[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Perry26 op 14 juni 2022, 18:59:51
Citaat van: Malanaphy op 14 juni 2022, 18:51:30
Je bewijst hier precies mijn punt: "op iemand stemmen uit de reneiz is dom" waarom vroeg je dan eerst of je de namen moet delen als je die conclusie al trok? Of zeg je dit nu achteraf, omdat veel mensen ook zo denken? En nu inmiddels heb je de namen wél weer gedeeld. Ik had het idee dat je dit verzonnen hebt om af te leiden van de discussie, maar ik denk dat iig dit is gedaan om verwarring te veroorzaken.
Ik ga mijn stem denk ik op jou zetten maar ik wacht nog heel even want ik zit nu in de trein dus denk misschien te gehaast hahaha
Wacht wat?

Okay, je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: stel dat ik echt 5 reneiz-namen heb, wat zou ik er dan wél mee moeten doen?
Oh en also, zelfs met Berber en Angelique erbij die bevestigen dat er een reneiz is, hoezo twijfel je dan nog of ik die namen echt heb? Denk je dat we alledrie wolf zijn? Of dat ik toevallig goed heb gegokt dat er echt een reneiz is?
Weet ik veel, totdat jij het benoemde wist ik nieteens dat het bestond :')

En ik zeg het in verleden tijd, ja het zou kunnen dat jullie alle drie slecht zijn maar die kans schat ik klein in. Wat ik wel denk is dat je in deze situatie verwarrend/chaotisch speelt voor een ervaren speler en ik vind het apart dat je stuurde om op aappen te stemmen.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Ik snap waarom aappen Katz verdenkt, ben het er echter niet mee eens. Als ik Katz zijn gedrag vergelijk met andere spellen denk ik niet dat hij slecht is, al vind ik het wel moeilijk hem nu in te schatten zonder het netwerken. De verdenkingen op Berber snap ik nog minder maar het kan zijn dat ik misschien iets gemist heb. Ik gok dat een van hun er vandaag uit ligt maar ik heb bij beide spelers geen slecht gevoel dus ik ga mijn eigen gevoel volgen en op Perry stemmen.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Nostalgia

Ik zie dat ik een stem ontvangen heb van Inu, wat ik wel begrijp. Ik heb niet echt iets goeds toegevoegd, maar dat komt omdat ik ook niet zo goed ben in niet-netwerkspellen. Daarnaast werken de omstandigheden ook niet mee...  XD

Ik zal nu dan ook moeten stemmen, gebaseerd op vrij weinig voor mijn gevoel. Ik stem meestal op basis van opvallende dingen tijdens het netwerken, maar dat kan nu niet. Dan heb ik ditmaal eens het discussietopic grondig doorgelezen en zal ik mijn stem zetten op Williambz. Deze stem komt niet voort uit het feit dat ik hem iets ontzettends verdachts heb horen zeggen, maar juist vooral doordat hij vrij weinig heeft gezegd.  :)

Desondanks hoop ik wel dat je een leuke verjaardag hebt! Gefeliciteerd William!  :D

Sunny

Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 20:12:27
En daarom dat ik ook explicitiet na sunny vroeg want ik denk als ze een lang antwoord gaf ze wolf was (want dan bouwt ze haar stampunt vaker langdraadig in) en kort goedje of neutraal. Dat is gwn iets wat me opgevallen was ingame.
Really? Mag ik vragen wanneer wij samen in een spel zaten waar ik wolf was?  XD

Perry26

jep inderdaad een klein leugentje om best wil in 624 claimde ik neutraal, en nu vond ik prins wel leuk. Ik vind het sowesio raar dat william maar een weg gooi stem doet, dat is sowesio een positieve aanwinst. Daarbij denk ik dat jij (perry) ook veel op mij gepushed hebt en dat is ook zeker heel interressant, al denk ik niet dat jij slecht bent omdat er erg op je gepushed leek te worden.
Okay, dan snap ik wat je dacht te bereiken. Het is niet wat ik zou doen maar als wolf zou ik het ook zo niet doen, dus dan wil ik best aannemen dat je goed bent.

Ik ga proberen dit mijn laatste post te maken om andere mensen wat ruimte te geven te discussieren. Als mensen straks heel veel moeten teruglezen is het ook niet handig, dus moet ik nu beslissen op wie ik wel ga stemmen. Wat me in ieder geval niet lekker zit op dit moment zijn alle berberstemmers. Hij is super goed aan het meedenken over het gebruik van de reneiz-krachten, en dropte de nodige subtiele hints naar mij dat hij er meer van wist zodra ik dit meedeelde in de discussie (hier bijvoorbeeld). Ik zie gewoon geen rede om hem nu te lynchen en het is wel echt een treintje nu. Ik ga dus wisselen naar een van de berber-stemmers.

Aappen21

Citaat van: Sunny op 14 juni 2022, 20:46:07
En daarom dat ik ook explicitiet na sunny vroeg want ik denk als ze een lang antwoord gaf ze wolf was (want dan bouwt ze haar stampunt vaker langdraadig in) en kort goedje of neutraal. Dat is gwn iets wat me opgevallen was ingame.
Really? Mag ik vragen wanneer wij samen in een spel zaten waar ik wolf was?  XD

niet dat ik weet al hebben we meer samengespeeld dan je beseft want we hebben bijv spel 600 ook samen gespeeld.

ik heb een ander spel als referentiespel genomen dan een waar we samen waren als je dat oke vjnd ;)
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dragonfly

En Perry, waar ik nog wel benieuwd naar ben, waarom in het specifiek deze 123berber stemmer?

