[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ja, dit gebeurd vaker in late game en het is best wel kut eigenlijk en dat is waarom niet-netwerkspellen soms populair zijn.

Ik maak mij er zelf ook wel schuldig aan hoor, het is ook gewoon heel menselijk en rationeel verder.

Alleen je krijgt dus met een eventuele ziener of een wisselaar of gewoon een goede band al snel dat er (app)groepjes onstaan waarin informatie gedeeld wordt.

En op een gegeven moment krijg je dus dit waarbij en masse op iemand gestemd wordt en je eigenlijk niet jezelf er tegenuit kan spreken zonder gelijk verdacht gemaakt te worden.

Inuzuki

Het is geen kwestie van een band hebben,  het is een kwestie van niet mijn ziener openbaar bekend willen maken want dan is die ten dode opgeschreven. Dus ja ik ben er behoorlijk zeker van en ik zal de naam van de ziener ook bij iemand anders droppen zodat ik als ik geluncht word niet met die info sterf. Ik snap ook dat dit niet de leukste manier van spelen is,  als jullie ideeën hebben hoe ik meer kan delen zonder dat dit ten koste van de ziener gaat hoor ik het graag. Maar ik denk dat dat heel erg lastig is. Er is ook niet veel gaande achter de schermen,  behalve een visioen van Maarten en William die ineens aangaf zvw te zijn.

maartenrambo

Ik hoorde dat schadow witte vervloekte is. Mijn stem zal naar hem gaan

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Williambz

Citaat van: Inuzuki op 14 juni 2022, 09:59:45
Het is geen kwestie van een band hebben,  het is een kwestie van niet mijn ziener openbaar bekend willen maken want dan is die ten dode opgeschreven. Dus ja ik ben er behoorlijk zeker van en ik zal de naam van de ziener ook bij iemand anders droppen zodat ik als ik geluncht word niet met die info sterf. Ik snap ook dat dit niet de leukste manier van spelen is,  als jullie ideeën hebben hoe ik meer kan delen zonder dat dit ten koste van de ziener gaat hoor ik het graag. Maar ik denk dat dat heel erg lastig is. Er is ook niet veel gaande achter de schermen,  behalve een visioen van Maarten en William die ineens aangaf zvw te zijn.

Kijk jij bent sowieso geen beginwolf geweest. Je zou eventueel nog geconverteerd kunnen zijn, maar die kans is erg klein. Ik denk daarom dat jij de verkeerde mensen vertrouwt, omdat ik en maarten weten dat die ziener claim niet waar is.

Jij weet dit nog niet, maar misschien heb je dan de 'ziener' naam ook aan een andere wolf gegeven.

Er zijn nu 10 spelers over.
Maarten en mezelf streep ik af als wolf. Inu was geen beginwolf dus streep ik bijna helemaal af.

Dan heb ik nog 7 mensen over. Waarvan 2 a 3 wolf zijn. Dus de kans is 2 a 3 op 7 dat ik goed schiet.

Wat wel rot is: als ik een goedje neerknal zijn er twee goedjes dood plus een lunch is waarschijnlijk 3 goedjes in een keer dood en dat is wel een hele grote klap

Williambz

Citaat van: maartenrambo op 14 juni 2022, 10:10:50
Ik hoorde dat schadow witte vervloekte is. Mijn stem zal naar hem gaan

Hoe heb je dat gehoord?

Williambz

Zouden aappen, christine, foxi, inuzuki, robin en shaddow wellicht hun verdachten nog naar mij kunnen appen? Katz, thelight en maarten hebben dit al gedaan.

Als ik de lynch wordt kan ik een beetje kijken wie het meest worden verdacht en kan ik een hopelijk goede keuze maken door een slechtje te schieten.

Bovendien hoef je tussen de verdachten Maarten en mezrlf niet te zetten, want die schiet ik sws niet.

Inu houd ik nog wel open, omdat ik het opvallend vind dat ze de nep ziener zo geheim wilt houden

Christine

Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 10:22:41
Zouden aappen, christine, foxi, inuzuki, robin en shaddow wellicht hun verdachten nog naar mij kunnen appen? Katz, thelight en maarten hebben dit al gedaan.

Als ik de lynch wordt kan ik een beetje kijken wie het meest worden verdacht en kan ik een hopelijk goede keuze maken door een slechtje te schieten.

