[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

fannieklm

fannieklm

fannieklm

Ik zit trouwens met yasu in hetzelfde land.
We kunnen iemand van de komende lynch beschermen.

En ik ben conversiewolf.

fannieklm

Ow ennuh heb je die spoiler van katz gezien?
Ik wil daar eigenlijk nadruk op leggen, want hij is natuurlijk ten dode opgeschreven als hij ook wolf is...

Inuzuki

Ik ben ook conversie dus zal me niet verbazen  als er nu niks meer bij komt.. :P

Er is me van Katz niks opgevallen?

Inuzuki

Met wolven kan je landinformatie gewoon veilig delen? Ik moet nog even aan de variant wennen  ;D

Ik zit met bw en Perry. Bw vraagt al of we een beetje leuke rol hebben

fannieklm

Citaat van: Inuzuki op 11 juni 2022, 14:27:35
Er is me van Katz niks opgevallen?

Hij heeft in het stemtopic een spoiler gezet waarbij hij vraagt of hij daar ook de lunch moet plaatsen....
Maar dan ga ik dat straks even in het dt gooien

Inuzuki

Oh pff... Ik zie het nu ja..
Maar die draait toch onderhand ook al wel lang genoeg mee om te weten hoe het zit qua boards enzo?

Inuzuki

Kunnen wij landinformatie of gebeurtenissen rondom landen veilig delen of zie ik hier dingen over het hoofd?

fannieklm

Ja zou je denken. Maar daarom kan ik het wel aanstippen toch?

Landen ed kunnen wij volgens mij gewoon delen. Van de landenwelp hebben wij onderling toch geen last.

We gaan wij lunchen?

Inuzuki

Ik ben gevraagd om naar een ander land te komen, dus ik denk dat berrie in het DT richting mij hintte. Geen idee wat en waarom dan  :P Maar toch maar gaan doen denk ik?

Pfff ja.... Vind dat in een landenspel zo rot want iedereen wil deze variant heel graag  XD

Inuzuki

Ik zit naar het info topic te kijken, maar de meest logische lunch zouden we zelf zijn.. We kunnen ook yolo een stille eerste nacht doen in de hoop dat dat vertrouwen geeft dat we goed zijn (plus dat we heel sportief iedereen even laten genieten van 2 dagen landenspel). Maar misschien is dat ook wel echt heel lomp  XD

fannieklm

Ik verwacht een bengelactie dan in dat land  Aangezien jij die altijd zoekt  :D

Lunch zouden we kunnen laten, maar dan wel beide converteren misschien.
Maar ergens heb ik ook zoiets van happen wat je happen kunt