgevraagd. Het zou kunnen dat Adriaan bewust een beetje dit scenario heeft gepland. Is conversiewolf echt met voorsprong de rol die het meest logisch is om op te vragen? Ik moet nog even terugzoeken wie daar nou bij betrokken waren.

Wat me nog opviel: Angelique heeft geen poging gedaan om een lijk te maken. We hebben het daar ook niet over gehad. Maar zou jij die kans aan je voorbij laten gaan (als je geen zielsverwant was)? Dat lijkt me eigenlijk een 'niet geschoten, altijd mis' actie, toch?