Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

BW eruit is misschien ook nog wel goed, al zie ik hem wel ook nog verdacht worden

Angelique

Citaat van: Inuzuki op 22 juni 2022, 20:55:07
BW eruit is misschien ook nog wel goed, al zie ik hem wel ook nog verdacht worden

Daar ben ik al mee begonnen ook XD. Ik kan overigens ook naar Timor vliegen nog, heb daar genoeg centjes voor. Maar ik denk Mala een betere optie is qua lunch, omdat die al bewezen is en dus ook naar Australiƫ kan vliegen. Ik denk dat je daar niet onderuit komt, dat er iemand naar Australiƫ vliegt.

Inuzuki

We zitten ook zo lekker op elkaar  ;D Maar ik denk echt dat we vanaf gisteren geen keus hadden, met alle bewezen goedjes is het gewoon hopen dat 1 van ons het wint denk ik

Angelique

Ja sorry, kon er niks beters van maken. Maar dat we het nog zo lang volhouden vind ik erg knap  XD

Inuzuki


yasu

Ik ben alleen in Australiƫ. Dus niemand is ingegaan op de uitnodiging van df.

Inuzuki

Nice! Dan is df denk ik nog wel te framen misschien?  :P
Ik zal een van jullie een extra stem geven.  Het is overigens niet zo als we hier met meer zijn dat we allemaal een extra stem hebben,  alleen met oneven aantal mensen

yasu

ja.. ik weet alleen niet of ik wil afwachten wat de rest gaat roepen.. of het voor willen zijn.

yasu

als we dit tot een goed einde gaan brengen.. echt dan hebben we ons net genoeg tussen alles heen lopen wringen..

yasu

Ik probeer ook maar gewoon verdacht over te komen in de hoop dat ze daardoor df en circle meer verdenken

Inuzuki

Ik denk echt dat we deze keer gewoon df moeten proberen. Als alleen berrie al mee gaat zijn we er ivm mijn extra stem. Als angelique nu gaat is df bewezen en zijn we behalve een wanhopige g/s play klaar

yasu

ja, daarom probeer ik te zorgen dat ze mij verdacht, en daarmee df en circle.. en dan hoop ik dat een iemand mee wil..
lunch circle puur door bm? of is dat te logisch, waardoor de kans bestaat dat iemand haar beschermd/opsluit/iets

yasu

misschien berrie doen, aangezien hij wel de kans heeft iemand af te branden.. zou dan alsnog een hulpje worden, dus geen probleem moeten zijn?

Inuzuki

Ja dat afbranden maakt niet zo veel uit. Ik denk dat als we het deze speldag niet winnen hooguit jij hem mss nog kan winnen dus laten we dan degene lunchen die voor jou het handigst is

yasu

denk dat dat weinig uit zou maken.. df en circle zitten wel goed denk ik voor nu.. blood kan geen kwaad meer, berrie kan hooguit zichzelf bewijzen met de actie bij een van hen.