Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Meesterstrijd - Overlegtopic

Gestart door Yara, 7 mei 2014, 16:32:03

Vorige topic - Volgende topic

Als de groepen worden verwijderd of heringedeeld, wat doen we dan met dit verhaal?

Ik wil graag nog steeds verder schrijven!
3 (75%)
Het maakt me niets uit, als de rest nog wil doe ik ook wel mee.
0 (0%)
Ik weet het nog niet.
0 (0%)
Voor mij hoeft het niet zo nodig.
1 (25%)
Ik heb er geen zin meer in, als de groepen stoppen stop ik ook met het verhaal.
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 4

loetjef

Ik weet niet of we bij elkaar mogen eigenlijk, aangezien er staat dat het random wordt verdeeld. Plus, ik moet nog even kijken of ik sowieso bij een groep ga aansluiten ivm mijn nieuwe opleiding :/
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Yara

Citaat van: loetjef op 29 augustus 2014, 14:12:07
Ik weet niet of we bij elkaar mogen eigenlijk, aangezien er staat dat het random wordt verdeeld. Plus, ik moet nog even kijken of ik sowieso bij een groep ga aansluiten ivm mijn nieuwe opleiding :/

Ik heb precies hetzelfde, ik weet niet of ik bij deze nieuwe groepen nog wel meedoe. Ik vond de oude groepen heel erg leuk, vooral ook omdat ze zo groot waren. In YOLO zitten ook mensen die ik amper spreek, maar daarnaast genoeg forummers met wie ik - ook mede door YOLO - heel leuk contact heb gekregen. Maar met ongeveer zes mensen in een groep, ik weet niet, dat trekt me iets minder aan.
Bovendien weet ik niet goed wat de nieuwe groepen inhouden. De reden dat ik YOLO zo'n leuke groep vind, is niet het competitie-element. Ik heb nooit meegedaan aan de spelletjes (al zocht ik wel braaf mee naar aids) en vond het ook niet echt belangrijk waar onze groep stond. Ik heb het idee dat de nieuwe groepen zich veel meer richten op het competitie-element en dat het ook veel meer vast staat wat er wordt gedaan. Dus ik verwacht geen ruimte voor wat wij hier doen: verhalen schrijven, spelletjes spelen, snelspellen binnen de groep starten, etc. Dat vond ik juist het leuke van YOLO en ik denk niet dat de nieuwe groepen dat gaan hebben, dus ik denk niet dat ik me ga opgeven.

En loetje heeft gelijk, je mag niet opgeven met wie je in een groep wilt, dat wordt gewoon random ingedeeld, dus de nieuwe groepen zijn sowieso geen oplossing om ons verhaal af te maken.
Ik denk dat we moeten vragen of het verplaatst kan worden naar het verhalenboard. Er is een subboard voor 'verhalen van meerdere personen', daar past het volgens mij wel. Ik wil alleen wel dit overlegtopic houden, maar dan het liefst alleen voor ons en niet voor mensen die niet meeschrijven, dus ik wil ook even navragen of het mogelijk is dit topic dan te verbergen ofzo.

loetjef

Ja precies! De omschrijving deed mij heel erg denken aan een soort mega Zomerspelen ofzo. En dat vind ik op zich wel leuk, maar daar hoef ik niet aan 'vast' te zitten zegmaar. Dus voor mij wordt het hem waarschijnlijk ook sowieso niet.

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Stefano

Hmm, het nadeel is even dat alles(zowel het overleg als het verhaal) in dit topic staat. Anders had ik dat alvast kunnen verplaatsen naar het Creatief gedeelte

Yara

Citaat van: Stefano op 29 augustus 2014, 15:25:59
Hmm, het nadeel is even dat alles(zowel het overleg als het verhaal) in dit topic staat. Anders had ik dat alvast kunnen verplaatsen naar het Creatief gedeelte

Nee hoor, het verhaal voor zover klaar (en dat is nog maar één hoofdstuk) staat in een apart topic.
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=22879.msg1549346#msg1549346

Dus als je dat vast met je übercoole krachten kunt verplaatsen naar Creatief is dat alvast heel fijn ;D

Yara

Citaat van: Yara op 29 augustus 2014, 16:03:14
Nee hoor, het verhaal voor zover klaar (en dat is nog maar één hoofdstuk) staat in een apart topic.
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=22879.msg1549346#msg1549346

Dus als je dat vast met je übercoole krachten kunt verplaatsen naar Creatief is dat alvast heel fijn ;D

Als @loetjef haar stuk daar dan ook inzet, hebben we al twéé hoofdstukken  ::) *hinthint*  (A)

Stefano

Maar hoeft dat wat er in de eerste post staat ook niet heen :P Dat bedoelde ik ook :P

Yara

Nouja, dat wil ik eigenlijk sowieso wel houden, maar hoeft niet in het verhaaltopic zelf te staan, want dat is info die lezers nog niet hoeven te weten, dat is puur voor ons een schema. Dus ik weet niet of het mogelijk is, maar het meest ideale zou zijn om dit topic ook in Creatief te hebben, maar dan afgeschermd, dus alleen toegankelijk voor ons.
Maar in ieder geval hoeft wat hier staat allemaal (nog) niet in t verhaaltopic.

loetjef

Haha ja ik zal het er even in proppen (:0
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Yara

@Stefano

Citaat van: Ralmuski op  4 september 2014, 13:27:59
Volgens mij moet er wel wat te verzinnen zijn om in het verhalen met meerdere personen plek te maken voor (onzichtbare) overlegtopics. Wat mij betreft mag je dat ook aan Stefano vragen. Mijn zegen heb je.  O0

Kun jij dit voor elkaar krijgen?

Stefano

Moet je alleen even zeggen wie er op moeten :)

PiperWyatt

Ik, LoetjeF, Yara en LittleMuppets, al komt die laatste volgens mij niet meer online xD

Stefano

Done :)
En de laatste keer dat LM actief was, was 30 juli. Dus denk het ook niet idd

Yara

DANKJEWEL!!!!

Je bent echt super, Stefan, top!

Yara

Citaat van: Stefano op  4 september 2014, 20:42:03
Done :)
En de laatste keer dat LM actief was, was 30 juli. Dus denk het ook niet idd

Maar ehm, zou hij er nu dan al moeten staan?