Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Ik zie Age of Empires staan, speelt mijn zoon nu op mijn oude en tevens eerste PC.
Ik heb die PC vanmiddag weer onder het stof vandaan gehaald omdat die naar zijn kamer zou en het allemaal wat lang duurde, ik heb hem maar tijdelijk in de achterkamer aan de eettafel geinstalleerd.

Andere computers:

Nintendo 64
Gamecube met Gameboy advanced Spellen ingang(is extra onderdeel die je los kunt kopen)
WII
Nintendo DS

Waarom we nooit aan Playstation of Xbox begonnen zijn? simpel, die heeft geen Zelda

RoNoS

Citaat van: Drakinnetje op 26 augustus 2009, 20:36:44
Gamecube met Gameboy advanced Spellen ingang(is extra onderdeel die je los kunt kopen)

Waar? :o Wil ik ooook!!!
Guess who's back, back again...

Drakinnetje

Bij Game Island in Leeuwarden

Hebben we mooi de eerste Zelda weer op tv kunnen spelen net als ik in 1993 heb gedaan toen mijn toenmalige vriend destijds nog zo'n hele ouwe Nintendo had.

RoNoS

*laat iets vallen met Noord-Holland*

Drakinnetje

noorden van noord-holland zit vlakbij friesland

RoNoS

Ja, en West-Friesland ligt ín Noord-Holland, zo lust ik er nog wel een :P

Ik zoek zelf wel... Maar bedankt voor het kenbaar maken :) Ik is weer blij :D

RoNoS

Heeft die emulator nog een speciale naam ofzo? Want als ik zoek, vind ik alleen zo'n Connector kabel voor de GBA en die bedoel jij toch niet, of wel?

Ralmuski

Citaat van: Mus op 26 augustus 2009, 20:30:33
The Godfather hebben wij ook. Best leuk ja :)

Leuk dat je ook fan bent van de FF reeksen. Maar je hebt dus nooit FF IX en VIII gespeeld?

Dat staat er niet. :P
Ik heb ze allemaal thuis (behalve XI, want dat was een vage on-line dinges). Dus ook IX en VIII heb ik dan he. II, VII, VIII en X zijn de beste imo.
En nu ben ik met God of War bezig geweest en dat was ook best leuk. Ik heb VII zeker 3 keer rondgespeeld. (dus opnieuw begonnen en weer helamaal door tot Sephiroth. Advent Children staat in mijn dvd kast al een tijdje. ^^
Ik heb een vriendin die heet Ronia, een mooie anagram van Rinoa. Moest altijd aan haar denken bij dat spel. :P

Mus

Oh gaaf zeg!
Ik heb nog nooit een FF spel uitgespeeld.
Ben sowieso slecht in het uitspelen van spellen.
Alleen Alundra heb ik uitgespeeld. Die dreamwalker :)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Drakinnetje

nee het is echt een ding wat je onder de gamecube vastschroeft en waar je een CDtje bij krijgt, dat CDtje moet in de GC ipv een gewoon spel en onder je GC kun je dan een GBA spel insteken. kost wel 60 euro, maar dan moet je wel veel spellen hebben om dat te willen doen. Onze GBA is toch stuk en ik vind deze manier van spelen ook veel leuker

paithan

Citaat van: Mus op 26 augustus 2009, 20:57:03
Oh gaaf zeg!
Ik heb nog nooit een FF spel uitgespeeld.
Ben sowieso slecht in het uitspelen van spellen.
Alleen Alundra heb ik uitgespeeld. Die dreamwalker :)

ff 3 (6) zal ik nooit zat worden en is toch wel mijn topstuk uit de verzameling (na mario kart met vlak erachter chrono trigger)

Mus

Ik had FF1 en 2 voor op de PSP maar die hebben we verkocht + alle spellen.
Echt niets voor mij, zo'n DS/Gameboy/PSP/whatever

Vroeger had je wel van die kleine computertjes van Donkey Kong. Gaaf!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

RoNoS

Citaat van: Drakinnetje op 26 augustus 2009, 21:45:17
nee het is echt een ding wat je onder de gamecube vastschroeft en waar je een CDtje bij krijgt, dat CDtje moet in de GC ipv een gewoon spel en onder je GC kun je dan een GBA spel insteken. kost wel 60 euro, maar dan moet je wel veel spellen hebben om dat te willen doen. Onze GBA is toch stuk en ik vind deze manier van spelen ook veel leuker

ok, zal eens bij de lokale spellenboer informeren. Bedankt iig :)

Drakinnetje

hier kwam het bij een 2ehandswinkel, maar de eigenarese is zelf Duits en haalt ook wel veel uit Duitsland.
Misschien is het niet ergens anders dan in Leeuwarden of in Duitsland te krijgen?

Ik heb trouwens even voor je gekeken en het heet Gameboy player