Bovendien hoef je tussen de verdachten Maarten en mezrlf niet te zetten, want die schiet ik sws niet.

Inu houd ik nog wel open, omdat ik het opvallend vind dat ze de nep ziener zo geheim wilt houden

Ik moet eerst de stemmingen nog eens tegoei bekijken. Ik laat het je straks weten.

Aappen21

nee nee nee ik vertrouw je voor geen meter. waarom zou ik je dit vertellen.. ik heb niet het gevoel dat je jager bent anyway
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Robin89

Ik vind dit wel een beetje gevaarlijk mensen. Heb het idee dat William er op deze manier achter probeert te komen wie de ziener is, zodat deze geluncht kan worden.
Tot nu toe heeft Inu ons geen enkele reden gegeven om haar niet te vertrouwen. William en Maarten is echt een heel ander verhaal. Dus ik begrijp niet helemaal waarom we William nu met informatie zouden willen voeden die hij keihard tegen ons kan gebruiken...

Foxi

Ik denk dat William stemmen de beste manier is om te testen welke zienerclaims kloppen en welke niet. Want het veranderd nu idd in een chaotisch getouwtrek en daar schieten we niks mee op. Moet wel zeggen dat ik het vreemd vind dat Maarten ondanks de loop van de discussie er ingooit dat Shaddow witte vervloekte zou zijn. Want als dat klopt helpt hij hier alleen maar de witte roedel mee.

Dus William, mocht jouw claim oprecht zijn en je bent jager, dan zou ik er eens goed over nadenken of Shaddow idd vervloekte zou kunnen zijn. Ik vind het een beetje een wrange situatie, want door deze actie lijkt Maarten een offensief op Shaddow open te zetten, mogelijk om William te redden deze stemming

Shaddow

Btw, mochten mensen nog een doelwit hebben die ze graag vervloekt zien kun je mij ook altijd pm'en <3

Williambz

Citaat van: Aappen21 op 14 juni 2022, 10:52:21

nee nee nee ik vertrouw je voor geen meter. waarom zou ik je dit vertellen.. ik heb niet het gevoel dat je jager bent anyway

Je hoeft het me niet te vertellen, maar ik kan je wel vertellen dat jij al een aantal keer bent genoemd. Als ik jou wil neerknallen en je bent goed dan help je slecht alleen maar meer

Williambz

Citaat van: Robin89 op 14 juni 2022, 11:08:35
Ik vind dit wel een beetje gevaarlijk mensen. Heb het idee dat William er op deze manier achter probeert te komen wie de ziener is, zodat deze geluncht kan worden.
Tot nu toe heeft Inu ons geen enkele reden gegeven om haar niet te vertrouwen. William en Maarten is echt een heel ander verhaal. Dus ik begrijp niet helemaal waarom we William nu met informatie zouden willen voeden die hij keihard tegen ons kan gebruiken...

Ik probeer er achter te komen wie de ziener is, zodat ik deze kan neerknallen, aangezien zijn of haar verhaal dat maarten is gezien niet kan kloppen. En jij gelooft dus blijkbaar niet dat ik jager ben, dus dan zal je dit tijdens de lynch wel zien. Tenminste als je dan nog leeft.

Williambz

Ik heb nog even aar de lynch van Rampposi gekeken en ik zie dat Inuzuku, Shaddow, Katz, Foxi en Christine niet op rampposi hebben gestmed.

Aappen, robin en thelight hebben wel op rampposi gestemd.

Ik kan jullie vertellen dat ik eerst twijfelde tussen het schieten van robin of appen, maar zit nu in een heel groot dubio, omdat die 2 precies op een witte wolf hebben gestemd, dus de kans dat zij zelf witte wolf waren erg klein is. Robin en thelight waren weliswaar latere rampposi stemmers, maar aappen was al de 2e en ik denk niet dat je als mede witte wolf zo snel op je eigen conversiewolf stemt. Of je moet een hulpje zijn wat nog een optie is

Inuzuki

Ik ben het zowaar helemaal met je laatste post eens William. De rampposi lynch is veruit de meest cruciale omdat daar de witte wolven kleur moeten hebben bekend. Lijkt me dan ook wel goed om de analyse compleet te maken en ook te benoemen dat zowel jij als Maarten ook niet op rampposi hebben gestemd.  (A)