Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 14:15:44
Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 10:52:21
Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 10:22:41
Zouden aappen, christine, foxi, inuzuki, robin en shaddow wellicht hun verdachten nog naar mij kunnen appen? Katz, thelight en maarten hebben dit al gedaan.

Als ik de lynch wordt kan ik een beetje kijken wie het meest worden verdacht en kan ik een hopelijk goede keuze maken door een slechtje te schieten.

Bovendien hoef je tussen de verdachten Maarten en mezrlf niet te zetten, want die schiet ik sws niet.

Inu houd ik nog wel open, omdat ik het opvallend vind dat ze de nep ziener zo geheim wilt houden

nee nee nee ik vertrouw je voor geen meter. waarom zou ik je dit vertellen.. ik heb niet het gevoel dat je jager bent anyway

Je hoeft het me niet te vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat jij al een aantal keer bent genoemd. Als ik jou wil neerknallen en je bent goed dan help je slecht alleen maar meer

ik waardeer je inzet, maar op deze manier gaat dit niets helpen. als je echt jager was geweest had je het niet op zo'n wanhopige manier gedaan, dan was je eerder na mensen toe gegaan. Ik heb maarliefst 0 pm's van je gehad dit spel, iets wat me van een jager dom idee lijkt. en dit gehele gevis maakt je wolvenpraktijken duidelijk.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Christine

Daarbij zaten we ook met bruine wolven. Tot nu toe heb ik steeds op een wolf gestemd.  Lynch 1 weet ik niet, dat zullen we straks merken. Je lijkt je vel te willen redden William. Het ligt er te dik op je geschreeuw.
Als je echt jager bent dan ga je nu nog op zoek naar een wolf om mee te nemen, en dan zou je zelfs Maarten nemen aangezien die gezien is.
Je zou hem niet verdedigen. Bovendien heb je ergens Zielsverwant geclaimd als ik goed gevolgd heb? Dat heb ik ergens zien vallen. En nu jager? Hoe kun je dan met zekerheid weten dat Maarten goed is? Je beweert dat de ziener liegt, maar doe je dat zelf ook niet?

Christine

Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 22:11:39
Dat zit namelijk zo maarten en ik zijn zielsverwanten en zijn dus beide zeker van elkaars goedheid. Aangezien ik dit al vanaf dag 1 wist heb ik maarten daarom ook verdedigd.

Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 23:57:44
Ik ben de.... jager :) Tadaa wolfjes. Dat is leuk dat jullie op mij gaan.

Hoe kun jij nu weten dat Maarten goed is, van dag 1 dan nog wel  XD? Als Jager weet je dat helemaal niet. Toch niet met zekerheid. Dat weet alleen de ziener.

Shaddow

William claimt zielsverwant met maarten, dus daarom 'weet' hij dat die goed is.

Verder moet hij niet alleen een slechtje doden, maar ook een volbloed wolf. Hulpjes doden in dit stadium is eigenlijk vrij nutteloos, je moet echt gaan voor een volbloed wolf

Christine

Citaat van: Shaddow op 14 juni 2022, 16:15:28

Verder moet hij niet alleen een slechtje doden, maar ook een volbloed wolf. Hulpjes doden in dit stadium is eigenlijk vrij nutteloos, je moet echt gaan voor een volbloed wolf

Zijn zielsverwanten geen 2 burgers? Ik meende dat dat gewoon 2 burgers zijn?
Maar doet er niet toe, hij had direct kunnen zeggen dat hij dan jager was en zielsverwant met Maarten, waarom 2 claims apart doen? Bovendien verdedigd hij zich te hard.

Robin89

Citaat van: Christine op 14 juni 2022, 16:26:51

Maar doet er niet toe, hij had direct kunnen zeggen dat hij dan jager was en zielsverwant met Maarten, waarom 2 claims apart doen? Bovendien verdedigd hij zich te hard.

Zielsverwanten zijn altijd twee goede rollen. Als het klopt wat William zegt, zou de ziener dus moeten liegen over Maartens rol.

Shaddow

Zielsverwant kan elke twee goede rollen zijn. Ik geloof dat het ook random verdeeld wordt onder de goede rollen, maar dat verschilt misschien per spelleider.

Christine

Citaat van: Robin89 op 14 juni 2022, 16:28:54
Zielsverwanten zijn altijd twee goede rollen. Als het klopt wat William zegt, zou de ziener dus moeten liegen over Maartens rol.

Dan valt Inu door de mand met zijn geroep.
Tenzij William een G/S koppel is. Het zou me niet verbazen als dat erin zit.

