Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

SpiritReacher

Citaat van: Waterwork op 25 januari 2022, 15:51:06
Ik ga wel vanavond al stemmen. Laten we uit veiligheid de identiteit van de 3e persoon inderdaad nog even veilig houden. Anders weten de wolven ook wie de valse engel is. Dus nu even geen wie is de mol spelen. Ik ga wel vanavond stemmen aangezien ik morgen de hele dag weg ben en ook in Duitsland ben. Voor nu staat mijn stem op SR er zijn namelijk mensen die voor en tegen zijn en dat is logisch. Maar SR probeert naar mijn mening met alle winden mee te waaien dan is ie overtuigd van mijn verhaal en dan weer van de tegenstander.

Ik ben op geen enkel moment akkoord gegaan met jouw verhaal.
Ik heb gezegd dat ik kan begrijpen dat je een pm fout leest; ik heb me teruggetrokken van het feit dat ik de derde persoon in de hack wil zien; Maar wantrouwen doe ik jou nog steeds.

Ik ga liever mee met een speler met wie ik graag samenwerk en zegt dat hij direct in contact met een Ziener staat dan het warrige verhaal van jou en thelight. En het feit dat mensen dit akefietje wegwuiven als een 'onschuldig foutje' verbaast mij ten zeerste.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Kevindemen

Ik geloof niet dat het een onschuldig foutje is. Als ik Tims antwoord lees, dan kun je het niet verkeerd lezen. Er wordt letterlijk een rol genoemd in je PM, dus. 1+1 is 2. Mijn conclusie is vooralsnog dus dat Waters verhaal niet klopt, maar het kan mij eigenlijk niet meer boeien. Er zit een verschil in gelijk hebben en gelijk krijgen.  En na een nachtje erover te hebben geslapen: een slechte hacker sterft wel met de wolven mee dus op het moment ga ik mijn energie er niet meer in steken. Vind het zonde energie te steken in iets wat het niet teruggeeft.
Gelieve dit account te verwijderen.

Robin89

Citaat van: thelight288 op 25 januari 2022, 13:09:41
Citaat van: fannieklm op 25 januari 2022, 12:46:50
Pfff wat een discussie weer.

Gezien de discussie ben ik geneigd om ww en light te geloven.
Ik vind de extra ziener van shaddow wel vreemd.
Maar aan de andere kant is het opbouwen van een goedjes netwerk nu natuurlijk ook lastiger.

In combinatie met de stemming van gisteren valt sr me het meest op.

Ik snap de verbazing over mogelijkheid van 2 zieners niet, het is een vrij groot spel en voor goed lastige mogelijkheid om goed te coördineren vergeleken met de wolven. Spel 600 had adel wisselaar en ziener. Nog won slecht. Juist degene die dit gelijk hard in twijfel trekken vind ik tamelijk verdacht.

Precies dit. Daarom stijgt Perry weer op mijn verdachtenlijst. Het is enorm lastig voor een ziener in dit spel om zijn informatie kwijt te kunnen, ook al zou deze een wolf hebben gezien... dat er 2 zijn vind ik dus echt geen overbodige luxe in dit toch al lastige spel.

Michelaar

Na wat discussie met een van mijn buren heb ik besloten om toch op Waterwork te stemmen. Helaas heb ik dit moment niet veel opties gezien. Shaddow's bron is redelijk verdacht, maar die kunnen we niet lynchen aangezien die onbekend is, maar ik vind Waterwork's claim ook redelijk dubieus en daar krijgen we ten minste wat informatie van, iets wat we op dit moment zwaar nodig hebben.

Inuzuki

Oke, maar stel dat je idd aan thelight & waterwork twijfelt. Zou je dan niet voor de optie kiezen die niet mogelijk de ziener is? Vind dat echt heel opvallend  :P
Wil hiermee overigens niet zeggen dat je nu naar thelight moet gaan, ik zou ze allebei niet stemmen. Maar als je het dan niet gelooft zou ik niet het risico op de potentiele ziener nemen  ::)

Robin89

Citaat van: Michelaar op 25 januari 2022, 19:25:54
Na wat discussie met een van mijn buren heb ik besloten om toch op Waterwork te stemmen. Helaas heb ik dit moment niet veel opties gezien. Shaddow's bron is redelijk verdacht, maar die kunnen we niet lynchen aangezien die onbekend is, maar ik vind Waterwork's claim ook redelijk dubieus en daar krijgen we ten minste wat informatie van, iets wat we op dit moment zwaar nodig hebben.

Ik snap hier echt helemaal niks van hoor XD Ik vind iedereen verdacht die Waterwork en Thelight niet gelooft, maar om iemand die nu zeer waarschijnlijk de ziener is eruit te stemmen "om informatie te krijgen", spant de kroon. Ik stem daarom op Michelaar.

Sunny

Dit komt op mij over als even Waterwork wegstemmen voor de nacht zodat hij geen bescherming voor de lunch kan krijgen.
Ik neigde eigenlijk naar iemand anders, maar mijn stem gaat nu weer naar jou Michelaar.

