Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

RoNoS

Hehe, top, dank je! :)
Guess who's back, back again...

Floris

Citaat van: Ralmuski op 26 augustus 2009, 20:54:34
Dat staat er niet. :P
Ik heb ze allemaal thuis (behalve XI, want dat was een vage on-line dinges). Dus ook IX en VIII heb ik dan he. II, VII, VIII en X zijn de beste imo.
En nu ben ik met God of War bezig geweest en dat was ook best leuk. Ik heb VII zeker 3 keer rondgespeeld. (dus opnieuw begonnen en weer helamaal door tot Sephiroth. Advent Children staat in mijn dvd kast al een tijdje. ^^
Ik heb een vriendin die heet Ronia, een mooie anagram van Rinoa. Moest altijd aan haar denken bij dat spel. :P

Weet je wat ik zo stom vind aan FF? Dat je elke keer moet wachten voordat je iemand een klap uit kan delen :o Ik bedoel, ik wil gewoon erop los meppen, dit is zo verschrikkelijk saai >.<

paithan

Citaat van: Flooros op 27 augustus 2009, 09:54:15
Weet je wat ik zo stom vind aan FF? Dat je elke keer moet wachten voordat je iemand een klap uit kan delen :o Ik bedoel, ik wil gewoon erop los meppen, dit is zo verschrikkelijk saai >.<

dat ligt niet aan ff maar aan het genre... jij moet dus gewoon shooters of vechtspelletjes hebben en geen rpg's of adventure-games

Vakonov

Ikke heb...

Game Boy
Game Boy Color
Game Boy Advance
Nintendo DS
Playstation Portable
Gamecube
Wii

En natuurlijk PC om op te gamen, want PC is nog steeds de beste console!  (A)

Kaasje

Nintendo DS en Playstation 2.
Eigenlijk doe ik niets met mijn PS2, omdat ik geen leuke games heb :( DS neem ik mee op vakantie. :)
Citaat van: Vakonov op 27 augustus 2009, 15:24:09
En natuurlijk PC om op te gamen, want PC is nog steeds de beste console!  (A)
+1.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Mus

Flooros, Final Fantasy en andere RPG spellen zijn inderdaad wel vertragend op die manier.
Soms als je in de wereld loopt of waar dan ook, heb je om de minuut wel een gevecht. Enorm irritant maar ja, door die gevechten krijg je ervaring, worden je GF's sterker etc. Het is voor het goede doel. :)

Shooter games vind ik ook leuk, Socom Navy Seals vind ik prachtig, Call of Duty is tof en Army of soldiers (dat heeft weer met die serie te maken, Band of brothers)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Floris

Citaat van: paithan op 27 augustus 2009, 12:15:03
dat ligt niet aan ff maar aan het genre... jij moet dus gewoon shooters of vechtspelletjes hebben en geen rpg's of adventure-games

Ja :P En ik weet wel dat er meer spellen zijn die dat inderdaad hebben maar ik game niet zoveel en heb eigenlijk alleen LotR en FF daarvan gespeeld - Vond er bij allebei niet veel aan :P

Fable vind ik wel erg leuk (The Lost Chapters) en meer van dat soort vechtspelletjes :)

Prophet

Citaat van: Mus op 28 augustus 2009, 11:07:17
Shooter games vind ik ook leuk, Socom Navy Seals vind ik prachtig, Call of Duty is tof en Army of soldiers (dat heeft weer met die serie te maken, Band of brothers)

Call of Duty O0
I really love that game!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Mus

Ik ben ook gek op het spel Broken Sword. Heeft 2 spellen op de PS1 geloof ik en 1 op de PS2.
George zit vol goede one-liners! Krijg gewoon zin om het te spelen alleen al door die geweldige humor van hem en Nicole, de franse journaliste.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

CoOkii

Awesomeness.

Floris

Ik vind Call of Duty wel leuk om naar te kijken XD

EtienneDR

Alle shooters zijn hetzelfde, vind ik :P behalve Portal en S4League, wat eigenlijk niet helemaal shooters zijn :P maar wel 2 van mijn favoriete spellen.

Ik heb een DS, PS3, Xbox360, een Wii en een pc (niet allemaal zelf betaald (A)). Ik game niet zo heel veel ^^' de laatste tijd speel ik Tales of Vesperia op de 360.

paithan

Citaat van: Flooros op 28 augustus 2009, 11:09:54

Fable vind ik wel erg leuk (The Lost Chapters) en meer van dat soort vechtspelletjes :)

fable was wel leuk maar veel te simpel
heb ooit mijn xbox ervoor gekocht maar had het binnen 2 dagen uitgespeeld ....beetje afgeraffeld spel erg jammer.

geeft mij maar de eindeloze opbouw spellen
WoW / tibia/ warlords battlecry/ sacred/ ff / might and magic/ oblivion en de snes rpgs :)

Vakonov

WoW is mij veel te verslavend. Vind ik serieus een gevaarlijk spel...  >:(

Remus457

WoW leek mij ook verslavend.
maar ik vind het eigenlijk een rotspel xD
Zowiezo spellen waar je continu voor moet betalen vind ik niks.
En vreselijk is dat ook.
Zie ik eindelijk een vet spel, blijkt dat je elke maand weer moet betalen en dat vind ik zonde van mn geld.

Fallout3 en Oblivion zijn de leukste die ik ooit heb gespeeld.