Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Citaat van: thelight288 op 13 juni 2022, 22:32:02
ja ik heb door waarnaar je hint, maar ik heb zelf die rol, en ga niet ervan uit dat die er nogmaals inzit. dus ik geloof hier eigenlijk ook helemaal niks van

Ik vraag me af welke rol jij dan aan denkt, want deze rol zit er regelmatig vaker in

Christine

Citaat van: Inuzuki op 13 juni 2022, 22:04:20
Ik heb vernomen dat Maarten als witte sjamaan is gezien. Dan kunnen we nu zeggen, laten we maarten lynchen. Maar, gezien William zvw claimt met maarten zal er hier wel een volbloed wolfje te vinden zijn. Vandaar dat mijn stem naar William gaat. Ik ervaar mijn bron als zeer betrouwbaar  :)

Of hij is er koppel mee? G/S koppel zie ik ook nog wel als mogelijkheid.

Williambz

Denken jullie trouwens dat de bruine roedel nu volledig uitgeschakelt is? Ik denk persoonlijk van wel?

Maar zou de witte roedel dan naast conversie wolf nog 2 andere wolven hebben (en dan de mogelijke conversie) of 3 beginwolven en de mogelijke conversie.
Of wellicht iets met hulpjes?

Williambz

Want er zitten nu nog 10 mensen in. Na mijn lynch en een lunch van witte wolven zitten er twee goedjes minder in.

Dan zijn jullie met ??8?? mensen waarvan 3 a 4 slecht, dus dat wordt krapjes

Robin89

Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 22:57:15
Denken jullie trouwens dat de bruine roedel nu volledig uitgeschakelt is? Ik denk persoonlijk van wel?

Maar zou de witte roedel dan naast conversie wolf nog 2 andere wolven hebben (en dan de mogelijke conversie) of 3 beginwolven en de mogelijke conversie.

Nou, ik denk eigenlijk niet dat Rampposi al iemand geconverteerd heeft gezien zijn stuiptrekkingen op het laatst. Dus het zou mij niet verbazen als jij de laatste witte wolf bent, met Maarten dus als hulpje.

Volgens mij hebben we ook zo'n beetje elke nacht wel een wolf gelyncht, dus het zou ook wel gek zijn als er nu nog zoveel wolven zouden leven.

Christine

Ik weet niet of de witte conversiewolf al geconverteerd heeft, maar die zullen uit 3 bestaan hebben gok ik aangezien de andere uit 4 bestaat. Afhankelijk of er geconverteerd is nog 2 of 3 wolven. De bruine hebben gedaan met zingen denk ik.

Williambz

Citaat van: Robin89 op 13 juni 2022, 23:13:40

Nou, ik denk eigenlijk niet dat Rampposi al iemand geconverteerd heeft gezien zijn stuiptrekkingen op het laatst. Dus het zou mij niet verbazen als jij de laatste witte wolf bent, met Maarten dus als hulpje.

Volgens mij hebben we ook zo'n beetje elke nacht wel een wolf gelyncht, dus het zou ook wel gek zijn als er nu nog zoveel wolven zouden leven.

Ja oke dus je denkt nog 2 witte wolven/hulpjes. Al vind ik 3 ook nog zeker een optie. Maar de overige goedjes kunnen dan iig wel winnen.

Ik denk overigens wel dat als ik gelyncht wordt er heel veelduidelijk wordt en er ook mensen bewezen goed of bewezen slecht worden. Dus eigenlijk is het voor slecht niet de beste move om mij te lynchen bedenk ik me nu. Voor goed kan deze lynch wel weer waardevol zijn, omdat ze dan het meest te weten te komen, dus voel me nu een beetje dat ik mezelf eigenlijk wel moet opofferen voor goed  XD

Williambz

Oke f it ik speel gewoon nu open kaart. Heb het net met inu gedeeld, naar bedacht me eigenlijk waarom niet bij iedereen.

Ik ben de.... jager :) Tadaa wolfjes. Dat is leuk dat jullie op mij gaan.

Waarom wilde ik in eerste instantie dat niet delen? Omdat ik bang was dat alle wolven zouden switchen zodat ik niemand kan neerschieten bij de lynch. Als er nanelijk 4 wolven zijn bijvoorbeeld 2 burgers en een jager stopt het spel zonder dat de jsger kan schieten. Dit is omdat goed dan geen mogelijkheid heeft om te winnen.

En uiteraard wil ik wel even wraak nemen als ik dood ga. Dus ik vraag even advies wat handig is in mijn situatie.

Ik vind het aan de ene kant niet erg als ik doodga door stemmen van goed en slecht, want dan schiet ik iemand neer. Maar het is uiteraard beter om te blijven leven. Maar dan vrees ik dat ik ook niet wordt geluncht en de wolven gaan winnen zonder mij te doden.

Snapt iemand een beetje wat ik bedoel? XD

Williambz

Als je me nog steeds niet geloof vind ik dat begrijpelijk, want ik was ook verdacht, maar ik vind het dus eigenlijk geen grote ramp.

Maar we moeten wel ff overleggen wat we doen als goed.

En wie verdenken jullie als jullie mij en maarten afstrepen. Want ik moet nog een target voor mijn kogel. Het liefst sil ik maartens 'ziener' want die liegt sowieso. Alleen silt inu deze naam (nog) niet delen

Williambz

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Maar ik ga er ook een nachtje over slapen en dan ga ik af op de namen die het vaakst genoemd worden, want ik denk dat toch wel de lynch wordt. Tot morgen

(En bedankt aappen :P)

Robin89

Gefeliciteerd William!

Ik denk idd dat er nog 2 slechtjes zijn in de witte roedel. Een derde zou eventueel nog kunnen, maar daar twijfel ik dus over omdat wit ook een extra wolf had kunnen creƫren met de conversie (en ik denk echt dat dat dus niet is gebeurd).

Shaddow

Ik moet eerlijk zijn dat ik de draad een beetje begin kwijt te raken omdat er vrij veel informatie achter de schermen verzameld wordt, en hier vervolgens op een andere manier gedeeld wordt.

Sorry, is er iemand die mij de situatie nog even kan uitleggen?

Christine

Citaat van: Williambz op 14 juni 2022, 00:01:35
Hey ik ben jarig :P

Gefeliciteerd!

Inu, hoe zeker ben jij van je bron? Want net als Schaddow heb ik het gevoel dat alles achter de schermen gebeurd (vind ik geen leuke manier van spelen want het lijkt net of je dan het 5de wiel aan de wagen bent) en we maar gewoon moeten meegaan met de info die hier wordt neergesmeten. Ik heb dan eerder de neiging om op Maarten te stemmen omdat dat dan zeker is. En dan nog: Hoe zeker ben jij van je bron? Is daar al bewijs voor? Heeft die een wolf ervoor al aangeduid?

Citaat van: Shaddow op 14 juni 2022, 09:08:31
Ik moet eerlijk zijn dat ik de draad een beetje begin kwijt te raken omdat er vrij veel informatie achter de schermen verzameld wordt, en hier vervolgens op een andere manier gedeeld wordt.

Sorry, is er iemand die mij de situatie nog even kan uitleggen?

Ik volg al even niet meer. Ik heb de indruk dat het spel gewoon zonder mij gespeeld wordt, achter de schermen.