[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Christine

Ik vind het wel straf dat ik moet afgaan met mijn stem op iets dat in een pb is gezegd geweest, iets dat Inu roept en ik dus 0 zekerheid over heb. Want als je het topic gewoon leest kan ik er niet direct iets uithalen. Buiten het geruzie tussen Robin en William, en Inu en Maarten die ineens iets roepen.

Wat me wel opvalt is lynch 2:
Lynch 2:
Rampossi: Bloodwolf, Aappen, Sunny, Nung, Wolf, waterwork, Robin, the Light, Fannie, foxi, Christine
Robin: William
Bloodwolf: Rampossi, Inuzuki, Schadow, Foxi
Maarten: Katz
Waterwork: Christine
The Light: Maarten

Rampossi is wit, Bloodwolf bruin. En het ging tussen die 2. Je ziet heel duidelijk de bruine roedel erop vliegen. Dus ik zie dan de witte wolfjes op Bloodwolf gaan.
Robin en Aapen schieten alleen over. Ze hadden geen meerderheid als ze Ramposssi zouden willen redden dus als ze wolf zijn is het veiliger om op Rampossi te gaan.
Ook William en Maarten stemmen gewoon apart, misschien omdat ze een koppel zijn?
Dat is wat ik uit deze Lynch haal waarin het duidelijk is tussen welke 2 wolven het gaat.
Misschien ziet iemand nog iets anders?

maartenrambo

Christine. Ik stem vaak niet mee als ik me bedenking heb op hoe de stemming verloopt. Die lynch had ook als de eerste lynch 2goedjes tegen elkaar kunnen staan. En ik had meer me bedenkingen toen bij Katz.

Als ik jouw manier van stemmen bekijk de afgelopen dagen stemde jij zelf ook amper met de groep mee.

Over je vraag van wie ik dat van shaddow hoorde van hem zelf die kwam met dat ik sjamaan was gezien naar mij toe.  En vertelde zelf wat hij was. Dus vandaar dat ik t op het dtopic gooide

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Christine

Waarom zou Shaddow zoiets tegen je zeggen?

Persoonlijk vind ik het niet fijn om een stem te moeten plaatsten op iets wat hier gedropt wordt. Eender wie kan iets roepen dat hij of zij gehoord heeft. Daarbij heeft Inu me nog niet benaderd, wat vorige keer wel het geval was als ik me het goed herinner. Dus vind het een beetje vreemd.

Ik heb bij Lynch 2 op Waterwork gestemd, niet op Rampossi. Net als Foxi niet op Ramposi gestemd heeft, vergeten door te krabben. Waarom Waterwork niet geluncht is geweest is me nog steeds een raadsel. Of ze wilde er geen lunch aan verspillen.
Maar we zitten nog steeds met een lunchende wolf. En ik meen me te herinneren dat William de volgorde van Lynch op Bloodwolf en Waterwork (beide bruin) betwiste (ivm een mogelijk lijk). Ik denk niet dat je dat als witte wolf zou doen. Waarom? Een wolf is een wolf, je kilt die gewoon want het is je concurrentie. Ik zie dan eerder een koppel in William en geen onboard wolf.
Ik vind Katz opvallend stil.

Citaat van: Inuzuki op 14 juni 2022, 15:15:04
Ik ben het zowaar helemaal met je laatste post eens William. De rampposi lynch is veruit de meest cruciale omdat daar de witte wolven kleur moeten hebben bekend. Lijkt me dan ook wel goed om de analyse compleet te maken en ook te benoemen dat zowel jij als Maarten ook niet op rampposi hebben gestemd.  (A)

Als het een G/S koppel is is dat niet zo vreemd. Maarten is offboard(?) en William zou dan jager zijn. Maar ik ben eigenlijk benieuwd waar je theorie vandaan komt dat William een volbloed wolf is? Je zou dan iets moeten terugzien in de stemming anders valt hij door de mand bij zijn roedel maar dat zie ik niet.
Je dropt dat hier maar veel uitleg geef je niet waarom je dat zo ziet. Sorry als ik achterdochtig ben maar ik moet het ook maar doen met het speculatietopic. Dus praat me even bij waarom je dat zo ziet want ik heb duidelijk iets gemist.

Inuzuki

Christine, wat ik in mijn vorige post al zei: ik wil graag helpen om meer te vertellen want ik snap je frustratie. Maar ik ga niet mijn ziener of netwerk prijs geven ivm mogelijke lunches en omdat ik de wolven niet wijzer wil maken. Als ik op een andere manier je kan helpen om iets te vertellen doe ik het graag. Dus als je iets hebt wat je wil weten waarbij ik niet iemand potentieel lunchslachtoffer maak, deel ik het graag.

Thelight288

Ik zie juiat een wolf daar eerder bang voor zijn. Als wolf wil je niet nog een partij erbij die je kan vermoorden. Oke als goedje ook niet, maar ik zie niet in waarom een wolf niet kan doen. Een wolf wiat toch ook neit zekee voor dodo van bloodwolf dat die ewn wolf was of delver?.je lijkt hier aan te nemen dat als william wolf was hij wist dat bloofwolf sws bruin was?

