Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

xD ik vind mijn thema wel leuk.. miss niet zo super origineel. maar wel cool xD

Xindar

Die van mij is orgineel, maar totaal niet serieus ofzo. >,>

Jnusch

Ik vind mijne wel origineel ofzo, maar niemand snapt het :P

Lianne

ik heb mn beginpost verzonden :D 1019 woorden :)

Inuzuki

Haha, die van mij is ook totaal niet orgineel, ik hoop maar dat niemand dezelfde heeft.  :(

Lianne

en anders is het vast zo cool dat iedereen jouw thema wil :D

Daeron

ik vind het ook zo achterlijk veel, meer dan 500 woorden, ik wist even niet hoe ik het vol moest kletsen

Lianne

ik vind het wel leuk, maar het is meer dat het me opviel hoeveel, ik dacht: als ze van ons verwachten dat wij meer schrijven dan de gemiddelde beginpost, dat is wel vaag.

Jnusch

Ik vind het stom dat je thema meteen helemaal duidelijk moet worden :P

Of eigenlijk meer: dat mensen dat niet gewoon snappen (A)

Beertyah

Citaat van: Lianne op  2 februari 2009, 20:36:18
ik vind het wel leuk, maar het is meer dat het me opviel hoeveel, ik dacht: als ze van ons verwachten dat wij meer schrijven dan de gemiddelde beginpost, dat is wel vaag.

Ik heb net eens nageteld, en over de laatste 20 spellen was de gemiddelde lengte van een beginpost 711 woorden. ;)
Van de laatste 10 spellen was dat nog 586, we zijn dus aan't zakken, maar nog steeds boven de 500 die we van jullie vragen. ;)

Jnusch

Oh :P. Ik had van de laatste 5 geteld :D Volgens mij zater jullie daarmee er wel onder XD

Beertyah

nah, kan niet, spel 38 heeft al genoeg woorden om 4 spellen gemiddeld 500 te geven xD

Lianne

ja xD 38 zal het gemiddelde vast omhoog hebben gekrikt :P

Stein

Ok, ik ga het morgen schrijven.
Jowelle moest me natuurlijk weer net voor het einde doden. >_> :')

Dixie

Ik heb nog steeds geen spijt dat ik het meteen op de eerste dag opgestuurd heb :P