Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Christine

Citaat van: Inuzuki op 15 juni 2022, 18:15:23
Oke gezien er toch wat wantrouwen leeft (al is dat vooral bij mensen die ik toch niet vertrouw  XD) zal ik toch meer risico nemen en delen dat ik mijn eigen bron ben. Ik ben als wisselaar met de ziener gewisseld en toen dus zelf ziener geworden. Vandaar het grote vertrouwen in mijn bron  XD Ik had dit liever niet openbaar gehad, maar wil niet riskeren dat mensen mij toch last minute als lynch gaan zetten.

Dus Fannie was de ziener? Bizar dat je die naam niet noemt. Ik zou spontaan die naam noemen.

Williambz

Oke gezien er toch wat wantrouwen leeft (al is dat vooral bij mensen die ik toch niet vertrouw  XD) zal ik toch meer risico nemen en delen dat ik mijn eigen bron ben. Ik ben als wisselaar met de ziener gewisseld en toen dus zelf ziener geworden. Vandaar het grote vertrouwen in mijn bron  XD Ik had dit liever niet openbaar gehad, maar wil niet riskeren dat mensen mij toch last minute als lynch gaan zetten.

Ah oke vandaar. Maar dan is er waarschijnlijk een huiswisselaar in het spel die maarten heeft gewisseld met de echte sjamaan.

Want de wisselaar kan niet wisselen met een slechte rol toch? Dus inu moet inderdaad dan ziener zijn. Maar nogmaals fannie heeft maarten niet gezien, want anders was maarten dood. Fannie moet dus door waarschijnlijk een huidenwisselaar de sjamaan hebben bekeken.

Als er een huidenwisselaar is, is het wel van belang dat diegene vanavond zich nog uit, zodat we de echte sjamaan kunnen lynchen. Ik vind het wel raar dat dit verhaal van inu zo laat komt, want we hebben nu niet veel tijd meer voor de deadline.

Vanavond gaan er 2 goedjes (william + lunch) en een goedje of slechtje uit afhankelijk van wie ik schiet, dus het ziet er sowieso niet zo heel best uit voor goed vanavond

Ik hoop dat we dan de echte sjamaan vanavond nog kunnen ontdekken, maar ik vrees dat ik de lynch wordt

Inuzuki

Dat klopt, maar ik had niet het idee dat die naam hier super relevant is omdat ze dood is. Om een volledig overzicht van de wissels te geven:
Nacht 1: Bloodwolf (mislukt)
Nacht 2: Rampposi (mislukt)
Nacht 3: Fannie -> gelukt, ziener geworden
In Nacht 4 heeft fannie nog geprobeerd te wisselen met William en gezien de nachtvolgorde (wissels zitten in het 2e uur en de wolf in het 3e uur) had dit gewoon kunnen slagen. Toch stierf ze als wisselaar, wat wil zeggen dat de wissel is mislukt. Uiteraard claimt William zvw dus dat is een alternatieve verklaring voor de gefaalde wissel.

Maar door het visioen van Maarten is raden waarom de wissel is mislukt ook niet meer zo moeilijk.

Williambz

Citaat van: Inuzuki op 15 juni 2022, 18:32:19
Dat klopt, maar ik had niet het idee dat die naam hier super relevant is omdat ze dood is. Om een volledig overzicht van de wissels te geven:
Nacht 1: Bloodwolf (mislukt)
Nacht 2: Rampposi (mislukt)
Nacht 3: Fannie -> gelukt, ziener geworden
In Nacht 4 heeft fannie nog geprobeerd te wisselen met William en gezien de nachtvolgorde (wissels zitten in het 2e uur en de wolf in het 3e uur) had dit gewoon kunnen slagen. Toch stierf ze als wisselaar, wat wil zeggen dat de wissel is mislukt. Uiteraard claimt William zvw dus dat is een alternatieve verklaring voor de gefaalde wissel.

Maar door het visioen van Maarten is raden waarom de wissel is mislukt ook niet meer zo moeilijk.

Wat bedoel je met de laatste zin over maarten?

Inuzuki

Nou gezien jij zvw claimt met maarten en dat niet kan als maarten sjamaan is, lijkt me duidelijk dat je slecht bent en dat daarom de wissel is mislukt  :P De wissel was al lang niet meer het voornaamste argument om op jou te stemmen.

En vind je opmerking ook wel grappig:
CiteerIk vind het wel raar dat dit verhaal van inu zo laat komt, want we hebben nu niet veel tijd meer voor de deadline.
Als jij ziener bent gooi je dat meteen openbaar in het dt?  XD Ik vind het helemaal niet raar dat ik probeer dat niet te hoeven zeggen.
Mocht jij niet de laatste wolf zijn denk ik dat het wel in het belang van goed was dat ik op de achtergrond was gebleven. Maar gezien er blijkbaar niet genoeg vertrouwen is als de bron niet bekend is voel ik me toch gedwongen om het op deze manier te doen..

Christine

Citaat van: Williambz op 15 juni 2022, 18:33:14
Wat bedoel je met de laatste zin over maarten?

Dat ze Maarten heeft gezienerd. Als er een huidenwisselaar is kan dat visioen ook fout zijn. Maar hoe groot is die kans?