Thelight288

Zeker omdat met 2 roedels de wolven ook niet weten waar het kijk zit als die door de andere roedel gemaakt zou zijn. Een witte wolf wilt liever een bruine ketter doden dan mogelijk een lijk actief maken. Of zeg ik nu iets heel geks?

Christine

Citaat van: Inuzuki op 14 juni 2022, 20:24:24
Christine, wat ik in mijn vorige post al zei: ik wil graag helpen om meer te vertellen want ik snap je frustratie. Maar ik ga niet mijn ziener of netwerk prijs geven ivm mogelijke lunches en omdat ik de wolven niet wijzer wil maken. Als ik op een andere manier je kan helpen om iets te vertellen doe ik het graag. Dus als je iets hebt wat je wil weten waarbij ik niet iemand potentieel lunchslachtoffer maak, deel ik het graag.

Prima, ik hoop dat je juist zit. Mijn stem naar Maarten veranderen haalt niet veel uit aangezien William de meerderheid heeft. Sowieso zou het niet uitmaken als ze koppel zijn. Ik weet dat William goed kan manipuleren en ik vaak begin te twijfelen aan hem. Als ik de pagina's na lees na je infodrop merk ik ook dat William wanhopig lijkt. Zelfs Maarten gooit er iets in. Wat me sterk doet vermoeden aan een koppel. Ik ben niet direct overtuigd dat William een lunchende wolf is, eerder een koppel (G/S) dus ben benieuwd naar de uitslag.

maartenrambo

Waarom.neigbje naar g/s koppel en geloof je zw niet.?

-- Han Solo
Rollen van mij

Christine

Citaat van: maartenrambo op 14 juni 2022, 20:53:21

Door de actie van de ziener. Ik had in mijn hoofd dat de deadline vandaag zou zijn.

Williambz

Citaat van: Christine op 14 juni 2022, 21:49:07
Citaat van: maartenrambo op 14 juni 2022, 20:53:21

Door de actie van de ziener. Ik had in mijn hoofd dat de deadline vandaag zou zijn.

Ik merk wel dat iedereen zich helemaal laat ompraten door een ziener die er blijkbaar inzit. Als iemand überhaupt ziener heeft geclaimd (zoals inu beweert) dan hebben jullie je goed laten ompraten door diegene. Ik wil alleen goed meegeven dat na mijn dood hier wel nasr gezocht moet worden of course.

En laat je alsjeblieft niet ompraten of gek maken dat je toch op maarten stemt (als deze niet geluncht is), want maarten is dus goed en kan als zvw niet geconverteerd zijn. Nu geloven jullie wellicht nog geen klap van onze verhalen, maar daarin zie ik ook met alle plezier uit naar de lynch en de kop van degene die ik neerschiet ;p

En alsvast mijn excuses als diegene goed is, want ik moest uiteindelijk ook een keuze maken en ik vond t nog wel lastig. Ik ben uiteindelijk deels op mijn eigen gevoel afgegaan en deels op de verdachten van anderen op inu, aappen en christine na, want die stuurden niks in. Kan nog steeds, maar ik heb mijn target al zo goed als zeker bepaald.

Oh en als diegene slecht is: Yay je hebt de verkeerde persoon gelyncht  ;D

Shaddow

Met mijn huidige informatie ligt mijn meeste wantrouwen bij de bron van inuzuki. Gezien ik daar niet op kan stemmen, zal mijn stem naar Inuzuki gaan, die garant staat voor deze bron.

We gaan het zien vanavond luitjes.

maartenrambo

Ik ga mee op inzunki aangezien haar bron niet klopt.

-- Han Solo
Rollen van mij

Christine

Citaat van: Shaddow op 15 juni 2022, 17:28:48
Met mijn huidige informatie ligt mijn meeste wantrouwen bij de bron van inuzuki. Gezien ik daar niet op kan stemmen, zal mijn stem naar Inuzuki gaan, die garant staat voor deze bron.

We gaan het zien vanavond luitjes.

En wat is je huidige info? Maarten gooit er uit dat je vervloekt bent, maar daar ook geen woord over.
Ik volg het even niet meer.

Inuzuki

Oke gezien er toch wat wantrouwen leeft (al is dat vooral bij mensen die ik toch niet vertrouw  XD) zal ik toch meer risico nemen en delen dat ik mijn eigen bron ben. Ik ben als wisselaar met de ziener gewisseld en toen dus zelf ziener geworden. Vandaar het grote vertrouwen in mijn bron  XD Ik had dit liever niet openbaar gehad, maar wil niet riskeren dat mensen mij toch last minute als lynch gaan zetten.

Christine

Citaat van: maartenrambo op 15 juni 2022, 17:59:00
Ik ga mee op inzunki aangezien haar bron niet klopt.

Hoe zit dat met dat vervloekt? Schaddow? Klopt dat? Want bizar dat je niet op Maarten gaat, dus is er iets niet pluis.