Katz

Citaat van: Perry26 op 14 juni 2022, 20:56:22
jep inderdaad een klein leugentje om best wil in 624 claimde ik neutraal, en nu vond ik prins wel leuk. Ik vind het sowesio raar dat william maar een weg gooi stem doet, dat is sowesio een positieve aanwinst. Daarbij denk ik dat jij (perry) ook veel op mij gepushed hebt en dat is ook zeker heel interressant, al denk ik niet dat jij slecht bent omdat er erg op je gepushed leek te worden.
Okay, dan snap ik wat je dacht te bereiken. Het is niet wat ik zou doen maar als wolf zou ik het ook zo niet doen, dus dan wil ik best aannemen dat je goed bent.

Ik ga proberen dit mijn laatste post te maken om andere mensen wat ruimte te geven te discussieren. Als mensen straks heel veel moeten teruglezen is het ook niet handig, dus moet ik nu beslissen op wie ik wel ga stemmen. Wat me in ieder geval niet lekker zit op dit moment zijn alle berberstemmers. Hij is super goed aan het meedenken over het gebruik van de reneiz-krachten, en dropte de nodige subtiele hints naar mij dat hij er meer van wist zodra ik dit meedeelde in de discussie (hier bijvoorbeeld). Ik zie gewoon geen rede om hem nu te lynchen en het is wel echt een treintje nu. Ik ga dus wisselen naar een van de berber-stemmers.

Ik snap één iets niet. Waarom stem je dan niet gewoon op mij? Dan heb je toch meer kans dat berber overleefd.

fannieklm

Citaat van: BloodWolf14 op 14 juni 2022, 14:56:22
Ik kan me ook vinden in een lynch op Fannie. Als ik Aappen een beetje inschat zit er een idee achter zijn prinsclaim (dus ook hem wil ik voor nu richting groen zetten) en ik neem aan dat Fannie dit ook doorheeft. Als wolfje nu Aappen stemmen op basis van niets beters te hebben is gewoon een easy lynch. Hier kan zomaar een wolfje zitten.
Ik heb op dit punt nog niet eens gestemd. Bijzonder dat je me een stemming in de mond legt.
En wat betreft de opties noemen en niet direct stelling nemen is 1. omdat het zondagavond direct na de deadline was, en 2. er nog niet alle info was (en ja ik kan me ook voorstellen dat je een bekende schuilrol zou willen opvragen, beetje net als met een WB waarbij je wel weerwolven kan opvragen, maar je dan ook nog lang de lading niet dekt)

Mijn dinsdag was iets drukker dat verwacht.
Iets over opzoek naar leuke (lees betaalbare) inbouwapparatuur om mijn auto iets moderner te laten lijken...

Als ik kijk zie ik niet echt een treintje op Berber ontstaan. Dan kun je dat ook zeggen van Aappen, Nung, Katz en William.
Die hadden Voor Perry's switch evenveel stemmen. Dus ik vind die vermelding ook wat prematuur.

Verder zie ik voor mijn gevoel weinig van onze burgemeester Circle en van Rampposi

Als ik naar de stemming kijk, ik zal wel moeten voor ik weer te horen krijg dat ik me niet uitspreek zou ik nu op Nung moeten stemmen, want anders spreek ik me niet uit.
Maar ik heb geen behoefte om op hem te stemmen. Ik zie hem nadenkende posts maken, okee hij slaat met mij de plank mis, maar ik snap zijn redenatie ook. (Van BW minder, die zou me meer moeten kennen). Degene die ik nu ook richting groen zou zetten is Berber.
Ik ga stemmen op William, omdat ik die sterker gewend ben als ik nu terug zie.

BloodWolf14

Wel grappig dat de BM schijnbaar de karrentrekker moet zijn in afgelopen 2 spellen volgens sommigen :)

Ik heb je in ieder geval nooit een stem in de mond gelegd Fannie, maar jij was degene die wel mede opperde om maar voor Aappen te gaan aangezien er niets beters was.

Jij vind Berber in ieder geval niet groen genoeg om te redden?

adriaan

Nog stemmen moeten: @Angelique @Circle @Rampposi
Denk aan jullie nachtacties, landacties en reisacties.
Nog drie kwartier tot de deadline.

BloodWolf14

Vraagje nog voor de nacht: Mag ik weten wie mij heeft uitgenodigd?

Aappen21

fannie ik ga je vragen even heel goed na te denken. soms komt informatie zomaar van spelleiders zo als je vast wel weet ;)
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Angelique

Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 21:49:53
fannie ik ga je vragen even heel goed na te denken. soms komt informatie zomaar van spelleiders zo als je vast wel weet ;)

Probeer je nou te hinten dat ze niet op William moet stemmen? Op wie zou ze dan moeten stemmen?

Rampposi

Hai sorry ik kom net binnen hier. Ik heb vluchtig dit DT doorgelezen maar ik snap er werkelijk waar niks van. Kan iemand mij een korte uitleg geven wat er zojuist allemaal is gebeurd m.b.t. aappen prins claim, waarom william ineens zoveel stemmen heeft en wat dan ook? Ik ben zo confused.

Ik merk dat ik sws niet zo heel lekker in dit potje zit, dus ik ga morgen alles even extra bijlezen en een krachtig standpunt innemen, hoop ik. Voor nu heb ik dus geen idee op wie ik kan en ga stemmen. Zijn er ideeën?