[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Inuzuki

Zal ik dan idd maar priester gaan claimen? Wie is qua wateren het minst onhandig? :-\

yasu

Ik zou misschien dan iemand niet van ons doen.. en niet iemand die vroeg op je heeft gestemd.. en geen zvw dus niet Circle en df.. Verder ehhh... Wacht even tot morgen denk ik?

Inuzuki

Waarom zou je wachten? Ik zit eraan te denken om te roepen dat ik priester ben en dat ze maar met een naam moeten komen

yasu

Ja fair.. priester claimen en maar gewoon proberen

Inuzuki

Het waarom zou je wachten klonk wat fel, bedoelde het oprecht als vraag haha  ;D ik twijfel wat handig is

Angelique

What the hell, ik heb nergens burger geclaimd dat ik mij kan herrineren dus hoe ze daarbij komen geen idee  XD

yasu

Ik zal alsnog op jou blijven gaan inu, want ik ben met DF in australie.. dus ik weet dat ze zvw is :P en ze wil ook ZVW nogmaals kopen.. en kijkt nog met wie.. ik heb me ook aangeboden daarvoor (like... dan doet ze het wrs niet) en bw, mala, angelique aangeraden omdat daar het minste over bekend is.. ze weet zelf nog niet zeker wie ze wil pakken.. zelf twijfelt ze vooral tussen angelique en mala.. maar mocht het eropaan komen wil je haar wrs wel lynchen of lunchen.. waarschijnlijk zal de rest echt op df moeten stemmen, anders denk ik alsnog dat de stemmen op jou gaan komen.

Inuzuki

Ik heb hier stiekem wel lol om hoe veel verwarring dit nog brengt  :P

yasu

Ik ook Xd en met een beetje geluk kan dit nog echt top gaan lopen hahaha

Angelique

Zeg dat wel ja, sorry dat ik je een soort van onder de bus gooide, kon niet echt anders door hoe ik de post opgezet had  :-\

yasu

het is in dit stadium sws lastig met zo'n lijst bewezen goedjes om niet elkaar aan te vallen en te hopen dat de verwarring alleen al genoeg is xD

Angelique

Pff, al snap ik hun redenatie gewoon echt niet. Het gaat ook lekker alle kanten op  :D

Angelique

Maar goed, lunch. Ik ben wel een voorstander van een bewezen goedje eruit gooien, dus Mala ofzo. Ook om het netwerkje een beetje op te breken. Weet niet hoe de rest daar in staat?

yasu

Ik ook niet, maar ik dacht wel expres van laat ik ze even hun hang gaan voordat ik DF ga verdedigen XD

Ik zou voor lunch iets doen als mala/bw waarschijnlijk als df goed sterft gaan ze voor william of alsnog inu.. maar ik denk dat het even kijken is wie df op zal gooien als dan slecht.. die zal morgen mogelijk target moeten gaan zijn.. en die willen we niet lunchen