Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Amilmarith

935 woorden zoals het er nu naar uitziet, geen idee of ik hem nog ga veranderen :).

Lianne

ik ga zo ook maar eens mijn foutjes ect. eruit vissen :P

Hephaistion

ik heb 519 woordjes en dat vind ik eigenlijk ook wel genoeg :P

Jnusch

Ik moet zeggen dat ik 500 woorden al best veel vind! Volgens mij halen de meeste echte beginposts dat niet eens :P

Hephaistion

Lianne

dat zat ik me ook te bedenken.. mja, als ze dat graag willen wil ik best een lange beginpost maken, leuk juist. Maar, het is wel zo, bij veel spellen is het niet 500 woorden en zeker geen 1500.. misschien bij 38, toen was het een lange maar voor de rest zou ik niet weten wanneer nog meer lang...

Beertyah

Het is idd extra lang, maar hoe meer we kunnen lezen hoe duidelijker het beeld is dat we krijgen

jakarw

Hephaistion

het gaat toch om de kwaliteit en niet de kwantiteit.
okeey, een minimum eis is wel zo handig :P

Lianne

Citaat van: Beertyah op  2 februari 2009, 16:57:49
Het is idd extra lang, maar hoe meer we kunnen lezen hoe duidelijker het beeld is dat we krijgen

dat zou je toch ook wel moeten weten, bedoel, we hebben al met meerdere spellen meegedaan en dan heb je denk ik toch ook wel een beeld van ons. zou ik denken :P

Floris

Mja maar je kan wel goed kunnen schrijven, lange stukken haal je toch wel meer uit. (Oke oke, ik haal ook lang niet altijd de 500 woorden XD)

Beertyah

Mja, maar dan konden we gewoon naar de gespeelde spellen gaan kijken en een winnaar kiezen? :P

Jnusch

Ik vind het niet erg hoor, ik heb nu genoeg, het was meer iets dat me opviel :P

Lianne

maakt mij ook niet uit hoor, maar het viel me idd op. en een lang verhaal schrijven vind ik wel leuk :)

Jnusch

Yay :D. Ik ben klaar. En ik vind m'n thema echt helemaal cool enzo XD Nu wil ik winnen zodat ik die kan doen :P