Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

EtienneDR

Ik heb het echt niet op MMORPG's als WoW. Naar mijn mening ben je alleen maar bezig met steeds nieuwe dingen te halen, en zit er eigenlijk niet veel 'spel' in om te spelen.

Net een standaard RPG, maar dan met veel minder verhaal en zonder einde :P

Floris

Citaat van: paithan op  1 september 2009, 21:29:11
fable was wel leuk maar veel te simpel
heb ooit mijn xbox ervoor gekocht maar had het binnen 2 dagen uitgespeeld ....beetje afgeraffeld spel erg jammer.

Mja het is inderdaad simpel, maar je kan wel allemaal sidequests doen enzo, dat is wel leuk als je even niet verder komt. Maar die beestjes enzo zijn inderdaad niet moeilijk te verslaan. Na een middag oefenen lukte me dat wel XD

Frautjuh

Ik heb een PS2 en een PS3
Voor de PS3 heb ik weinig spellen aangezien deze zó duur zijn!  :o
Voor de PS2 heb ik er 30 ofzo waarvan mijn favorieten zijn:
Canis Canem Edit
Prince Of Persia 1,2 & 3
de Jak trilogy
Shadow Of The Colossus

Op de computer is mijn favoriete game nog altijd Oblivion aangezien ze hier weigeren WoW toe te laten...

Mus

Oeh, jij hebt Prince of Persia (I remember de pc versie: blijft de beste!) II, dat is toch dat de prins een duistere kant krijgt?
Ik heb deze ook maar in het begin zit ik al vast, de duistere prins gaat steeds dood.

Ik bedenk me nu ineens dat ik easy op i-net kan zoeken hoe dat moet hahaha
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Frautjuh

Citaat van: Mus op  5 september 2009, 16:40:19
Oeh, jij hebt Prince of Persia (I remember de pc versie: blijft de beste!) II, dat is toch dat de prins een duistere kant krijgt?
Ik heb deze ook maar in het begin zit ik al vast, de duistere prins gaat steeds dood.

Ik bedenk me nu ineens dat ik easy op i-net kan zoeken hoe dat moet hahaha

2 is op het eiland van de keizerin van de tijd, waar hij constant moet vluchten voor de dahaka.
3 is waar hij een duistere kant krijgt en elke keer je daarin veranderd, loopt je leven weg, dacht ik. Is inderdaad in het begin niet zo gemakkelijk, ik heb internet moeten checken om van die bronnen te vinden waardoor je meer levenscapaciteit bijkrijgt, anders haal je het einde niet

Mus

Oh ja, dan is het 3, Prince of two thrones

Frautjuh

Ja idd, heb je het al eens uitgespeeld? Moet je echt proberen, het allerlaatste level is echt iets speciaals. En het gevecht met de eindbaas is ook eens origineler :p

Mus

Nee joh, ik heb net verteld dat ik de 2% niet eens haal haha

Meister

Super smash op de wii ftw :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

LolaxLita

Oh dat spel is vaag, met bijna al die poppetjes kan ik het niet en ik snapte er geen hout van in het begin :P

Voor mij zijn Mario Kart & Party op de Wii nog steeds de leukste   :D

Meister

Mario Kart is ook wel vet idd maar Party is gwn suf hoor. Alleen ik vind het zo vervelend aan de wii dat je moet bewegen xD

LolaxLita

Bij Party is er wel een van al die dingen leuk de rest is saai idd, zo'n spelboard of hoe je het ook mag noemen: Die ene in dat spookhuis  :P Dat je eerst alles moet ontdekken voordat het op de kaart komt en het is steeds anders en dan op een gegeven moment kom je in een kamer met zo'n groot spookje en dan krijg je een ster of je komt in de verkeerde kamer en je gaat terug naar start en je weet dan niet waar die kamers zijn je loopt er gewoon in en je weet uberhaupt niet waar je heen loopt dat is het leuke je moet maar net geluk hebben :P Dat werkt echt verslavend bij ons thuis XD

Haha nou ja valt wel mee eigenlijk dat bewegen maar ik vind het geen nadeel maar zoiets als Wii Fit ofzo daar ben ik geen fan van nee  :P

Meister

Nee maar je hebt bv ook sonic en mario @ the olympics, dat is op zich wel leuk mjah als je als een bezetene met die dingen moet gaan bewegen om snelheid te krijgen dan word je dat toch wel een beetje beu na een paar keer :P

LolaxLita

Oh ja dat spel hebben wij ook nog  :P Dat is op zich wel leuk maar je moet dan ook niet de hele tijd dat rennen gaan doen dat word saai haha ik ben echt kei goed in dat tafel tennis of iig was heb het al maanden niet meer gespeeld  (A)

Maar voor Wii Fit ben ik echt te lui, ik had ingesteld dat ik wou aankomen ofzoo maar waarvoor heb ik dan dat programma echt nodig  :P Eigenlijk moet er een apart Mario spellen topic komen want de enige games die ik ooit speel of heb gespeeld zijn van Mario  :D SMG is ook wel vet trouwens  (A)

EtienneDR

Ik vind het jammer aan spellen zoals Sonic en Mario @ the olympics en Mario Party voor de wii, dat ze allemaal niet zo leuk zijn als mario party 1 voor de N64 xD nog steeds het leukste party spel was er is (hoewel Wario Ware in de buurt komt)

Wii Fit vind ik eerlijk gezegd niks aan :P maar ja. SMG is wel cool ^^