Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

daar heb je helemaal gelijk aan, mijn zoon wilde perse de nieuwste mario party voor op de WII, na lang sparen heeft hij die WII gekocht en gelijk mario party erbij.
Tot nu toe is er 2 keer met Mario Party gespeeld, echt wat eenwaardeloos k**spel, geef mij die eersten idd maar.
Gelukkig zijn er wel andere leuke spellen voor op de Wii, en zelfs dat sportgedoe vinden we grappig om te doen(woensdag hebben we nog met bezoek gegolfd, een sport die ik never nooit zou gaan beoefenen)

EtienneDR

Ze dachten echt van, 'mensen kopen het spel toch wel, dus we hoeven er ook ons best niet op te doen'... helaas  ???

Maar idd, er zijn wel een heleboel andere spellen voor de wii die de moeite waard zijn. Wii Sports is heel leuk ^^ Ik speel in het echt tennis dus ben ik vooral dat aan het spelen op mn wii, lol. Moet eigk binnenkort Wii Sports Resort maar is gaan kopen

Shaddow

Citaat van: EtienneDR op  1 september 2009, 21:06:40
Alle shooters zijn hetzelfde, vind ik :P behalve Portal en S4League, wat eigenlijk niet helemaal shooters zijn :P maar wel 2 van mijn favoriete spellen.

Ik heb een DS, PS3, Xbox360, een Wii en een pc (niet allemaal zelf betaald (A)). Ik game niet zo heel veel ^^' de laatste tijd speel ik Tales of Vesperia op de 360.
Je vergeet Fallout 3 en the Darkness :O

Drakinnetje

we hebben zojuist, gehonkbald, getennist en gegolft, bij de eerste 2 kon ik nauwelijks de bal raken of veel te vroeg of veel te laat, en bij golfen gaat dat gelukkig wel goed, ik heb gewonnen met 1 punt verschil, maar mijn zoon had een Birdie!!!

Zabulus

Citaat van: Shaddow op  6 september 2009, 17:06:22
Je vergeet Fallout 3 en the Darkness :O
Fallout is dan ook geen shooter

EtienneDR

Zoals ik zei game ik niet zoveel :P ik heb Fallout 3 en the Darkness nog nooit gespeeld

Ik vind honkbal ook heel leuk, het gaar vooral om de timing, als je niet zo vaak dat soort spellen doet is het wel moeilijk ja ^^ Ik vind golf minder leuk, ben ik niet zo goed in :P ik heb vaak genoeg dat ik de bal niet eens in de hole krijg binnen het aantal slagen dat je krijgt..

Remus457

Citaat van: Drakinnetje op  6 september 2009, 17:08:51
we hebben zojuist, gehonkbald, getennist en gegolft, bij de eerste 2 kon ik nauwelijks de bal raken of veel te vroeg of veel te laat, en bij golfen gaat dat gelukkig wel goed, ik heb gewonnen met 1 punt verschil, maar mijn zoon had een Birdie!!!
Birdie :o op de wii toch?
probeer eens op de echte golfbaan xD valt echt tegen.

En ik zie S4league staan. Vet spel xD vooral die Fumbi's zijn vet

Floris

Hee The Darkness ken ik :D Dat is toch met van die armen dat je harten op kan eten ofzo? XD (Nee ik heb het inderdaad nooit gespeeld :P)

EtienneDR

Citaat van: Remus457 op  6 september 2009, 22:11:22
Birdie :o op de wii toch?
probeer eens op de echte golfbaan xD valt echt tegen.

En ik zie S4league staan. Vet spel xD vooral die Fumbi's zijn vet

Echt golven is nog minder leuk dan op de wii ;) eigenlijk ben ik er gewoon slecht in xD en in het echt is het nog moeilijker, dus..

yay, die Fumbi's zijn idd geweldig xD ik zou echt uren naar de Fumbi Dance kunnen kijken, lol (niet dat ik dat ooit doe :P )

Af en toe heb ik genoeg geld om vleugels te kopen - dan heb ik totdat ze op zijn echt de tijd van mn leven xD die dingen zijn zo cool, vooral met sniper ;D

Drakinnetje

Echt golven lijkt me nou echt vreselijk om te doen.
Ik zit op boogschieten das pas een leuke sport!
ja echt en niet op de WII, maar op de WII vind ik de Links Crosbow training wel weer erg leuk

Floris

Golven? :P Golfen you mean XD En ik heb wel eens geboerengolfd, met een iets kleinere baan enzo (nee, geen midgetgolf). En dat was echt vet leuk :D

Drakinnetje

technisch golven vond ik nog wel grappig om te doen(lijkt op midget golf) en tja dat midget is als kind leuk eventjes.

Floris

blastdragon

Het is inderdaad golfen, golven is het meervoud van een water-golf. Terwijl golven het werkwoord is van de sport golf.
Sense, what's the fun in making sense!

EtienneDR

Ik wist dat er iets niet klopte aan het woord golven... (A)

Midgetgolf is nog wel grappig, want daar kan je makkelijk bij cheaten O0