Waterwork

Voor nu gaat mijn stem hier ook naar toe want je stemt nu gewoon een ziener weg. Ik ben wel benieuwd wie jou buurman/vrouw is

Krissy

Ik zag niet dat ik Waterwork honderd procent vertrouw, maar zo'n verhaal klinkt oprecht. Ik geloof ook dat hij oprecht een foutje heeft gemaakt. If not, dan geloof ik nooit meer in foutjes  :P
Waterwork. Kan je een pinky promise maken dat het een foutje hebt gemaakt?
Ik ben het zeker eens met voorgaande Posts, maar zou een slechtje echt zo opzichtig een potentieel ziener eruit proberen te krijgen om dan nog geloofwaardig "foutje" te kunnen zeggen? Misschien wil ik teveel het beste in de mens zien, maar dat lijkt me ook onwaarschijnlijk  XD

Met dat ik eigenlijk niemand verdenk maak ik het mezelf niet makkelijk... goed van vertrouwen zijn helpt je niet in Weerwolven.
Mensen die snel meegaan of meestemmen ga ik even scherp in de gaten houden.

fannieklm

Citaat van: Waterwork op 25 januari 2022, 20:30:46
Voor nu gaat mijn stem hier ook naar toe want je stemt nu gewoon een ziener weg. Ik ben wel benieuwd wie jou buurman/vrouw is
ik ben zijn buurvrouw, maar niet degene met wie hij dit gesprek heeft gevoerd... ::)

Nobody

Citaat van: Krissy op 25 januari 2022, 20:33:45
Met dat ik eigenlijk niemand verdenk maak ik het mezelf niet makkelijk... goed van vertrouwen zijn helpt je niet in Weerwolven.
Mensen die snel meegaan of meestemmen ga ik even scherp in de gaten houden.

Als je dat dikgedrukte dan meeneemt en kijkt naar vorige speldagen. Welke spelers vind je dan verdacht?
404 Error - body not found

Michelaar

Citaat van: Inuzuki op 25 januari 2022, 19:44:58
Oke, maar stel dat je idd aan thelight & waterwork twijfelt. Zou je dan niet voor de optie kiezen die niet mogelijk de ziener is? Vind dat echt heel opvallend  :P
Wil hiermee overigens niet zeggen dat je nu naar thelight moet gaan, ik zou ze allebei niet stemmen. Maar als je het dan niet gelooft zou ik niet het risico op de potentiele ziener nemen  ::)

Ik doe dat omdat ik niet geloof in het feit dat hun allebei zieners zijn. Ik ben er bijna 100% zeker van dat een van de twee liegt.

Nostalgia

Ik heb mezelf even teruggetrokken van het spel, nadat mij te horen is gekomen dat Lan nacht twee gecontroleerd is. Ik blijf nog steeds bij mijn punt dat hij verdacht is, maar ik zoek nu liever naar startwolven. Ik zat hier dus fout en dit was een wake-up call om uit mijn tunnel te komen.

Dan is er nu de vraag wie er dan wel slecht is; op dit moment vind ik Fannie wel heel verdacht. Haar posts voegen eigenlijk helemaal niets toe. Het enige wat ik uit haar post haal, is dat ze het allemaal best lastig vind... Verder vind ze SR het meest verdacht, want? Dat weet ze zelf ook niet helemaal, volgens mij...  XD
Ik zou jou willen uitnodigen, @fannieklm, om jouw verdachten te beargumenteren. Je maakt je er nu wel heel makkelijk vanaf, voor mijn gevoel.

Daarnaast vind ik de post van Michelaar ook heel opvallend. Ik zou zelf nooit een potentiële ziener wegstemmen als goedje. Als ik het verhaal al had willen checken, was ik voor Thelight gegaan. Ik zou voor hem gegaan zijn, omdat hij op dit moment geen bruikbare kracht meer heeft voor goed (sorry Thelight).
Ik ben zelf daarentegen van mening dat het verhaal wel zal kloppen. Ik zie niet in waarom je dit zou verzinnen. Je speelt jezelf ontzettend in de kijker en dat is als wolf nooit gunstig. Daarnaast geloof ik Waterwork ook wel dat het gewoon een miscommunicatie was en was al het gedoe eromheen ook niet nodig geweest.

fannieklm

Waar zeggen ze dan dat ze beide ziener zijn  ::)

Michelaar

Ik heb blijkbaar weinig te verliezen zie ik, dus ik ga maar met de deur in huis vallen. Ik ben een ziener, en ik ben niet een van de twee waar we nu van weten. (Waterwork, maar dat vertrouw ik niet) en Shaddow. De reden dat ik op dag 2 juist zo veel op Bloodwolf zat was het feit dat ik hem had bekeken en Sjamaan zag. Ik had hem alleen kunnen laten, maar ik wilde voorkomen dat hij slechtjes vond en daarmee ging netwerken. Ik heb sinds dan nog geen slechtjes gezien. Snap je nu waarom ik achter Bloodwolf zat? En waarom ik de claim van én Waterwork, én Shaddow's buur niet vertrouw? Deze reden dus.