[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Citaat van: Malanaphy op 14 juni 2022, 18:51:30
Je bewijst hier precies mijn punt: "op iemand stemmen uit de reneiz is dom" waarom vroeg je dan eerst of je de namen moet delen als je die conclusie al trok? Of zeg je dit nu achteraf, omdat veel mensen ook zo denken? En nu inmiddels heb je de namen wél weer gedeeld. Ik had het idee dat je dit verzonnen hebt om af te leiden van de discussie, maar ik denk dat iig dit is gedaan om verwarring te veroorzaken.
Ik ga mijn stem denk ik op jou zetten maar ik wacht nog heel even want ik zit nu in de trein dus denk misschien te gehaast hahaha
Wacht wat?

Okay, je hebt mijn vraag nog niet beantwoord: stel dat ik echt 5 reneiz-namen heb, wat zou ik er dan wél mee moeten doen?
Oh en also, zelfs met Berber en Angelique erbij die bevestigen dat er een reneiz is, hoezo twijfel je dan nog of ik die namen echt heb? Denk je dat we alledrie wolf zijn? Of dat ik toevallig goed heb gegokt dat er echt een reneiz is?

Katz

Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:52:16
Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 18:49:33
Btw Katz ik ben degene die je een uitnodiging heeft gestuurd. Kun je vast zelf achterhalen wie er aan het liegen is.
Ik vind dit een gekke post... Waar reageer je op? Had dit op het wolvenboard moeten staan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je zegt dat dit op het wolvenboard moest staan? Ik zie niet in, in welke context je het tweede deel van het bericht in het wolvenboard zal posten. Het lijkt me ergens dat je als wolf informatie aan het zoeken bent...

Angelique

Ik moet bekennen dat ik het ook een vrij random post vindt, dus de vraag die 123berber stelt vind ik niet eens zo heel gek. Wellicht zou je dit niet perse op het wolven board kunnen vinden, maar we missen duidelijk een stuk context  XD

Ik kan overigens bevestigen dat je maar 1x betrokken mag zijn bij een Reneiz actie. Ik hoop van harte dat de andere persoon het land snel verlaat, want anders vind ik het wel erg bijzonder namelijk...

123berber

Het was voornamelijk omdat de losse zin zonder context nogal een gek bericht was.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Dragonfly

Rare posts alert!

Aappen, ik sluit me aan bij Perry, meer context zou erg prettig zijn wat betreft waarom het in het specifiek Katz is die jij eruit pikt?

De post van Nungu vind ik ook erg raar. Leuk dat je een post specifiek richt aan Katz, maar je beseft je dat iedereen hier die post kan lezen en dat het dus niet gek is als mensen vragen naar een stuk context. Nu drukt 123berber zich hier wellicht wat onhandig uit, maar ik snap de verwarring en de associatie wel.

Dragonfly

Ik snap ook niet zo goed die verschillende stemmen op berber. In mijn ogen is hij actief bezig dingen voor goed op te zetten. We lezen in het discussietopic dat hij blijkbaar ergens geweest is waar iets is dat op een bepaalde manier mogelijk kan zorgen voor een stille nacht. We lezen dat hij actief heeft getracht een andere speler op deze plek te plaatsen. Als dit allemaal niet waar was en berber slecht zou zijn, dan zouden we hier vanzelf achter komen wanneer andere spelers op dit land terecht komen, het zou onhandig zijn, daar is berber ook echt te slim voor.

Dat is mijn opinie en wat ik afleid uit het discussietopic. Ik snap het dus niet zo goed.

Dragonfly

Bovenaan mijn mogelijk op stemmen lijstje staan nu Katz, ik heb het gevoel dat die dankbaar op berber springt nu. Malanaphy, die ik meerdere conclusies zie trekken die ik niet helemaal juist vind.

Dragonfly

Ik geef nu eerst Katz een tweede stem. Dan komen de stemmen weer meer bij elkaar. Ik hou het in de gaten.

Williambz

Sorry guys. Ik vandaag echt weinig tijd, dus ik zet een safe vote op aappen. Excuses

Aappen21

ik ga nu men stem redenatie uitleggen:

ten eerste wil ik jullie vertellen dat de keuze van mijn stem deze dag tussen percy en b851 lag. Kijk, ik heb voornamelijk mijn rol al vertelt omdat ik het interressant vind om te kijken wie hier gretig gebruik gaat maken en gelijk voor gaat stellen om op mij te stemmen. De gene die ik verwachtte dat sws op mij zou stemmen was b851 hij heeft vaak groot uithalen naar mij. De enige reden dat ik me kan bedenken dat hij dit niet zou doen is omdat hij dit spel aanduidend passiever speelt dan andere spellen. Dit doet die vaker als wolf. Ik denk daarom ook dat zijn uitspraak van dan stemmen we morgen toch op jou, een test was om te kijken hoeveel mensen hierin mee gaan.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

yasu

Perry26

Aappen21

Citaat van: Perry26 op 14 juni 2022, 19:56:46
Ik kan echt niet ontcijferen wie je met b851 bedoelt  XD

o sorry das katz zijn oude spel naam. ik haal die twee nog al eens door elkaar

Perry26

Dus je zegt dat je die prins-claim wilde gebruiken om mensen uit te lokken op jouw te stemmen? Dat vind ik nog steeds interessant namelijk.
Immers: niemand heeft daadwerkelijk rekening gehouden met het idee dat jij ook echt prins kon zijn, en gezegd "laten we een prins gaan bewijzen". Katz en ik geloven je niet omdat we denken dat je claim onzin is, en je geeft ook toe dat we daar gelijk in hebben. Was dit wat je van te voren had gedacht dat de wolven zouden doen? Of had je gehoopt dat de wolven gingen roepen "we gaan een prins bewijzen"?

Aappen21

jep inderdaad een klein leugentje om best wil in 624 claimde ik neutraal, en nu vond ik prins wel leuk. Ik vind het sowesio raar dat william maar een weg gooi stem doet, dat is sowesio een positieve aanwinst. Daarbij denk ik dat jij (perry) ook veel op mij gepushed hebt en dat is ook zeker heel interressant, al denk ik niet dat jij slecht bent omdat er erg op je gepushed leek te worden.

En daarom dat ik ook explicitiet na sunny vroeg want ik denk als ze een lang antwoord gaf ze wolf was (want dan bouwt ze haar stampunt vaker langdraadig in) en kort goedje of neutraal. Dat is gwn iets wat me opgevallen was ingame.