Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ik had bij 39 even niet veel tijd tijdens het starten, dus daar zal het wel korter geweest zijn. :P Maar omdat dit alleen een beginpost is en jullie niet zoals ik daar deed de volgende dag nog een stuk bijschrijven haal je het toch wel denk ik.

js1493

Oke ik ben nu bijna klaar, nog even bijwerken enzo. Maar volgens mij heb ik wel een leuk thema.  :P

Daeron

maar als ik een jurlylid was had ik geen flauw idee wie het zoe moeten worden, zitten hier alleenmaar goede schrijvers, arme jury,  :P

blastdragon

Citaat van: Daeron op  3 februari 2009, 07:47:27
maar als ik een jurlylid was had ik geen flauw idee wie het zoe moeten worden, zitten hier alleenmaar goede schrijvers, arme jury,  :P
Wou eerst zelf ook mee gaan doen maar de jury heeft het al zo druk met al die beginstukjes door te lezen dat ik de tijd van de jury maar niet ga verspillen....
Sense, what's the fun in making sense!

Xindar

Ik ben voor Naantje!  :o Na mezelf natuurlijk.

Daeron

Ik voor Germelia, ik denk dat die het heel goed zou doen en dat zou nog wel eens een leuk verhaal kunnen worden

blastdragon

Volgens mij zit in dit sub-board nog een sub-board dat alleen toegankelijk is voor de spelleiders. Das best vervelend want elke keer als door gepost wordt dan lijkt het alsof er in het gedeelte dat ik wel kan zien gepost wordt....
Sense, what's the fun in making sense!

Germelia

Dat is het juryboard inderdaad, als ik daar eens bij mocht...  :(

De mijne is ook ingestuurd, 719 woorden. Ik vond ook dat het niet te lang moest.

Erwipro

Germelia

Je kunt altijd het genrekeuzetopic doorkijken voor inspiratie?

Stein

Ik ga eerst m'n huiswerk even maken, dan heb ik nog wel tijd om iets te schrijven. ;)

Dixie

Oeh, dan moet je wel opschieten Erwi :o
Maar ja, je hebt Nano ook geschreven hè, dus dat snel schrijven moet goed komen :D

Erwipro

Ach ik heb nog 2 dagen. En als ik wat verzonnen heb dan heb ik het in een uurtje klaar ofzo :P
En anders ga ik toch maar voor dat speelgoed-dinges.

Dixie

Ohoh
Je mag helemaal niet zeggen wat je thema is :P

jakarw