Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Doet het ook niet. Vind ik ook. Is precies de bedoeling ook ben ik bang.

BloodWolf14

Citaat van: Circle op 24 juni 2022, 19:13:58
Als Inu conversiewolf was en nu niet meer, is de kans dus ook aanwezig dat ze 'slechte' priester is en dus niet meer kan lunchen. Vrij groot zelfs als het gebeurd is door een rad van fortuin achtige actie. Volgens mij kan de conclusie alleen maar zijn dat Angelique de betere lynch is.
Dat heet een Ketter, en die mag gewoon lunch plaatsen?

Maargoed, ik ga nu gewoon open kaart spelen. Ik heb Inu eerder gezien als Conversiewolf dus ik weet zeker dat zij slecht is.

Angelique en Circle heb ik eerder als goed gezien dus daarom weet ik dat DF goedje is. Er zit dan verder dus een conversie tussen Angelique/Yasu/Berber sowieso, maar ik wil mijzelf bij deze wel open gooien om sowieso Inu op de lynch te krijgen zodat we een zeker slechtje hebben.

Ik ben van Angelique minder zeker dan van Inu om deze reden. En DF dus sowieso goedje dus haar lynchen heeft op dit punt geen nut.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

BloodWolf14

Citaat van: 123berber op 24 juni 2022, 21:49:20
Oh god waarom kom je hier nu pas mee?
Omdat ik mn rol niet openbaar wilde gooien want dan ben ik sowieso de klos vannacht, dus we gaan zien of ik de nacht overleef of niet.

123berber

Ik zal Yasu pyromanen zoals ik van plan was, zodat hij dan straks met Angelique zal meesterven!

123berber

Dragonfly

Dragonfly

Angelique was gezegend Yasu wist dat z'n huis afgebrand ging worden... Dus Yasu...  :( (l) moet wel t slechtje zijn.

BloodWolf14

BloodWolf14

Angelique

Lijkt mij vrij duidelijk ja, weet niet wat ik er verder nog over kan zeggen  XD

yasu

Ah nee XD ik denk dat ik het juist nu eindelijk snap...
De lynch ging op het einde tussen df (goedje) en angelique (slechtje).. Angelique had duidelijk de stemmen tegen en zou sws wel gaan sterven als slechtje (is nog altijd mijn mening)..
Ik geloof dus dat slecht (Inuzuki, Angelique, Bloodwolf) er samen voor gekozen hebben om een ander slechtje voor de bus te gooien... namelijk Inuzuki.. en dan berber maar te lunchen.. het was immers bekend dat hij op mij stond om te pyromanen (had hij mogen doen... burger bleef burger)

Ik denk dat ze op deze manier denken dat Dragonfly en Circle (als ondertussen toch allang bewezen goedjes) daarom maar op mij zouden te praten zijn puur door deze gebeurtenissen om daarmee toch een slechtjeswinst eruit te trekken. Ik ken Inuzuki ook wel als een persoon die zich op zou offeren om iemand die een tijdje niet mee heeft gedaan of nieuw is de winst over haar te gunnen..

Ik zat op het begin op fannie, was vanaf het begin volledig voor een lynch op Inuzuki.. nu dus bewezen wolf.. zou wel enorm gek zijn als ik het hele spel alleen maar op mijn zogenaamde medewolven zou hebben gestemd.. ja ik heb ook verkeerd gestemd, namelijk veel meegewisseld met de meute omdat er anders ook geen meerderheid zou zijn.. Ik vind het zelf ook gek dat BloodWolf nu pas komt met een bewezen conversiewolf.. en dat Inuzuki als ketter sterft.. hoe lang weet je dan al dat ze slecht is, en waarom is er niet veel eerder enorm hard op haar gedrukt ipv dat het altijd afgezwakt bleef komen.. Het hele spel ben je ook voor jou doen relatief op de achtergrond gebleven tot zelfs het inactieve toe.. en dan nu is het moment om vlak voor een deadline nog even chaos in het spel te gooien en mensen te laten wisselen XD Vind ik maar erg opvallend en totaal ook niet hoe ik jou speelstijl ken.

Voor mij zijn de slechtjes nu dus nog Angelique en BloodWolf beide als geconverteerde wolf.. Ik begin zelf gewoon bij BloodWolf, of we willen liever angelique eerst pakken als mislukte zvw poging.. mij om het even.

BloodWolf14

Je bent zelf geconverteerd XD

Dat je op slechtjes stemde is perfect voor een conversie op jou dus het is alleen maar logisch. Feit is dat ik je vannacht gezien hebt en zeker van je ben.