Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ik vind dat nu idd ineens weer die priester/ketter aankoop optie zo wordt gepresenteerd alsof dat de meest plausibele optie is en ik snap niet zo goed hoe df nog steeds niet meer bij mensen op de radar komt. Ik vind een mislukte actie van iemand door een landactie als alternatief voor de yeti claim van DF veel waarschijnlijker dan dat ik ergens priester/ketter ben geworden (en nogmaals, ik hoop dat mensen naar mijn landen zijn gegaan om mijn landacties te bevestigen want die zuig ik heus niet zomaar uit mijn duim.  :P)

Ik vind het ergens wel opvallend dat er 3 opties waren, William, DF en ik, waar eigenlijk William en ik een optie voor de gezamenlijke wolven leken te zijn en Df met Circle/Yasu aan dezelfde kant leek te staan. Vervolgens wordt William de lynch, waarna DF weer direct met een nieuwe naam komt om te beschuldigen. Ik vind het zvw ergens wel geloofwaardig vanuit DF, maar is daar nou iemand geweest die dit verhaal kan bevestigen? Het is niet alsof dit niet vaker door slechtjes wordt benoemd om onder de lynch uit te komen.

Ik ben priester en heb mijn wateractie aan de meerderheid overgelaten, William was goed dus het is niet gek dat mijn water niks deed. Vervolgens willen jullie hem toch nog persee op de lynch zetten. En nu hij idd als goed sterft zou ik alsnog de volgende kunnen gaan worden?  Om even de post van berber van afgelopen dag te citeren:
Citaat van: 123berber op 22 juni 2022, 15:48:04
Ik ben nog steeds heel erg in dubio, maar in mijn ogen zijn er twee scenario's.

1. Inuzuki is ketter, dan is William de conversiewolf en zijn er nog 2 geconverteerde mensen. Met een lynch op DF of Circle hebben zij dus de meerderheid, want 4 tegen 3 (als er ook een nachtdode komt)
2. Inuzuki is priester, dan is William goed en Dragonfly dus conversiewolf met waarschijnlijk Yasu en Circle als geconverteerde wolven. Zij hebben met een lynch op William nog geen meerderheid na de nacht (want 4 goed tegen 3 slecht als er ook een nachtdode is).

Dat maakt ook dat ik toch mijn stem laat staan op William.
Nou het spel is idd blijkbaar nog niet afgelopen, maar als je nu vervolgens op mij gaat, dan kan het volgens mij niet anders dan klaar zijn. Het voelt alsof DF alle touwtjes in handen heeft en nu William aan de kant geschoven is wordt er meteen weer een nieuwe naam opgegooid. Gisteren kon het al bijna niet anders, maar volgens mij moeten we echt die conversiewolf bij DF kunnen vinden. Maar ik hoop nog steeds dat iemand naar dat land heeft kunnen gaan (behalve circle/yasu) die haar verhaal kan bevestigen. In dat geval zou ik de conversie laten voor wat het is (wellicht dat er toch iets met william zn rol is gebeurd of dat fannie op een of andere manier toch geen conversie was dan?) en mee op Angelique gaan. Maar ik ben wel oprecht verrast hoe DF totaal alle focus van iedereen lijkt te ontglippen hier na de uitslag van afgelopen nacht.

123berber

De "zou er een land waarin je water kunt verkrijgen"? is inderdaad slechts een speculatie @BloodWolf14

Het is denk ik wel uiterst belangrijk dat we met de burgers nu gezamelijk stemmen. Aangezien ik via niemand te horen heb gekregen dat er zo een land is als hierboven beschreven, ga ik ervanuit dat Inuzuki gewoon een priester is, en dat dus Dragonfly, en daarmee Circle en Yasu de slechtjes zijn.

Een stooractie waardoor William als weerhamster zou sterven geloof ik niet, want dan zou slecht 2 conversiewolven, Inuzuki als ketter en een stoorwolf hebben. Wat echt teveel is in zo een niet-netwerkspel.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Ja, dat is niet zo gek Berber, de optie lag er voor iedereen om er naartoe te gaan. Iedereen wist het. Dan lijkt het alsof mensen er niet naartoe wilden want dan was ik gewoon bevestigd geweest. Natuurlijk kunnen het omstandigheden zijn, maar ik spreek domweg niets dan de waarheid.

Ik snap namelijk heel goed dat als je t niet met je eigen ogen ziet, je twijfelt. Daarom baal ik er ook van dat er niemand heen is gegaan.

Er is denk ik ook heel bewust gekozen niet Circle of mij te doden vannacht om mij die lynch op te kunnen schuiven.

Ik ben blij dat BW eigenzinnig en analytisch genoeg is om de juiste keuze te maken want ik heb niets anders dan de waarheid verteld.

Dragonfly

Nee, William kan veranderd van rol zijn door t rad van fortuin. Dat zou betekenen dat William wel de conversiewolf was, zijn rol echter veranderd is in weerhamster waardoor ook priesterwater niet werkt.

Dat zou betekenen dat we nog twee gewone wolven zoeken. Angelique en?

123berber

Ik vind het meer dan logisch dat jij niet bent geluncht, en dat ze voor Mala hebben gekozen aangezien die sowieso geen wolf was. Dus dat jij geen lunch bent geworden is niet heel vreemd...
Like i said, ik had geen rekening gehouden met het feit dat ik nog maar 400 reisgeld heb, zit dus wederom in Tonga...

