Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Maedhros

Bij de regelmatige werkwoorden is het:

ik stam
jij stam+t (of als jij achter het werkwoord komt gewoon stam)
hij stam+t
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Dixie

Uhh, dat is basisschoolstof, ik denk dat ze dat ook wel doorheeft hoor :P

Amil, kan je anders niet aan iemand die niet meedoet vragen of diegene dat na wil kijken? Er zijn hier genoeg mensen die goed kunnen spellen en het zou jammer zijn als je inschrijving niet klopt :)

Amilmarith

Ja ik ken de regels, nu moet ik ze nog automatisch toepassen.
Dat gaat vaak minder goed. Moet ook over dingen nadenken als zei en zij enzo..

Dixie

Hmm ... Nouja, ik zou zeggen, vraag iemand hier om het na te kijken :P
Ik wil het ook best doen maar ik ben bang dat dat niet mag aangezien ik zelf mee doe :P

jakarw

Dan ga je er stiekem allemaal stomme dingen inzetten zodat amil niet wint :D

Amilmarith

Ja, hallo :P dan lees ik hem toch eerst zelf weer na ofzo xD
Nee ik vraag vriendin wel ofzo :)

Dixie

Daeron

ik heb morgen CITO, en spelling is niet mijn sterkste kant, daar had ik een 7½ of een 8 voor ofzow.

Lianne

ik wil het ook wel voor je doorlezen hoor amil :) maar ik doe mee, dus dat moet je zelf weten..

jakarw

Ik wil opzich wel alle stukjes lezen, maar als ze vrijdag of zaterdag allemaal er op worden gezet zijn het er best veel in 1 keer en denk ik dat ik het toch niet ga doen  ::)

Floris

Ghehe. Ik kan jullie echt herkennen aan de schrijfstijl trouwens, volgens mij had ik alles goed XD (Ja, ik krijg ze anoniem).

:D

jakarw

:D zit er een beetje kwaliteit tussen?

Daeron

waarschijnlijk wel, ik hoop dat ik door de eerste ronde kom maar ik denk dat ik het niet ga halen

Dixie

Natuurlijk zit er kwaliteit tussen. Heb je wel eens gezien wie er allemaal meedoet? De crème de la crème van de forummers :D

Hephaistion

okee, ik ga mijn tekstje ook opsturen