Inuzuki

Een huidenwisselaar had zich onderhand echt wel laten horen toch? Op zijn minst in een prive bericht naar mij neem ik aan :P Dus nee, lijkt me inderdaad heel erg sterk

Robin89

Het is wel jammer dat Inu zich genoodzaakt voelde om dit te melden, maar ik snap haar wel. Het laatste wat je wil, is dat de wolven weten wie de ziener is...

Christine

Zielsverwant kan niet als Maarten slecht is.
Als het spel hierna nog niet gedaan is lijkt aan de stemming te zien dat Shaddow de laatste is.

Citaat van: Robin89 op 15 juni 2022, 18:47:01
Het is wel jammer dat Inu zich genoodzaakt voelde om dit te melden, maar ik snap haar wel. Het laatste wat je wil, is dat de wolven weten wie de ziener is...

Ze had makkelijk de rest prive kunnen doen met die melding. Ik heb haar niet gehoord en Shaddow stemt raar. Je kunt zo zien wie er slecht is. Shaddow stelt amper vragen, het lijkt hem/haar niet te deren dat er een goedje misschien sterft.

Thelight288

Citaat van: Williambz op 15 juni 2022, 18:32:17

Ah oke vandaar. Maar dan is er waarschijnlijk een huiswisselaar in het spel die maarten heeft gewisseld met de echte sjamaan.

Want de wisselaar kan niet wisselen met een slechte rol toch? Dus inu moet inderdaad dan ziener zijn. Maar nogmaals fannie heeft maarten niet gezien, want anders was maarten dood. Fannie moet dus door waarschijnlijk een huidenwisselaar de sjamaan hebben bekeken.

Als er een huidenwisselaar is, is het wel van belang dat diegene vanavond zich nog uit, zodat we de echte sjamaan kunnen lynchen. Ik vind het wel raar dat dit verhaal van inu zo laat komt, want we hebben nu niet veel tijd meer voor de deadline.

Vanavond gaan er 2 goedjes (william + lunch) en een goedje of slechtje uit afhankelijk van wie ik schiet, dus het ziet er sowieso niet zo heel best uit voor goed vanavond

Ik hoop dat we dan de echte sjamaan vanavond nog kunnen ontdekken, maar ik vrees dat ik de lynch wordt
Ik volg deze theorie niet. Als er een huidenwisselaar op stond komt er toch niet eens een sjamaan bij kijken xD twnzij je denkt dat er een huidenwisselaar en illusie op zelfse moment. Sorry maar dat klinkt vergezocht. Na deze verduidelijking zal ik sws mn stemming op william laten

Katz

Dan vertrouw ik nu zeker de bron, want lijkt me niet dat je dit zou openbaren indien je er over zou liegen. Anders zou je toch geschoten worden door William. Daarom blijft men stem nu zeker op William staan.

Citaat van: Christine op 14 juni 2022, 20:19:03
Waarom zou Shaddow zoiets tegen je zeggen?

Persoonlijk vind ik het niet fijn om een stem te moeten plaatsten op iets wat hier gedropt wordt. Eender wie kan iets roepen dat hij of zij gehoord heeft. Daarbij heeft Inu me nog niet benaderd, wat vorige keer wel het geval was als ik me het goed herinner. Dus vind het een beetje vreemd.

Ik heb bij Lynch 2 op Waterwork gestemd, niet op Rampossi. Net als Foxi niet op Ramposi gestemd heeft, vergeten door te krabben. Waarom Waterwork niet geluncht is geweest is me nog steeds een raadsel. Of ze wilde er geen lunch aan verspillen.
Maar we zitten nog steeds met een lunchende wolf. En ik meen me te herinneren dat William de volgorde van Lynch op Bloodwolf en Waterwork (beide bruin) betwiste (ivm een mogelijk lijk). Ik denk niet dat je dat als witte wolf zou doen. Waarom? Een wolf is een wolf, je kilt die gewoon want het is je concurrentie. Ik zie dan eerder een koppel in William en geen onboard wolf.
Ik vind Katz opvallend stil.

Ik deed dit toch ook? Ik wou ook liever eerst Waterwork lynchen, maar niemand leek mee te gaan. Waarom krijg ik hier da geen plus puntje voor maar William wel?

En ik ben stil, omdat ik de laatste twee dagen niet zoveel tijd gehad heb. Daarnaast voel ik ook niet de nood om iets toe te voegen, omdat het me eerlijk duidelijk lijkt dat William oftewel G/S of gewoon slecht is. En de meeste dingen die ik wou zeggen al gezegd zijn.

Katz

Ow ja ik ben even vergeten dat er iets zoals ijzeren Hein bestaat, dus het eerste deel van mijn bericht slaat mogelijks op niks.

Katz

Maar dan nog steeds, zou er een tweede conversiewolf moeten zijn en dat lijkt me klein.

Foxi

Mij lijkt het niet dat er 2 conversiewolven in 1 roedel zitten, dat zou de verhoudingen wel heel snel kunnen kromtrekken tussen de teams. Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom William op mij gestemd heeft, maar dat kan aan mij liggen

Katz