Christine

Citaat van: maartenrambo op 14 juni 2022, 10:10:50
Ik hoorde dat schadow witte vervloekte is. Mijn stem zal naar hem gaan

Van dezelfde ziener?  XD

Thelight288

Ja dus iemand liegt nu sowieso en ik heb mn vermoedens wie als ik kijk naar timing en claims. Dus dan zie ik geen reden om nu aan te twijfelen. En ja ze kunnen net zo goed g/s zijn, koppels claimen ook vaak zvw als ze dreigen eruit te gaan.

Williambz

Citaat van: Inuzuki op 14 juni 2022, 15:15:04
Ik ben het zowaar helemaal met je laatste post eens William. De rampposi lynch is veruit de meest cruciale omdat daar de witte wolven kleur moeten hebben bekend. Lijkt me dan ook wel goed om de analyse compleet te maken en ook te benoemen dat zowel jij als Maarten ook niet op rampposi hebben gestemd.  (A)

Haha klopt, maar ik schiet niet op mezelf of mijn mede zielsverwant, vandaar liet ik deze uit mijn post

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 15:39:34
Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 14:15:44
Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 10:52:21
Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 10:22:41
Zouden aappen, christine, foxi, inuzuki, robin en shaddow wellicht hun verdachten nog naar mij kunnen appen? Katz, thelight en maarten hebben dit al gedaan.

Als ik de lynch wordt kan ik een beetje kijken wie het meest worden verdacht en kan ik een hopelijk goede keuze maken door een slechtje te schieten.

Bovendien hoef je tussen de verdachten Maarten en mezrlf niet te zetten, want die schiet ik sws niet.

Inu houd ik nog wel open, omdat ik het opvallend vind dat ze de nep ziener zo geheim wilt houden

nee nee nee ik vertrouw je voor geen meter. waarom zou ik je dit vertellen.. ik heb niet het gevoel dat je jager bent anyway

Je hoeft het me niet te vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat jij al een aantal keer bent genoemd. Als ik jou wil neerknallen en je bent goed dan help je slecht alleen maar meer

ik waardeer je inzet, maar op deze manier gaat dit niets helpen. als je echt jager was geweest had je het niet op zo'n wanhopige manier gedaan, dan was je eerder na mensen toe gegaan. Ik heb maarliefst 0 pm's van je gehad dit spel, iets wat me van een jager dom idee lijkt. en dit gehele gevis maakt je wolvenpraktijken duidelijk.

Ik heb inmiddels met iedereen contact. En ja zelfs met robin en mede door dat gesprek schiet ik robin niet neer de komende deadline. Het grappige is dat ik gisteren pas jager heb geclaimd en dat je meteen zegt niets te willen delen. Dan heeft het voor mij geen zin om naar jou toe te gaan aappen. Bovendien zit jij net zo goed in een tunnel als ik destijds op robin, maar daar ben ik na lang wikken en wegen uit.

Hoewel ik mezelf mateloos erger aan je verschrikkelijke speelstijl schiet ik jou, robin en thelight hoogstwaarschijnlijk niet neer door de stemming op rampposi

Foxi

Mocht het stand houden weten we iig dat de ziener claim nep is en Maarten goed is. Ik weet nu waarom Maarten gedaan heeft wat hij deed en dat laat het wel een beetje voor hem spreken. Eerder goed of misschien hulpje, maar geen wolf denk ik

Williambz

Ik die mezelf verdedigd huh? Ik zeg juist dat ik het prima vind als goed op me stemt, omdat ik dit zelf ook gedaab zou hebben. Bovendien kan ik zo hopelijk een wolf meenemen. Dus ik heb ne nog nooit zo slecht verdedigd in een potje.

Waarom ben ik dan nog zo actief vraag je jezelf misschien af. Dat komt omdat ik wil weten wie mensen het meest verdenken, zodat ik diegene mee kan nemen als ik ga schieten. Ik zelf zat op robin, maar anderen lijken hem weinig te verdenken en ook door de stemming ben ik van hem afgegaan.

Williambz

Citaat van: Robin89 op 14 juni 2022, 16:28:54

Als ik dood ben en dus jager blijk te zijn kunnen de goedjes al twee dingen met zekerheid zeggen.

1. Maarten is sowieso goed en zielsverwant, want als ik jager blijk te zijn ga ik daar niet over liegen.
2. De ziener die inu heeft gesproken is nep, want maarten kan NIET gezien zijn.

Als inu na mijn dood niet de naam van de ziener deelt is inu zelf slecht, want dan heeft ze geen reden meer om de nep ziener te verdedigen. Ik denk echter dat inu wel goed is en dat na mijn dood de nep ziener door haar wordt geopenbaard.

Ik heb al tegen inu gezegd dat ze de naam tegen nog iemand moest vertellen, want als inu de lunch wordt heeft nog iemand anders zijn of haar naam (tenzij ik diegene doodschiet)