Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ik kan zelf geen mogelijkheid bedenken hoe er gesjoemeld kan zijn met Fannies rol. Maar volgens mij is er echt nog een heel aantal landkrachten waar we geen weet van hebben. En juist doordat we niet precies weten wat er allemaal in theorie mogelijk is aan acties, is het bijvoorbeeld ook niet volledig uit te sluiten dat er maar 1 conversiewolf is en dat er iets is gebeurd waardoor de naam van Fannie ontbrak op het 2e lijstje. Wie weet is er ergens een soort van 'Illusiekracht', waardoor het 2e lijstje niet klopte? (Ik hoop het overigens niet, want dan is er écht geen touw meer aan vast te knopen.)

Doordat daar voor mij echt nog wat onzekerheid zit, blijft mijn stem op Angelique staan. Ik hoop dat er nog een aanvullende stem bij komt.

@123berber Ik kan niet goed inschatten of je goed bent en verblind bent door tunnelvisie of slecht bent en probeert de overwinning binnen te slepen door DF te lynchen (en mij te lunchen?)? Je lijkt geen enkele rekening te houden met de mogelijkheid dat Dragonfly en ik ook goed zouden kunnen zijn. Waarom is dat?

BloodWolf14

Hebben we een goed overzichtje van welke landen wel zijn bezocht? Ik heb het zelf niet echt bijgehouden, maar anders kan ik reizen naar landen waar we nog heen moeten.

Dragonfly

Ik denk Inuzuki, Angelique en 123berber als wolven.

Angelique, je stalkeracties zijn mogelijk maar nietszeggend, de kans is groot dat ze bedacht zijn wat mij betreft. Je zegt bereid te zijn tot een lynch op mij of Inuzuki. Iedereen benadrukt het belang van deze lynch, er moet een wolf uit. Jij zeg dat Inu of ik wolf zijn en lijkt daarin geen stelling te nemen/voorkeur te hebben/ stil te staan bij het feit dat het erop of eronder is. Tegelijkertijd stem je alvast op mij. Dit vind ik heel raar. Ik denk dat jij slechts doet alsof je bereid bent op ons beide te stemmen, terwijl dat niet zo is.

Inuzuki, je lijkt niet bereid te switchen naar Angelique, ik denk omdat ze je medewolf is.

En 123berber jij lijkt alles wat ik zeg en wat sense maakt zo te verdraaien dat het jou goed uitkomt en in de hoop dat het vierde goedje ook op mij stemt. Ik denk dat jij ook slecht bent.

Dragonfly

Ik denk dat het van belang blijft samen te stemmen als team goed. Team slecht doet erg zijn best om het laatste goedje te misleiden. @BloodWolf14 als jij niet bereid bent Angelique te stemmen? Willen @yasu en @Circle dan voor inu gaan?

123berber

Weet je wat het is Circle, ik wil heel erg graag uit gaan van jullie goedheid, maar van Inuzuki is er meer bewijs dat ze geen conversiewolf is dan van Dragonfly.
Ja ik zie jullie nog wel goed zijn, maar dan enkel in het geval dat William dan door het rad van fortuin "weerhamster" is geworden. En in dat geval betekent dat er nog twee wolven zijn en dat we met een check van het ZV duo mogelijk nog veilig zitten.

We weten allemaal dat er nog geen tweede conversiewolf dood is, en dat Inuzuki een kleinere kans heeft op het zijn van conversiewolf dan Dragonfly, immers Inuzuki heeft openbaar water gegooid.

WCeend!! Zomerspelen 2014

123berber

Het feit dat Circle, Dragonfly en Yasu zo een front vormen, en Bloodwolf inderdaad de suggestie heeft genoemd voor mijn actie die ik zelf al van plan was, doet me inderdaad vermoeden dat Bloodwolf het zwevende goedje is in dit verhaal.

