Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Korte samenvatting: Aappen zijn claim was om reacties uit te lokken, waar de William stemmers vandaan komen weet ik niet zo goed (normaal gesproken speelt ie anders/sterker, al kan ik daar geen oordeel over geven) maar het feit dat zijn naam op de reneiz lijst staat in combinatie daarmee zal vast ook meespelen, ik was dus 1 van reneiz vragers, berber staat in het reneiz land samen met degene waarmee ik mijn vraag gesteld heb

Maar goed, mijn stem dus. Ik heb even op een rijtje gezet wie er al stemmen hebben:

123berber
Nung
William
Fannie
Katz
Aappen
Perry
Nostalgia

Ik denk dat ik maar aan een afstreeplijstje ga beginnen, want anders weet ik het toch ook niet. Voor mij vallen 123berber en Aappen eigenlijk al vrij snel af. 123berber had mij al lang en breed erbij kunnen lappen als zijnde een speler van de reneiz actie en dat heeft ie niet gedaan. Daarnaast is alles wat hij zegt over de actie waar en lijkt hij goed mee te denken. Wat Aappen betreft, heb ik al vaker gezegd dat ik een slechtje niet op zo'n manier zie spelen vroeg in het spel. De stem op Nostalgia komt voor mij een beetje uit de lucht vallen, dus voor nu krijgt Nostalgia ook van mij het voordeel van de twijfel. Zelfde geldt voor Perry, die kwam zijn belofte zeker na van het delen van het lijstje mist de vrager zich bekend zou maken. Nou dat heb ik gedaan en toen kwam het lijstje. Dus voor nu Perry ook op groen voor mij.. Blijven Nung, William, Katz en Fannie over voor mij.

Aan de hand van uitwisseling van Katz en Nung denk ik dat zij niet allebei slecht zullen zijn. Dus dan blijven er twee opties over: 1 van 2 is slecht of geen van beide. Het feit dat Katz er vervolgens eigenlijk niet op ingaat, zorgt bij mij wel voor lichte vraagtekens. Kan zijn dat ze bijvoorbeeld samen in een land zitten en daar de discussie voort zetten maar dan alsnog verwacht ik wel een soort reactie in het dtopic. Dus op dit moment heb ik een lichte neiging eerder een slechtje te verwachten bij Katz dan bij Nung. En dan Fannie en William. Hier zie ik eigenlijk eenzelfde scenario, want ik verwacht niet dat een slechtje in deze fase van het spel al op een slechtje gaat stemmen. Dus of 1 van 2 slecht of geen van beide. En hierbij weet ik het niet zo goed, aangezien ik niet zo goed weet hoe William normaal speelt en Fannie niet perse meteen slechte vibes bij mij opwekt.

Op basis van mijn bovenstaande analyse gaat mijn stem voor nu naar Katz denk ik, tenzij iemand mij nog op geniale wijze weet te overtuigen toch op iemand anders te stemmen.

Perry26

Citaat van: BloodWolf14 op 14 juni 2022, 21:49:37
Vraagje nog voor de nacht: Mag ik weten wie mij heeft uitgenodigd?
Sorry, ik dacht dat dit ook bij de uitnodiging zou staan.

Ik dus.

123berber

Ik hoop dat men snapt dat ik gewoon goed ben. Zeker als je mijn activiteit en meedenken, open smart durven spelen en verdachten noemen naast die van bijvoorbeeld Katz of William zet. Ik hoop dat men mij wil helpen deze lynch te overleven.

Nogmaals ik vermoed nog steeds dat ik door mijn land 1 verantwoordelijk ben voor de stille nacht en dit is soort van bevestigd door Inuzuki ...

WCeend!! Zomerspelen 2014

Inuzuki

Ho, staat Berrie nu op meerderheid? In dat geval ga ik nog wisselen. Ik ga nu snel tellen maar als iemand de telling paraat heeft hoor ik het graag  XD

123berber

123berber

Angelique

Dragonfly

Angelique

Inuzuki

Ik ben gewisseld simpelweg om berber te redden omdat ik niet denk dat hij slecht is. Het is de enige in dit spel die iets heeft gedaan wat sterk in iemands voordeel werkt  XD

Katz

Ik zal dan wss er worden uitgestemd en ik zou zeggen kijk naar degene die hebben gestemd op mij. Ik zou zeker dan naar Angelique kijken, die echt één van de onlogischte redenen geeft om op mij te stemmen :'). Want het lijkt mij vrij duidelijk dat Nun en ik tot dezelfde alliantie toebehoren en niet een andere.

Sunny

123berber

Circle

Ik had een post gemaakt met m'n onderbouwing, maar die zie ik nu niet terug. Teveel geklooid met verschillende tabbladen in m'n telefoon. Bottomline: ik vind Berber echt als goedje overkomen, dus mijn stem is gegaan naar een van de andere die op 3 stemmen stond. Het is Katz geworden omdat hij op Berber stemde en ik dat dus niet logisch vind.

Rampposi

Berber is niet slecht denk ik. Katz is niet slecht and I know it.

Ik ga toch op berber dan om Katz te redden.