[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ik twijfel of ik gewoon sowieso last minute moet wisselen of niet. Ik zie het nog wel gebeuren dat iemand anders toch ook gaat ergens..

yasu

Ja... Ik heb ook die twijfel.. al denk ik dat ik alleen moet gaan als het de winst oplevert.. anders zijn we alle 3 sws klaar.

yasu

Volgens mijn zijn we de lul.. misschien maar je lunchen? Of toch een van de zvw... Want die heeft bw net zo ongeveer ook bewezen.

Inuzuki

Oke nouja prima dan is het klaar  :P Bw maar lunchen voor jou yasu dan?  :P

Angelique

Je? Ik neem aan dat je bw bedoeld? Naja, ik zou denk ik nog steeds 1 van de zielsverwanten lunchen? Denk dat dat in mijn geval mij zeker betere kansen op overleving zou geven.

yasu

Ik vraag me af of hij juist op de lunch wil komen xD... Maar misschien maar gewoon doen.. lukt het niet dan is het spel sws klaar. Lukt het wel dan schietgebedje 😂

yasu

Oh ze gaan mij dan pyromanen.. xD dan is het sws wel afgelopen xD

Inuzuki

Urggh dan is dit echt een flutlunch, gewoon iemand de overwinning ontzeggen. Als het aan mij lag zou ik uit sportiviteit niet lunchen  :P

yasu

Njah of maar gewoon berrie en proberen iets te roepen als bloodwolf die onzin lult ofso... Idk..

Inuzuki

Ik ben toch dood, dus ik laat die keus aan jullie over  :P Maar gezien ik als slecht sterf denk ik dat het sowieso einde verhaal is en dat deze lunch dus alleen maar 1 iemand minder is die wint

Angelique

Ik neem aan dat ik dan de lunch zal plaatsen als we dat nog willen?  XD

Inuzuki

Wie de lunch plaatst maakt volgens mij nooit uit?

yasu

Blerg xD we waren zo dichtbij... Maar helaas. Wel goede poging nog gewaagd met zijn allen.

Angelique

Citaat van: Inuzuki op 24 juni 2022, 22:02:34
Wie de lunch plaatst maakt volgens mij nooit uit?

Ik kon mij heugen dat als je geen wolf meer  bent je de lunch niet mag plaatsen. En als jij wegvalt en yasu zijn wolfkrachten wegvallen...

yasu

Gepost mag nog wel. Lunch is sws voor pyromaan.
Maar berrie maar lunchen.. dan zijn we iig met 2 wolven.. en dan maar hopen op wat geluk oh overtuigingskracht naar df en circle