En Chris wat betreft je vraag over welke landen er wel of niet bekend zijn, ik heb geen idee. Ik wil daar misschien vanavond wel even voor je induiken, maar ben bang dat er teveel mensen niks hebben gezegd dat we nog geen compleet beeld kunnen krijgen. Vooralsnog hebben we in ieder geval geen land gevonden waar priester/ketterwater gekocht/verdient kan worden, dus de optie dat Inuzuki van oorsprong conversiewolf is lijkt me kleiner dan Dragonfly.

Ik hoop dat je de goede keuze maakt!

Dragonfly

Citaat van: 123berber op 24 juni 2022, 16:29:20
Weet je wat het is Circle, ik wil heel erg graag uit gaan van jullie goedheid, maar van Inuzuki is er meer bewijs dat ze geen conversiewolf is dan van Dragonfly.
Ja ik zie jullie nog wel goed zijn, maar dan enkel in het geval dat William dan door het rad van fortuin "weerhamster" is geworden. En in dat geval betekent dat er nog twee wolven zijn en dat we met een check van het ZV duo mogelijk nog veilig zitten.

We weten allemaal dat er nog geen tweede conversiewolf dood is, en dat Inuzuki een kleinere kans heeft op het zijn van conversiewolf dan Dragonfly, immers Inuzuki heeft openbaar water gegooid.

Alles dat ik heb opgegooid ter bewijs van mezelf, omdat het waar is, heb jij met slappe argumenten opzij geschoven.

BloodWolf14

123berber

Het probleem met Inu is dat ik denk dat ze echt goed is. Jij Chris, Inuzuki, Angelique en ik.

Circle

Ik vind het risico om op Inu te stemmen eigenlijk te groot. Ik blijf het idee hebben dat er ergens iets niet klopt en als Inu goed is, zou het ineens afgelopen kunnen zijn. Dat risico is vele malen kleiner als Angelique lynch wordt.

BloodWolf14

Citaat van: Circle op 24 juni 2022, 17:24:41
Ik vind het risico om op Inu te stemmen eigenlijk te groot. Ik blijf het idee hebben dat er ergens iets niet klopt en als Inu goed is, zou het ineens afgelopen kunnen zijn. Dat risico is vele malen kleiner als Angelique lynch wordt.
Maar Inu staat naast DF toch nog als enige op de conversiewolf lijst? Dus als DF het goedje is, waarom ga je dan  op Angelique en niet op een mogelijke Conversiewolf?

Ik vind het wel apart dat iedereen zegt Inu wel te verdenken maar niemand mee wil gaan. Blijkt voor mij maar weer dat zij wolf is.

Dragonfly

Citaat van: BloodWolf14 op 24 juni 2022, 17:34:25
Citaat van: Circle op 24 juni 2022, 17:24:41
Maar Inu staat naast DF toch nog als enige op de conversiewolf lijst? Dus als DF het goedje is, waarom ga je dan  op Angelique en niet op een mogelijke Conversiewolf?

Ik vind het wel apart dat iedereen zegt Inu wel te verdenken maar niemand mee wil gaan. Blijkt voor mij maar weer dat zij wolf is.

Omdat het een optie is daar William wel conversiewolf is en in het rad van fortuin wamster is geworden(deze rol stond erbij)

Dragonfly

Terwijl Angelique slecht moet zijn doordat zvw worden mislukte.

Circle

En ik er inmiddels ook niet meer op durf te vertrouwen dat het tweede lijstje überhaupt klopte. Misschien de paranoia die komt kijken bij deze fase van het spel. Maar ik wil op safe gaan.

Circle

Citaat van: BloodWolf14 op 24 juni 2022, 17:06:45
Als jullie gewoon beide meestemmen op Inu dan?

Waarom stem jij niet gewoon mee op Angelique? Je zei voor vorige deadline dat ons zvw-schap te logisch is om te negeren en gisteren dat je er vanuit gaat dat onze zvw claim klopt. Angelique is praktisch bewezen slecht en daardoor duidelijk de veiligste optie voor goed.