[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ja gooi me ook vooral voor de bus als het nodig is  :)

Inuzuki

Het is ook mooi dat ze allemaal in dat andere land gaan kijken.  In het land waar ik ketter ben geworden wil ik in elk geval niemand hebben.

yasu

Hoeveel mensen zijn so far in Samoa geweest zonder apostaat?

Inuzuki

We zouden eigenlijk in het land moeten eindigen waar Perry was voor de dubbele stem. Ik gok dat dat wel eens Vietnam zou kunnen zijn, daar wil ik hierna naartoe.

Inuzuki

Oke ik ben dus van plan eerlijk te zeggen dat ik in Timor-Leste was, maar daar zo'n waardeloze actie neer te zetten dat niemand daar nog heen gaat. Dus ik moet even creatief zijn en iets geloofwaardigs maar onzinnigs bedenken.

Als je hier met meer dan 1 persoon komt moet je verplicht iemand vervloeken, als je hier alleen bent krijg je een gezegende actie voor aankomende nacht? Als is er al een andere plek waar je ook vervloeken/zegening hebt..

Een gokkeractie op wie er aankomende dag sterft op de lunch, als je het goed hebt krijg je 500 euro?

yasu

Citaat van: Inuzuki op 22 juni 2022, 16:24:27
Oke ik ben dus van plan eerlijk te zeggen dat ik in Timor-Leste was, maar daar zo'n waardeloze actie neer te zetten dat niemand daar nog heen gaat. Dus ik moet even creatief zijn en iets geloofwaardigs maar onzinnigs bedenken.

Als je hier met meer dan 1 persoon komt moet je verplicht iemand vervloeken, als je hier alleen bent krijg je een gezegende actie voor aankomende nacht? Als is er al een andere plek waar je ook vervloeken/zegening hebt..

Een gokkeractie op wie er aankomende dag sterft op de lunch, als je het goed hebt krijg je 500 euro?

De gezegende actie is wel sterk en kan zelfs zorgen dat er iemand wel naartoe wil nog haha
gokkeractie kan nog wel, het word wel een gevaarlijke actie xD maar opzich... als we deze en volgende dag redden is het wel klaar..

Inuzuki

Andere suggesties zijn ook welkom  ;D maar ben bang dat als ik met iets enorm zwaks kom dat mensen het niet geloven

Inuzuki

1 persoon: Je verliest 300 euro
2 personen: Je mag samen in het speltopic een gok doen voor de lunch, als het goed is krijgen jullie allebei 500 euro

Is dat geloofwaardig en oninteressant genoeg?  XD

Inuzuki


Inuzuki


yasu

Klinkt goed ja. Morgen dan een push op Dragonfly, waarbij ik niet mee moet doen tot hooguit last moment. Zodat mensen denken dat ik met df en circle slecht ben.

Inuzuki

CiteerEn oja angelique wie is volgens jou naast inu nog meer wolf? Ik gok dat je malanaphy als eerste geconverteerde benoemt en inu als ketter. Maar wie is dan conversie nummer 2?
Ja zeg dat eens Angelique  ;D

Angelique

Je kijkt er naar eentje  :D

Dat zal ik maar niet doen.

yasu

dragonfly koopt zielsverwantschap met jou angelique.. dat gaat ofcourse fout.. dus we zullen morgen mensen op df moeten laten gaan.. en ik zal waarschijnlijk met df en circle initieel op jou of op inu mee moeten stemmen.. maar dan moeten we hopen op berrie en bloodwolf

yasu

Alleen df en ik kunnen naar Timor, maar ik verwacht dat df's geld op zal zijn na vandaag. Hooguit zou ik naar timor kunnen gaan (heb mijn IJzeren Hein verkocht voor geld) en dan jou verhaal mbt timor bevestigen... maar dat kan ook volledig in de soep lopen en dan zijn we beide dood. Het andere probleem dat we hebben is dat df berber en/of bloodwolf uitnodigd voor australie.. waardoor zij ook DF en Circle kunnen bevestigen..

Een optie is dus om juist berber of bw te lunchen, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar bloodwolf denk ik.. berber zou als ik snel reken nog maar 400 moeten hebben en in tonga zijn, hij zou dus niet naar australie kunnen gaan.. Bloodwolf heeft echter wel nog geld genoeg als ik kijk.. en kan gemakkelijk vliegen naar australie..
Malana kan ook nog vliegen naar australie.. het gaat vooral problematisch worden als meerderen het doen. dan heb ik geen idee hoe we ons hieruit kunnen lullen XD