Bloodwolf is inderdaad heel analytisch, maar heeft jouw post ook verkeerd gelezen Dat er water gekocht kon worden is enkel ergens geopperd, maar nergens bevestigd.
Het feit, dat je gisteren op William zat te duwen, dit ernaast bleek te zitten en nu je zinnen hebt gezet op Angelique bevestigt het enkel maar voor mij.

En ja. @BloodWolf14 voor mij voelt een zielsverwantduo in een spel met 1 wisselaar en 2 conversiewolven ook heel logisch, anderzijds. Alle wissels lukken doordat er geen zielsverwant is, en daardoor kan er vrij snel een netwerkje groeien. Het is dus een beetje dubbel. En aangezien William inderdaad weerhamster bleek en Inuzuki geen conversiewolf lijkt te zijn, blijft voor mij dus Dragonfly over als conversiewolf. Wel mijn complimenten over hoe overtuigend ze het heeft gespeeld overigens!

Dragonfly

Ik speel overtuigend omdat het waar is. Echt ik had deze energie er niet in gestoken als ik nu niet valselijk werd beschuldigd en ik slecht was geweest. Ik heb namelijk een hekel aan slecht zijn en heb t erg druk.

Dragonfly

He, met betrekking tot mijn yeti actie in nacht 2. @123berber jij hebt toegegeven dat jouw actie toen mislukte. 

Je zei later, misschien was je in een land met een landenactie waar jij mij mee stopte. Maarrr dit kan helemaal niet. Je weet waar ik op dag 1 was. Ik was toen met Rampposi in Tuvalu, waar rampposi vergat de actie in te voeren. Dit is uitgebreid op het discussietopic geweest. Dag 2 was ik in Fiji. Waar je geld kon krijgen als je alleen was, een boete kreeg met meerdere spelers.

Dit is door William bevestigd. Kijk maar na.

Dus, hoe wil je jouw mislukte actie in nacht 2 dan verklaren?

Inuzuki

Het kan ook een andere wolf zijn geweest toch? En dat jij de yeti claim hebt opgepakt? Als een wolf iets van een mislukte actie weet is het volgens mij verklaarbaar

Dragonfly

Waarom zou ik dat dan doen als wolf, een soort van inpikken van een andere wolf? Toen Berber t zei heb ik t heel vlot erna ook gezegd, omdat ik wist dat ik t was.

Dragonfly

BloodWolf14

In een land ofzo?

En dat bewijst voor mij verder niets. Jij moet ook weten dat Inu trouwens de enige logische optie is DF, anders klopt het lijstje van de reneiz niet en William zie ik niet degene zijn die van rol is veranderd.

I mean, lynch 1 stemde Fannie William er bijna uit. Dat ga je niet doen met een mede conversiewolf als je maar met z'n tweeën bent, lynch 3 stemde hij tenminste nog mee op Perry waar Fannie op Aappen zat en bij de lynch tussen Inu en Fannie ging hij in ieder geval mee op Fannie. Ik zie Fannie en William niet samen slecht zijn, dus dan moeten jij of Inu het wel zijn en ik zie jou gewoon zvw zijn.

Sowieso vind ik het feit dat ik Inu al eerder als verdachte had staan maar ze toevallig gisteren pas haar water gebruikte niet voor haar spreken. Als je daadwerkelijk Priester bent doe je dat volgens mij veel eerder in een spel al. Helemaal na 3 lynches zonder slechtje te hebben gevonden...

Ik denk dat we dus nog met 3 slechtjes zitten. Dat zouden dan Inu en dan een combinatie tussen Berber/Angelique/Yasu zijn. So, als we vandaag Inu kunnen stemmen. Ik ben ook benieuwd wie er dan mee gaan of niet.

@Angelique ik wacht ook op het antwoord op DF's vraag van jou.

yasu

Voor mij kan het alleen Inu zijn, want ik weet dat df de waarheid spreekt.

Dragonfly

Nou, heel eerlijk-vanuit mij. Ik kon dus geen zielsverwant worden met Angelique. Ik weet daarom zeker dat Angelique slecht is.

Het liefste heb ik daarom Angelique er nu uit, omdat mijn zekerheid daar nu zit.

Er zijn voor mij twee mogelijkheden met betrekking tot inu zoals ik eerder al schreef, voor Angelique is er maar 1 mogelijkheid-ze is slecht.

Dat Inu gezegend was zegt inderdaad niet veel, want er zullen meerdere wolven zijn waardoor er dan slechts een kans was op het mislukken van de lunch.

Yasu, jij hebt ook gezien dat ik zielsverwantschap met Angelique kocht.

Ik wil niet fout zitten, daarom wil ik nu het liefst met goed op Angelique stemmen. Dan zullen de verhoudingen ook duidelijk worden.

BloodWolf14

123berber

Ik merk aan mezelf dat ik toch meer geneigd ben om op Dragonfly te stemmen. Vooral omdat ik het scenario: Ilse als conversiewolf water heeft verkregen met een landenactie minder waarschijnlijk acht dan de mogelijkheid dat DF toch liegt. Dit komt ook doordat Malanaphy dus schijnbaar Inuzuki heeft gezegend. Bovendien, met een lynch op DF hebben we bevestiging van de slechtheid/onschuld van Circle en indien ze slecht is ook Yasu.

@Angelique zou je nog antwoord willen geven op wie je gestalkt hebt en wat de uitkomst was.